Legia - Ruch [PP]

Data: 2009-04-30 08:55:05
Autor: tees
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtaa4q$83$1inews.gazeta.pl...
W udany rewanż Legii najzwyczajniej w świecie nie wierzę (wiarę w duet Urban - Szul straciłem już ładnych kilka miesięcy temu), więc wychodzi na to, że jeśli Lech pokona Polonię (co jest bardzo prawdopdobne) i przy okazji zdobędzie MP, to w tegorocznych pucharach może nas reprezentować Ruch Chorzów. Zaiste, w tym sezonie nasza liga jest pełna niespodzianek...

Ruch jest tak cienki obecnie, że dwa udane mecze przeciwko Legii raczej mu nie wyjdą ;) Mam taką nadzieję przynajmniej, bo z róznych względów o wiele bardziej pasuje mi finał Lech-Legia niż nie daj Boże Ruch-Polonia np. ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 09:34:18
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbi0a$44s$1news.onet.pl...

[...]

Ale zamurować bramkę jest w stanie.
Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Data: 2009-04-30 10:40:22
Autor: tees
Legia - Ruch [PP]

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gtbk9o$bcb$1news.onet.pl...

Ale zamurować bramkę jest w stanie.

Mogą - ale w obronie to też do poziomu Chelsea im daleko. To będzie kwestia szczęścia - a osobiście wątpię, żeby Mucha drugi raz dał im taki prezent na tacy ;)

Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Zobaczymy. Najwięcej zależy od samej Legii tutaj.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 11:03:04
Autor: Cavallino
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbo5o$nl4$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gtbk9o$bcb$1news.onet.pl...

Ale zamurować bramkę jest w stanie.

Mogą - ale w obronie to też do poziomu Chelsea im daleko.

Legii do Barcelony jeszcze dalej.

To będzie kwestia szczęścia - a osobiście wątpię, żeby Mucha drugi raz dał im taki prezent na tacy ;)

Tym razem już nie musi.

Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby po zwolnieniu Pietrzaka nagle odzyskali rezon.

Zobaczymy. Najwięcej zależy od samej Legii tutaj.

Przeceniasz ich.

Data: 2009-05-01 13:23:44
Autor: Koriat
Legia - Ruch [PP]
[...]

A jak to jest z awansem do p.UEFA - np. MP i PP zdobywa ta sama drużyna - mam nadzieję, że tak się nie stanie :) - to wtedy w p.UEFA gra finalista PP, czy kolejna drużyna w lidze? Albo PP zdobywa drużyna, która zajmuje 2 lub 3 miejsce w lidze, to wtedy gra w p.UEFA niejako "z ligi", czy "z PP"?
pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-01 11:58:23
Autor: tomus_king
Legia - Ruch [PP]
A jak to jest z awansem do p.UEFA - np. MP i PP zdobywa ta sama drużyna - mam nadzieję, że tak się nie stanie :) - to wtedy w p.UEFA gra finalista
PP,czy kolejna drużyna w lidze?

Finalista.

Albo PP zdobywa drużyna, która zajmuje 2 lub 3 miejsce w lidze, to wtedy gra w p.UEFA niejako "z ligi", czy "z PP"?

Gra zapewne z PP bo jest korzystniej. Zresztą teraz w nowej formule Ligi Eurpoy Uefa w przypadku Polski jest tak: 3 miejsce w lidze - zaczyna od 1 rundy eliminacji
2 miejsce w lidze - zaczyna od 2 rundy eliminacji
Zdobywca PP -       zaczyna od 3 rundy eliminacji

Data: 2009-05-01 17:19:48
Autor: Koriat
Legia - Ruch [PP]
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gteo4v$eef$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki. To chyba w sumie po raz pierwszy naprawdę opłaca się zdobyć PP, nawet jak się ma zaklepany p.UEFA z miejsca ligowego.

Legia - Ruch [PP]