Legia-Podbeskidzie

Data: 2011-09-10 23:59:51
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Legia-Podbeskidzie
Z tego co wiem już po meczu.
Żadnych komentarzy nie będzie? ;-)

P.S. dlaczego nie postawiłem stówy, a tylko dychę :-(

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-09-11 00:32:10
Autor: Gil
Legia-Podbeskidzie

"Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> wrote in message news:j4gml7$6dg$1news.onet.pl...
Z tego co wiem już po meczu.
Żadnych komentarzy nie będzie? ;-)

P.S. dlaczego nie postawiłem stówy, a tylko dychę :-(

www.kihltd.eu

Dla mie to zwycięstwo ma wymiar sportowy. Nie dopatruję się działania mafii bukmacherskiej.
Podbeskidzie rozegrało dobry mecz. 2 świetne bramki co nie zdarzają  się na codzień a zdarzyły się na Łazienkowskiej.
Dobra obrona i słaba ggra Legii i juz mamy niespodziankę.
Taka jest piłka nożna w przeciwieństwie do siatkówki, piłki ręcznej, rugby (choć Angia dziś ledwo wygrała z Argentyną!), hokeja i pewnie innych gier zespołowych. Dlatego piłka nożna jest najpopularniejsza gra na świecie. Moża grać wysoki i niski. Szybki i wolny. Szybki może być słaby technicznie a wolny dobry. Wysoki może słabo grac głową a niski tez słabo gra głowa ale ma lepszy strzał itp, itd.

Data: 2011-09-11 10:18:59
Autor: yamma
Legia-Podbeskidzie
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
Z tego co wiem już po meczu.
Żadnych komentarzy nie będzie? ;-)

Byłyby, gdyby pozostali nie zaliczyli podobnych wpadek. ;-)
yamma

Data: 2011-09-11 16:50:53
Autor: Rychu
Legia-Podbeskidzie
W dniu 2011-09-10 23:59, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Z tego co wiem już po meczu.
Żadnych komentarzy nie będzie? ;-)

Zły jestem na Skorżę. Dobrze wie, że mu zarząd załatwił
takie transfery, że przy 7 meczach co trzy dni, oni się
za chwilę nie będą nadawali. Do tego w tej chwili praktycznie
nie mamy napastników. Został tylko Ljuboja, który sam sobie
musi być pomocnikiem, bo te ** nawet nie potrafią mu podać.
Rado znowu ma to co miał na początku zeszłego sezonu, czyli
przestaje istnieć. Jedyne na co go stać, to się wypieprzyć
jak żul o krawężnik. Przypuszczam, że w czwartek zobaczymy
zupełnie inną drużynę. Nie rozumiem tylko czemu w takim razie
wczoraj nie zobaczyliśmy innych piłkarzy.

W takim meczu spokojnie mógłby wystawić ze 4-5 małolatów, niech
się ogrywają. Może odkrył by jakiś talent, który mu uratuje dupę
w tym sezonie. Młodzi byliby chętni gry i by gryźli trawę.
Tymczasem wyszła 11-ka, która grała jakby chciała, a nie mogła.
Chyba najlepszy moment w tym meczu, to była sytuacja jak
Jakub "aesiewyebaem" Wawrzyniak zrobił przy linii bocznej swój
nowy rozpoznawczy numer. ;)

P.S. dlaczego nie postawiłem stówy, a tylko dychę :-(
Też żałuję. Ja na szczęście zapomniałem w piątek wysłać swojego kuponu.

Rychu

Legia-Podbeskidzie