Legia - Metalurgs

Data: 2012-07-26 20:33:58
Autor: DysoN
Legia - Metalurgs
Ja tylko napomkne o jakosci transmisji w Orange Sport Info.
Jakosc obrazu jest tak chujowa jak podczas pierwszej wizyty czlowieka na ksiezycu. Przeciez da sie to zrobic w miare ok nawet w SD....
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2012-07-26 20:54:51
Autor: TheBest
Legia - Metalurgs
W dniu 2012-07-26 20:33, DysoN pisze:
Ja tylko napomkne o jakosci transmisji w Orange Sport Info.
Jakosc obrazu jest tak chujowa jak podczas pierwszej wizyty czlowieka na
ksiezycu. Przeciez da sie to zrobic w miare ok nawet w SD....
ogladam na karcie dvb w komputerze, na malym okienku jeszcze jako tako, ale full screen porazka

Data: 2012-07-26 22:40:07
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:jus2j0$s3a$1inews.gazeta.pl...
Ja tylko napomkne o jakosci transmisji w Orange Sport Info.
Jakosc obrazu jest tak chujowa jak podczas pierwszej wizyty czlowieka na ksiezycu. Przeciez da sie to zrobic w miare ok nawet w SD....

Jak siÄ™ nie ma, co siÄ™ lubi...
A Żewłakow chyba już może powoli żegnać się z opaską kapitana a witać się z ławką. Chyba za dużo tej telewizji było w czasie Euro.
A Legia powoli zaczyna sprawiać wrażenie jakby Urban odrobinę poluzował ten hamulec ręczny zaciągnięty przez Skorżę. Ostatni raz 5 bramek, to ja już nie pamiętam, kiedy legioniści strzelili.
yamma

Data: 2012-07-27 18:32:16
Autor: grzeda
Legia - Metalurgs
W dniu 2012-07-26 22:40, yamma pisze:

A Legia powoli zaczyna sprawiać wrażenie jakby Urban odrobinę poluzował
ten hamulec ręczny zaciągnięty przez Skorżę.

To czy byl jakikolwiek reczny i czy zostal poluzowany wyjdzie w meczu z Podbeskidziem, Piastem albo innym Belchatowem. Legia zagrala calkiem niezle, z tym tylko ze grala z totalnymi leszczami, ktorzy nie mieli na Legie spinki tak jak cala Polska liga.

Data: 2012-07-27 20:21:29
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juufpn$ds3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli chodzi o klasę przeciwnika, to nie ma dyskusji. Natomiast, ja, mając w pamięci te ponad 70 meczów za kadencji Skorży, nawet z takim przeciwnikiem widzę różnicę jak na dłoni. To jest o wiele bardziej ofensywne granie, zupełnie inne zadania dla skrzydłowych pomocników, którzy zostali praktycznie całkowicie odciążeni od zadań defensywnych. Niestety, taki styl powoduje też inne zadania dla pary stoperów, którzy na razie chyba jeszcze grają po skorżowemu. Ja też mam spore wątpliwości, czy Żewłakow z Astizem będą w stanie przestawić się na taki styl, który wymaga dużej uwagi i koncentracji prawie przez pełne 90 minut i coś tak czuję przez skórę, że któregoś z nich szybko wygryzie Suler, który jednak bardziej pasuje do takiego grania. To jest obrońca, który zawsze stara się bardzo szybko uruchomić pomocników, a Astiz z Żewłakiem z kolei uwielbiają spowalniać grę wymieniając między sobą dziesiątki podań.
yamma

Data: 2012-07-27 21:46:57
Autor: Gil
Legia - Metalurgs
Młody Kosecki ro¶nie na piłkarza.

Data: 2012-07-28 00:08:25
Autor: Paweł W.
Legia - Metalurgs

Użytkownik " Gil" <gil.boa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juv28h$mfq$1inews.gazeta.pl...
Młody Kosecki ro¶nie na piłkarza.

Bo ma ojca takiego, jakiego ma, to samo z młodym Sczęsnym.

p.

Data: 2012-07-28 02:00:34
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Metalurgs
On 2012-07-28 00:08, Paweł W. wrote:

Użytkownik " Gil" <gil.boa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci
Młody Kosecki ro¶nie na piłkarza.

Bo ma ojca takiego, jakiego ma, to samo z młodym Sczęsnym.

Nie widzę zwi±zku. Znałem go¶cia co miał ojca jakiego miał czyli alkoholika i doktorat zrobił.

A co do Koseckiego - poczekajmy na silniejszego rywala.

Data: 2012-07-28 07:54:00
Autor: Cavallino
Legia - Metalurgs

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:juva38$ofq$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-28 00:08, Paweł W. wrote:

[...]

To akurat matka alkoholiczka mogłaby więcej złego narobić (przez picie w ci±ży) niż geny po ojcu.
Alkoholizm w genach niekoniecznie przechodzi.

Data: 2012-07-28 08:53:43
Autor: RedLite
Legia - Metalurgs
W dniu 2012-07-28 02:00, Andrzej Zbierzchowski pisze:

Młody Kosecki ro¶nie na piłkarza.

Bo ma ojca takiego, jakiego ma, to samo z młodym Sczęsnym.

Nie widzę zwi±zku.

Pan kwestionuje rolę genów?
Będzie ciężko. Jest sporo literatury badawczej nt.

Znałem go¶cia co miał ojca jakiego miał czyli
alkoholika i doktorat zrobił.

Ja znałem alkoholika, który miał ojca alkoholika.
Niejednego.
Ba, znam alkoholika, który zrobił habilitację.

Sumarum: argumenty ¶mietnikowe.

--

RedLite

Data: 2012-07-28 15:05:16
Autor: Mane
Legia - Metalurgs
W dniu 2012-07-28 02:00, Andrzej Zbierzchowski pisze:

A co do Koseckiego - poczekajmy na silniejszego rywala.

Na wypożyczeniu w Lechii też błysnął w 2-3 pierwszych meczach, a jak już przeciwnicy zobaczyli na co go stać to z meczu na mecz gasł coraz bardziej.

Data: 2012-07-29 00:53:13
Autor: Paweł W.
Legia - Metalurgs

Bo ma ojca takiego, jakiego ma, to samo z młodym Sczęsnym.

Nie widzę zwi±zku.

A ja widzę zwi±zek. Nazwisko ma, gra jak gra i w Legii będzie. Ale setki młodyvh chłopaków zdnolniejszych od niego nie będzie, bo ta pseudo akademia Legii istnieje tylko w mediach.Wiem, bo własnego syna musiałem od Legii niedawno wykupić. Nigdy więcej.

p.

Data: 2012-07-29 09:48:55
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik "Paweł W." <pawunio.wytnij@wytnij.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jv1qe4$t5f$1news.task.gda.pl...

[...]

Ta pseudo akademia wła¶nie awansowała do centralnych rozgrywek PP i jest wielce prawdopodobne (je¶li pokona KS Polkowice), że wyst±pi razem z seniorami w 1/16, gdzie trafi na ¦l±sk. A wtedy mog± być niezłe jaja. :-) Ta pseudo akademia wygrała kilka dni temu z młod± Borussi± i Benfik± w Ruhr Cup. Owszem, ona jest "pseudo" ale głównie pod względem infrastrultury ale tutaj już pretensje trzeba mieć do władz Warszawy, które generalnie sport maj± w głębokim poważaniu i gdyby zrobić ranking miast w tej kategorii, to stolica byłaby na żenuj±cym szarym końcu. Wilczyński już dawno powinien dostać kopa w dupę.

Wiem, bo własnego syna musiałem od Legii niedawno wykupić. Nigdy więcej.

Ach, to to jest ten niedoceniony przez Legię talent? Może tatu¶ za bardzo wpierdalałał się w metody szkoleniowe...
yamma

Data: 2012-07-29 13:15:49
Autor: Mane
Legia - Metalurgs
W dniu 2012-07-29 09:48, yamma pisze:

Ta pseudo akademia właśnie awansowała do centralnych rozgrywek PP i jest
wielce prawdopodobne (jeśli pokona KS Polkowice), że wystąpi razem z
seniorami w 1/16, gdzie trafi na Śląsk. A wtedy mogą być niezłe jaja.
:-) Ta pseudo akademia wygrała kilka dni temu z młodą Borussią i Benfiką
w Ruhr Cup.

Bo tam nie liczy siÄ™ wynik.

Owszem, ona jest "pseudo" ale głównie pod względem
infrastrultury ale tutaj już pretensje trzeba mieć do władz Warszawy,
które generalnie sport mają w głębokim poważaniu i gdyby zrobić ranking
miast w tej kategorii, to stolica byłaby na żenującym szarym końcu.
Wilczyński już dawno powinien dostać kopa w dupę.

A co ma miasto do prywatnego klubu? JuĹĽ jeden stadion dostali, wystarczy!

Data: 2012-07-29 16:17:19
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:50151B65.30905wp.pl...
[...]

Mhm. Jasne...

[...]

Ale ja nie pisze tylko o Legii ale generalnie o warszawskim sporcie, który miasto zlewa ciepłym moczem. Popatrz na Wrocław, Katowice, Kielce czy Białystok - to miasta, gdzie jest bardzo duże wsparcie dla piłki. Popatrz na wsparcie miast dla innych dyscyplin, np. siatkówki. Warszawska Politechnika od lat balansuje na krawędzi bankructwa a taka Resovia, mimo, że na biednym Podkarpaciu, to teraz rządzi polską siatkówką. Pracownicy stołecznego biura sportu zajmują się głównie pierdzeniem w stołki i kręceniem głową na wszelkie prośby o wsparcie. Tak naprawdę poza Legią, Warszawa na krajowym sportowym podwórku praktycznie nie istnieje. Wam, na prowincji wydaje się, że tutaj to cud, miód i orzeszki a sportowcy opływają w luksusy a prawda jest taka, że jest jedno wielkie sportowe gówno. Poza stadionem Legii tak naprawdę w Warszawie, z miejskich pieniędzy ostatnio nie wybudowano żadnego sportowego budynku. I za to winę ponoszą przede wszystkim władze Warszawy.
yamma

Data: 2012-07-30 19:22:16
Autor: AJK
Legia - Metalurgs
29-07-2012, 16:17, yamma napisał:

[...]

A co ma miasto do prywatnego klubu? Już jeden stadion dostali,
wystarczy!

[...]
taka Resovia, mimo, że na biednym Podkarpaciu, to teraz rz±dzi polsk±
siatkówk±.

Dzięki miastu? Czy dzięki Asseco? A Skra to dzięki władzom Bełchatowa,
czy dzięki PGE? A Wisła kiedy¶ to dzięki ja¶nie o¶wieconym prezydentom,
czy jednak dzięki sponsorowi z My¶lenic? Tu nadmieniam, że stadiony dla
Wisły i Cracovii to bylo jednak ukoronowanie długoletnich wysiłków i
dokonań (plus starania o Euro), a nie "robienie klubom dobrze, bo my
wicie, wspieramy".
A POlitechnika Warszawska balansuje na krawędzi nie przez brak wsparcia
miasta - miała parę razy piękne okazje, sponsorów (plus kolejkę
kolejnych) i sama to wszystko przekichała, nie potrafiła wykorzystać
koniunktury na siatkówkę, utrzymaĽ sponsora itd. I to w Warszawie. I to
przy takich kosztach, jakie generuje klub siatkarski... Sorry, ale tam
by trzeba było najpierw wypierniczyć cały zarz±d do trzeciego pokolenia,
a dopiero potem żebrać o miejsk± kasę.  Warszawa ma niestety tego pecha, ze jest stolic± (i to sporo większ± od
reszty miast polskich), co poci±ga za sob± wydatki dużo większe niż w
przypadku innych miast. Ale równocze¶nie "bycie w Warszawie" daje klubom
o wiele większe możliwo¶ci (w porównaniu). A że kluby nie chc±/nie
potrafi± z tego skorzystać, tylko wiecznie wyci±gaj± rękę do miasta, bo
"się należy" (najlepszy przykład - Wojciechowski w Polonii) - to już
inna pie¶ń.
Wam, na prowincji

Padłem. Nie na wznak, więc żyję, ale padłem :-)
I zaraz mi się przypomniała bajeczka babci Pimpusiowej "Przeniósł się szczur do miasta, rozejrzał się z wolna, patrzy... a za nim drepcze mała myszka polna.
Wtedy szczur oburzony rozdarł na ni± pyska:
- To straszne, jak ta wiocha do miasta się wciska!"

--
AJK

Data: 2012-07-30 21:55:08
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1rg2ahon6a896.dlgajk.cija...
[...]

Tak, kurwa! Asseco wybudowało Halę na Podpromiu. Jak ty co¶ pierdolniesz, to tylko si±¶ć i płakać.

A Skra to dzięki władzom Bełchatowa,
czy dzięki PGE?

Mhm, a PGE zbudowało Atlas Arenę. Dawaj dalej te swoje newsy. Misiu puszysty, ja piszę o infrastrukturze a nie o finansowaniu kontraktów dla siatkarzy. Przecież mało brakowało a Legia do tej pory grałaby na tym swoim kurniku z jedn± zadaszon± trybun±. Teraz, przy stadionach w Gdańsku, Wrocławiu czy Poznaniu, to to dopiero byłby wstyd dla władz Warszawy. Niektórym grupowym idiotom, zwłaszcza tym "wychowanym w nienawi¶ci" byłoby w to graj ale fakt faktem, wstyd byłby na cał± Europę.

Warszawa ma niestety tego pecha, ze jest stolic± (i to sporo większ± od
reszty miast polskich),

Warszawa ma tego pecha, że ma we władzach rozpolitykowanych debili a nie gospodarzy dbaj±cych o swoje miasto. Nie mamy porz±dnej pływalni, toru wio¶larskiego o stadionie lekkoatletycznym nawet nie ma co wspominać. Tak wła¶ciwie, to my mamy jedynie stadion Legii. No i jeszcze Narodowy.
yamma

Data: 2012-07-30 22:49:37
Autor: Cavallino
Legia - Metalurgs

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jv6oq7$opb$1@inews.gazeta.pl...

[...]

I słusznie, bo skoro może grać dwa kilosy dalej za Wisł±, to po cholerę drugi stadion?

Data: 2012-07-31 08:08:50
Autor: AJK
Legia - Metalurgs
30-07-2012, 21:55, yamma napisał:

[...]

Jasne, miasto wybudowało halę jakiemu¶ klubikowi z szóstej ligi, na
który chodziło dwana¶cie osób na krzyż, prawda? Ale miasto Rzeszów
wspiera sport bardzo i dzięki temu Resovia z poziomu zapomnianego klubu
osiedlowego, doszła do chwały, potęgi i tytułu mistrzowskiego. Tobie się
jak zwykle skutek myli z przyczyn±, a przyczyna z marchewk±. A przecież
miałe¶ wyżej przykład Wisły - która podobnie jak Resovia halę - dostała
stadion dopiero wtedy, gdy parę lat spędziła na fotelu mistrza i w
pucharach. Było przeczytać i - przepraszam za wyrażenie - przemy¶leć.

A Skra to dzięki władzom Bełchatowa,
czy dzięki PGE?

Mhm, a PGE zbudowało Atlas Arenę.

Przeurocze. Tak przeurocze, że wręcz komiczne. Atlas Arena _w_ _Łodzi_ma
być dowodem na wspieranie Skry przez Bełchatów? Budowa Atlas Areny gówno miała wspólnego ze sportem i jego "wspieraniem"
- to była po prostu decyzja biznesowa, wynikaj±ca z wyliczeń, ile na
takiej hali można zarobić po¶rednio i bezpo¶rednio, przy "użyciu" imprez
sportowych i niesportowych. Atlas Arena w Łodzi nie powstała, żeby
zrobić dobrze Skrze z Bełchatowa, tylko, żeby wykorzystać potencjał Skry
z Bełchatowa do zarobienia przez ŁodĽ pieniędzy. Zerknij sobie na spis
imprez w AA - siatkówka to małe paroprocentowe miki w repretuarze. I
ponownie  - analogia jak w przypadku Wisły czy Resovii: Skra dostała
wstęp do AA nie dlatego, że miasto ŁódĽ (ŁodĽ, przypominam) robi dobrze
Skrze i wspiera szeroko pojęty sport, tylko dlatego, że PGE (PGE, nie
Bełchatów) zrobiło ze Skry siatkarsk± potęgę, dzięki czemu na Skrę
przyjdzie więcej ludzi niż na jakiokolwiek siatkarski klub z Łodzi
(je¶li jaki¶ siatkarski klub tam istnieje).
[...]

Po pierwsze "mało brakowało" to twoja interpretacja (boję się pytać o
podstawy), po drugie - i tak miałaby Warszawa Stadion Narodowy, więc
niby czemu wstyd? Że Legia miałaby cienki stadion? Nie ona jedyna, nie
pierwsza, nie ostatnia i w dodatku niedługo, bo nowy stadion dla Legii
wcze¶niej czy póĽniej i tak by powstał.
Niektórym grupowym idiotom, zwłaszcza tym "wychowanym w nienawi¶ci"
byłoby w to graj

Nie ma to jak prowincjonalny neofita, któremu odpiernicza
wielkomiejsko¶ć - ciska się taki, rzuca i koniecznie wszystkim wokół
chce przypisać cechy drzemi±ce w nim samym... Ale luzik, przejdzie ci.
Może dopiero w trzecim pokoleniu, ale przejdzie

[...]

No, jak widać, do niektórych mieszakńcow też ma Warszawa pecha...  Ale
końcówka twojego posta - ¶liczna. Taki stężony yamma, czyli nowe (¶ci¶le
anatomiczne) odczytanie wittgensteinowskiego "granice mojego języka s±
granicami mojego ¶wiata"

--
AJK

Data: 2012-07-28 13:31:19
Autor: yamma
Legia - Metalurgs

Użytkownik " Gil" <gil.boa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juv28h$mfq$1inews.gazeta.pl...
Młody Kosecki ro¶nie na piłkarza.

Zobaczymy. NajwyraĽniej ten styl mu pasuje, w odróżnieniu od taktyki Skorży, która głównie opierała się na zaryglowaniu ¶rodka i liczeniu na Ljuboję. Już widać, że Urban próbuje rozci±gać defensywę przeciwnika dwójk± szybkich, zwrotnych, graj±cych do¶ć szeroko skrzydłowych (Kosecki i Kucharczyk) - obydwaj uwielbiaj± tak± grę. To na pewno jest widowiskowy styl ale, tak jak pisałem w innym miejscu, obrońcy musz± jednak trochę zmienić swoje priorytety. Przede wszystkim musz± skończyć z wymienianiem dziesi±tek podań między sob±, bo z przodu już nie maj± 3 DM, którzy w każdej chwili mogli pokazać im się do gry.
yamma

Data: 2012-08-09 12:47:28
Autor: dizayner
Legia - Metalurgs
nie moge patrzec jak Legia bedzie sie staczac

Data: 2012-08-09 12:47:33
Autor: dizayner
Legia - Metalurgs

Data: 2012-08-09 12:47:37