Legia - Ruch [PP]

Data: 2009-04-29 21:34:11
Autor: yamma
Legia - Ruch [PP]
O meczu nie będę się rozpisywał, bo nie mam ochoty szarpać sobie nerwów (Legia przegrała 0:1). Natomiast zrobiła się ciekawa sytuacja. W poprzednich edycjach europejskich pucharów była zasada, że jeśli mistrz Polski jest jednocześnie zdobywcą Pucharu Polski, to w europejskich pucharach gra drugi finalista PP (poprawcie, jeśli się mylę). W udany rewanż Legii najzwyczajniej w świecie nie wierzę (wiarę w duet Urban - Szul straciłem już ładnych kilka miesięcy temu), więc wychodzi na to, że jeśli Lech pokona Polonię (co jest bardzo prawdopdobne) i przy okazji zdobędzie MP, to w tegorocznych pucharach może nas reprezentować Ruch Chorzów. Zaiste, w tym sezonie nasza liga jest pełna niespodzianek...
yamma

Data: 2009-04-29 21:37:38
Autor: yamma
Legia - Ruch [PP]
yamma wrote:
[...]

A jeszcze dodam, że w takim przypadku najbliższy mecz Ruchu z Lechem może być również ciekawy, bo Ruchowi wybitnie nie na rękę byłaby strata punktów przez Lecha.
yamma

Data: 2009-04-29 21:46:24
Autor: Mane
Legia - Ruch [PP]
yamma pisze:

wychodzi na to, że jeśli Lech pokona Polonię (co jest bardzo prawdopdobne) i przy okazji zdobędzie MP, to w tegorocznych pucharach może nas reprezentować Ruch Chorzów.

Nie kracz bo znowu latami bedziemy odrabiac punkty do rankingu.

Data: 2009-04-29 21:48:31
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtaaqi$2o6$2inews.gazeta.pl...
yamma pisze:

[...]

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Data: 2009-04-29 21:51:52
Autor: Mane
Legia - Ruch [PP]
Cavallino pisze:

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Najpierw musi przejsc Polonie :)

Data: 2009-04-29 23:27:35
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtab4q$2o6$3inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Najpierw musi przejsc Polonie :)

Ano.
Z tym też może byc problem.

Data: 2009-04-29 22:56:03
Autor: maciej
Legia - Ruch [PP]
Cavallino napisał:

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Urojenie powtórzone 100 raz nie stanie się faktem.

Data: 2009-04-29 23:28:58
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gtaf18$9e4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Urojenie powtórzone 100 raz nie stanie się faktem.

Ale co jest urojeniem?
Bo jeśli chodzi Ci o sabotowanie gry przez Stilica to chyba zaczyna być dosyć powszechne.
Uważaj, jak zostaniesz sam w przekonaniu że jest inaczej.

Data: 2009-04-29 23:54:57
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Cavallino napisał:

Jak Stilic nie zmądrzeje, to Lech nas będzie reprezentował jako zdobywca PP.

Urojenie powtórzone 100 raz nie stanie się faktem.

Sobie poczytaj, żebyś nie gadał że coś sobie sam wymyśliłem:
http://polskatimes.pl/gloswielkopolski/sport/110863,krecia-robota-turiny-chorwat-pozegna-lecha,id,t.html

"Stilić od początku rundy powtarza w wywiadach, że latem chce się przenieść do lepszej ligi niż polska. Sprawa jego transferu ucichła, gdy podczas spotkania właściciela Lecha z piłkarzami, Jacek Rutkowski zapowiedział, że w najbliższym okienku nie będzie żadnej wyprzedaży. Po tych słowach Bośniak jednak wyraźnie obniżył loty. Kibice zastanawiają się, czy nie jest to jawna demonstracja wobec zarządu, tak jakby Stilić chciał pokazać, że z niewolnika nie ma pracownika.

- Semir może różne rzeczy opowiadać. Nie może jednak zapominać, że wiąże go z Lechem czteroletni kontrakt. Bez naszej zgody nigdzie nie wyjedzie. Jeśli zajdzie taka konieczność, to zostanie przesunięty do zespołu Młodej Ekstraklasy i będzie tam musiał grać do końca umowy z Lechem - stwierdził stanowczo Marek Pogorzelczyk, dyrektor sportowy poznańskiego klubu. "

Też sobie coś uroił?

Data: 2009-04-30 15:01:58
Autor: maciej
Legia - Ruch [PP]
Cavallino napisał:

Też sobie coś uroił?

Cały Lech gra dużo gorzej niż jeszcze niedawno, Lewandowski seryjnie nie strzela bramek, Rengiofo nie ma, Murawski nie grał/jest po kontuzji, ... Lech nie potrafił wygrać u siebie z Arką i Łks.
Pewnie, można zrzucić wszystko na jednego gościa, w końcu czarno-biały świat jest najprostszy do zrozumienia i zaakceptowania. Przy czym jak na razie z faktów to wiemy tyle, że Stilić podobnie jak cały Lech gra gorzej i chce z Lecha odejść. Pewnie jak pół drużyny.

Data: 2009-04-30 15:16:25
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gtc7mc$f4g$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Też sobie coś uroił?

Cały Lech gra dużo gorzej niż jeszcze niedawno, Lewandowski seryjnie nie strzela bramek,

Ciekawe, bo jak patrzę na mecz z tej rundy to wcale ich mniej nie strzela niż w poprzedniej.
Zwłaszcza w PP.
Akurat do Lewgo nic nie mam.

Rengiofo nie ma, Murawski nie grał/jest po kontuzji, ...

Wszystko prawda.
Ale każdy z nich jeśli gra, to stara się jak może i to widać gołym okiem.
Podobnie jak widać to, że Stilic robi dokładnie odwrotnie.

Pewnie, można zrzucić wszystko na jednego gościa

Ale to już nie moja wina, że wg koncepcji trenera cała gra się na tym jednym gościu opiera.
Toż to właśnie jest drugi główny zarzut - że nie przygotowano i nie wypracowano innej koncepcji i nie wypróbowano innych opcji (zawodników) w ofensywie.

Data: 2009-04-30 16:20:41
Autor: Mane
Legia - Ruch [PP]
Cavallino pisze:

[...]

Może nie ma takich, ostatnio sam Smuda mówił, że nie chciał całego tego zimowego zaciągu z Bałkanów, który gra w drużynie ME, która na wiosnę jeśli się nie mylę zdobyła całe 2 pkt.

Data: 2009-04-30 16:37:19
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtcc3r$530$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Może nie ma takich

A tego nie wiadomo.
Zdanie Smudy nijak tego nie dowodzi.

Pod tym względem ostatnioo rzadką  ma rację, bo kto wchodzi z tych niby nie nadających się do składu, to gra DUŻO lepiej niż ten którego z musu zastępuje (Wilk jesienią, Kikut i Kotor wiosną).

A nawet gdyby akurat miał rację to i tak można chociaż spróbować opracować jakiś wariant taktyki która nie uwzględnia rozgrywania środekim (czyli Stilica) jako głównego elementu.

Przydałoby się to już minimum kilka razy (Ruch, Śląsk, Górnik, Arka, ŁKS).

, ostatnio sam Smuda mówił, że nie chciał całego tego zimowego zaciągu z Bałkanów

Ale widać byli tacy którzy chcieli.
A Smuda miał za zadanie wkomponować ich w drużynę.
I tego nie zrobił.
Woli wystawiać w ataku Arboledę.

Data: 2009-04-29 21:52:19
Autor: UGI
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie kracz bo znowu latami bedziemy odrabiac punkty do rankingu.

A jak jeszcze Ruch spadlby z ligi to juz w ogole jaja. Drugoligowiec w p. UEFA :) .

Data: 2009-04-29 21:01:50
Autor: tomus_king
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie kracz bo znowu latami bedziemy odrabiac punkty do rankingu.

A jak jeszcze Ruch spadlby z ligi to juz w ogole jaja. Drugoligowiec w p. UEFA :) .

I to od 3 rundy będą zaczynać :)

Data: 2009-04-30 18:18:15
Autor: Marcin Kasperski
Legia - Ruch [PP]
A jak jeszcze Ruch spadlby z ligi to juz w ogole jaja. Drugoligowiec w p. UEFA :) .

Ech, dawno dawno temu, tak dawno że dzisiejsza młodzież nie wierzy,
był sobie finał PP w którym zagrał 2-ligowy Piast Gliwice z 3-ligową
Lechią Gdańsk. Wygrała Lechia, w nagrodę (już jako 2-ligowiec) trafiła
na Juventus (0-7 na wyjeździe, 2-3 w domu). Miało to podteksty (Wałęsa
na trybunach itd - pamiętajmy, rok 1983) ale dla małego dzieciaka
jakim wtedy byłem było przede wszystkim fajną bajką o kopciuszku.

Z kojarzących się dziś nazwisk, bohaterem Lechii był (w finale i nie
tylko) bramkarz Fajfer (do niedawna w sztabie Groclinu) a na boku grał
Grembocki (od paru dni trener Polonii).

Data: 2009-05-01 13:05:25
Autor: Koriat
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtab5r$57t$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie kracz bo znowu latami bedziemy odrabiac punkty do rankingu.

A jak jeszcze Ruch spadlby z ligi to juz w ogole jaja. Drugoligowiec w p. UEFA :) .
To nie byłaby żadna nowość. W zamierzchłych czasach to chyba Lechia tak jakoś znalazła się w pucharach. I coś mi się kojarzy, że gdzieś bardzo wysoko w PP doszły rezerwy Ruchu.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-01 13:21:09
Autor: AJK
Legia - Ruch [PP]
01-05-2009  o godz. 13:05 Koriat napisał(a):

[...]

W 1993 - dotarły do finału.
Ale wcześniej też bywało wesoło.
Druga powojenna edycja - w finale Polonia Warszawa wygrała z... rezerwami
Legii Warszawa (pierwszy zespół odpadł w 1/8). W 1975 roku w finale - ależ to musiał być mecz ;-) - rezerwy ROW Rybnik
przegrały ze świeżo upieczonym pierwszoligowcem (znaczy po awansie, przed
występami) Stalą Rzeszów - Stal wygrała w PZP ze Skeid Oslo i  odpadła w
meczu z walijskim Wrexham.
W sezonie 1964/65 w finale zagrali Czarni Żagań. Trzecioligowiec. Żeby
było weselej - ponieważ w finale przegrali z Górnikiem Zabrze, mistrzem
kraju, to właśnie Czarni mieli prawo startu w PZP. Ale PZPN przestraszył
się kompromitacji, zaproponował na miejsce Czarnych Legię, UEFA kazała
naszemy związkowi bujać się gładko i w efekcie w PZP nie zagrała żadna
polska drużyna. 1992: mecz Górnik Zabrze - II-ligowa Miedź Legnica. Wygrała Miedź i to
ona brała baty od AS Monaco.
1993 - już mówiliśmy.
A potem to chyba tylko Amica Wronki - Aluminium Konin, ale ten finał jest
sławny raczej z innego powodu ;-)

--
AJK

Data: 2009-05-01 12:54:58
Autor: gienio
Legia - Ruch [PP]
I powiedział(a) AJK:

1992: mecz Górnik Zabrze - II-ligowa Miedź Legnica. Wygrała Miedź i to
ona brała baty od AS Monaco.

Ale jakie baty? 0-1 i bodajze 0-0 to calkiem niezle wyniki jak na II-
ligowca

Data: 2009-05-02 14:08:36
Autor: AJK
Legia - Ruch [PP]
01-05-2009  o godz. 14:54 gienio napisał:

1992: mecz Górnik Zabrze - II-ligowa Miedź Legnica. Wygrała Miedź i to
ona brała baty od AS Monaco.

Ale jakie baty? 0-1 i bodajze 0-0 to calkiem niezle wyniki jak na II-
ligowca

Racja. Szans nie było, ale jednak legniczanie legli z honorem, więc
"baty" są nie na miejscu.

--
AJK

Data: 2009-04-30 00:28:16
Autor: Danpe
Legia - Ruch [PP]
On Wed, 29 Apr 2009 21:34:11 +0200, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

[...]

eeee zbyt duzo zmiennych w tym rownaniu, prawdopodobienstwo tez jakies
takie male ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-30 08:55:05
Autor: tees
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtaa4q$83$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ruch jest tak cienki obecnie, że dwa udane mecze przeciwko Legii raczej mu nie wyjdą ;) Mam taką nadzieję przynajmniej, bo z róznych względów o wiele bardziej pasuje mi finał Lech-Legia niż nie daj Boże Ruch-Polonia np. ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 09:34:18
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbi0a$44s$1news.onet.pl...

[...]

Ale zamurować bramkę jest w stanie.
Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Data: 2009-04-30 10:40:22
Autor: tees
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gtbk9o$bcb$1news.onet.pl...

Ale zamurować bramkę jest w stanie.

Mogą - ale w obronie to też do poziomu Chelsea im daleko. To będzie kwestia szczęścia - a osobiście wątpię, żeby Mucha drugi raz dał im taki prezent na tacy ;)

Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Zobaczymy. Najwięcej zależy od samej Legii tutaj.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 11:03:04
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbo5o$nl4$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gtbk9o$bcb$1news.onet.pl...

Ale zamurować bramkę jest w stanie.

Mogą - ale w obronie to też do poziomu Chelsea im daleko.

Legii do Barcelony jeszcze dalej.

To będzie kwestia szczęścia - a osobiście wątpię, żeby Mucha drugi raz dał im taki prezent na tacy ;)

Tym razem już nie musi.

Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Zobaczymy. Najwięcej zależy od samej Legii tutaj.

Przeceniasz ich.

Data: 2009-05-01 13:23:44
Autor: Koriat
Legia - Ruch [PP]
[...]

A jak to jest z awansem do p.UEFA - np. MP i PP zdobywa ta sama drużyna - mam nadzieję, że tak się nie stanie :) - to wtedy w p.UEFA gra finalista PP, czy kolejna drużyna w lidze? Albo PP zdobywa drużyna, która zajmuje 2 lub 3 miejsce w lidze, to wtedy gra w p.UEFA niejako "z ligi", czy "z PP"?
pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-01 11:58:23
Autor: tomus_king
Legia - Ruch [PP]
A jak to jest z awansem do p.UEFA - np. MP i PP zdobywa ta sama drużyna - mam nadzieję, że tak się nie stanie :) - to wtedy w p.UEFA gra finalista
PP,czy kolejna drużyna w lidze?

Finalista.

Albo PP zdobywa drużyna, która zajmuje 2 lub 3 miejsce w lidze, to wtedy gra w p.UEFA niejako "z ligi", czy "z PP"?

Gra zapewne z PP bo jest korzystniej. Zresztą teraz w nowej formule Ligi Eurpoy Uefa w przypadku Polski jest tak: 3 miejsce w lidze - zaczyna od 1 rundy eliminacji
2 miejsce w lidze - zaczyna od 2 rundy eliminacji
Zdobywca PP -       zaczyna od 3 rundy eliminacji

Data: 2009-05-01 17:19:48
Autor: Koriat
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gteo4v$eef$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki. To chyba w sumie po raz pierwszy naprawdę opłaca się zdobyć PP, nawet jak się ma zaklepany p.UEFA z miejsca ligowego.

Legia - Ruch [PP]