Legia - Ruch [PP]

Data: 2009-04-29 21:37:38
Autor: yamma
Legia - Ruch [PP]
yamma wrote:
O meczu nie będę się rozpisywał, bo nie mam ochoty szarpać sobie
nerwów (Legia przegrała 0:1). Natomiast zrobiła się ciekawa sytuacja.
W poprzednich edycjach europejskich pucharów była zasada, że jeśli
mistrz Polski jest jednocześnie zdobywcą Pucharu Polski, to w
europejskich pucharach gra drugi finalista PP (poprawcie, jeśli się
mylę). W udany rewanż Legii najzwyczajniej w świecie nie wierzę
(wiarę w duet Urban - Szul straciłem już ładnych kilka miesięcy
temu), więc wychodzi na to, że jeśli Lech pokona Polonię (co jest
bardzo prawdopdobne) i przy okazji zdobędzie MP, to w tegorocznych
pucharach może nas reprezentować Ruch Chorzów. Zaiste, w tym sezonie
nasza liga jest pełna niespodzianek...

A jeszcze dodam, że w takim przypadku najbliższy mecz Ruchu z Lechem może być również ciekawy, bo Ruchowi wybitnie nie na rękę byłaby strata punktów przez Lecha.
yamma

Legia - Ruch [PP]