Legia - Ruch

Data: 2012-04-07 13:29:06
Autor: grzeda
Legia - Ruch
Yamma, masz to co chciales. 1 defensywny pomocnik, 5 ofensywnych graczy. Czas na weryfikacje Twojej teorii;)

pozdr
PG

Data: 2012-04-07 14:20:39
Autor: Cavallino
Legia - Ruch

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlp8di$i2a$1@inews.gazeta.pl...
Yamma, masz to co chciales. 1 defensywny pomocnik, 5 ofensywnych graczy. Czas na weryfikacje Twojej teorii;)

Kiepska ta weryfikacja jak na razie.
Pół meczu - 1 akcja i to Ruchu.

Data: 2012-04-07 17:13:08
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Ruch
On 2012-04-07 13:29, grzeda wrote:
Yamma, masz to co chciales. 1 defensywny pomocnik, 5 ofensywnych graczy.
Czas na weryfikacje Twojej teorii;)

A co za znaczenie ma, ilu jest na boisku NOMINALNYCH defensywnych pomocników? Wa¿ny jest model gry dru¿yny. Nie by³o Gola - pi³ki odbiera³ Radoviæ. A przy drugim golu Kie³bowicz "zrobi³ Rybusa" :)

Brakuje Maæka...

Data: 2012-04-07 17:14:44
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Ruch
On 2012-04-07 13:29, grzeda wrote:
[ciach!]
A tak bajde³ej fatalny mecz Wolskiego. Pisa³em o jego b³yskach i przestojach, ten mecz to by³ jeden wielki przestój. Nawiasem mówi±c w Gdyni te¿ Wolak nic nie gra³...

Data: 2012-04-07 18:41:47
Autor: Hades
Legia - Ruch
U¿ytkownik "Andrzej Zbierzchowski"
[ciach!]
A tak bajde³ej fatalny mecz Wolskiego. Pisa³em o jego b³yskach i
przestojach, ten mecz to by³ jeden wielki przestój. Nawiasem mówi±c w
Gdyni te¿ Wolak nic nie gra³...

 ===================================

To ten sam ktory strzelil piekna bramke jakies ..... 5 miesiecy
temu i ktorego od razu okrzyknieto drugim Deyna? Cos mi sie
zdaje ze od tego czasu raczej nie blyszczy.
AM

Data: 2012-04-07 19:15:05
Autor: lhm
Legia - Ruch
Hades pisze:

zdaje ze od tego czasu raczej nie blyszczy.

Po meczu ze Slaskiem to cala Legia nie blyszczala...

Wszystkie ligowe gole Legii w tym czasie:
z LKS 2:0 (Wolski, Kucharczyk)
z Podbeskidziem 1:0 (Wolski)
z Belchatowem 1:1 (Wolski)
z Ruchem 2:0 (Kucharczyk, Ljuboja)

wiec jakby nie patrzec zdobyl 4 punkty i strzelil 50% goli ;)

Data: 2012-04-07 19:18:45
Autor: Hades
Legia - Ruch
U¿ytkownik "lhm"
[...]

To jednak niezle (chyba).
AM

Data: 2012-04-07 21:46:52
Autor: Andrzej Zbierzchowski

==================================>
To ten sam ktory strzelil piekna bramke jakies ..... 5 miesiecy
temu i ktorego od razu okrzyknieto drugim Deyna? Cos mi sie
zdaje ze od tego czasu raczej nie blyszczy.

Ca³a Legia nie b³yszczy, ale raz, ¿e na Wolskiego chyba zaczêto zwracac baczniejsza uwagê a dwa - ¿e chyba za bardzo uwierzy³ w swoj± wielko¶æ. Sta³ siê nonszalancki i niedok³adny. A wróbelki æwierkaj±, ¿e zacz±³ chodziæ w tango ale to info niepotwierdzone.

Data: 2012-04-07 23:00:06
Autor: Hades
Legia - Ruch
U¿ytkownik "Andrzej Zbierzchowski" To ten sam ktory strzelil piekna bramke jakies ..... 5 miesiecy

 ======================================

Taka pewnie tajemnica poliszyla.
AM

Data: 2012-04-10 19:00:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Ruch
On 2012-04-07 23:00, Hades wrote:
Taka pewnie tajemnica poliszyla.
AM

Mam nadziejê, ¿e to bzdura...

Data: 2012-04-08 06:45:30
Autor: ligwan
Legia - Ruch
On 2012-04-07 13:29, grzeda wrote:
[ciach!]
A tak bajde³ej fatalny mecz Wolskiego. Pisa³em o jego b³yskach i
przestojach, ten mecz to by³ jeden wielki przestój. Nawiasem mówi±c w
Gdyni te¿ Wolak nic nie gra³...

A ¯yro. Ten to dopiero jest chaotyczny. Co druga pi³ka to strata, a
parê kontr zepsu³ ¿e a¿ zêby bola³y. Gra chyba tylko dlatego ¿e jest
m³ody albo Novo jeszcze s³abszy od niego.

Data: 2012-04-08 16:23:21
Autor: Przemek Budzyñski
Legia - Ruch
On 2012-04-07 13:29, grzeda wrote:
[ciach!]
A tak bajde³ej fatalny mecz Wolskiego.

Wolski gra³ z Ruchem nie na swojej pozycji, Skor¿a wycofa³ go za Radovicia i Ljubojê, mia³ niby zast±piæ Gola (chyba?).....

Data: 2012-04-10 14:49:14
Autor: yamma
Legia - Ruch
grzeda wrote:
Yamma, masz to co chciales. 1 defensywny pomocnik, 5 ofensywnych
graczy. Czas na weryfikacje Twojej teorii;)

I jak tam weryfikacja? Chyba nieźle, co nie? Mimo bardzo ofensywnego ustawienia Ruch sobie raczej nie poszalał pod polem karnym Legii.
yamma

Data: 2012-04-10 19:01:39
Autor: grzeda
Legia - Ruch
W dniu 2012-04-10 14:49, yamma pisze:
grzeda wrote:
[...]

No jak dla mnie to sie praktycznie nic nie zmienilo. Z ta roznica, ze 2 razy wpadlo.

pozdr
PG

Data: 2012-04-10 20:28:59
Autor: yamma
grzeda wrote:
[...]

Zmieniło się o tyle, że Vrdoljak zagrał w końcu mecz na swoim optymalnym poziomie. W ogóle cała defensywa radziła sobie, moim zdaniem, o wiele lepiej niż w klasycznym skorżowym ustawieniu z 2 DM. Moja teoria jest taka, że w takim ustawieniu po prostu wszyscy wiedzą za co odpowiadają i kto kogo asekuruje i nie ma myślenia w stylu "to nie ja, to kolega". Gorzej było z przodu ale to akurat nie jest dziwne zważywszy na tragiczną formę Radovica, słabiutką jakość Żyro czy zjazd z formą Wolskiego (IMO najsłabszy na boisku).
yamma

Data: 2012-04-10 21:05:23
Autor: grzeda
Legia - Ruch
W dniu 2012-04-10 20:28, yamma pisze:

[...]

No ale to wlasnie z przodu mialo byc dobrze. Zgadzam sie z tym, ze Ruch sobie nie pogral, ale Legia rowniez.

Nie wiem po co wzieto do tej druzyny Novo i Blanco. Kupa kasy w bloto. Za te pieniadze mozna bylo sciagnac jakiegos sensownego, w miare mlodego Jugola. Albo wypozyczyc kogos, kto sie nie lapie w jakims CSKA czy innym Zenicie.

A w ogole jakbym byl pilkarzem Legii to pewnie bym jebnal Ljuboje w gebe;)

Wisla strzelila Ruchowi, zrobil sie dobry mecz.

pozdr
PG

Data: 2012-04-11 08:42:13
Autor: yamma
Legia - Ruch
grzeda wrote:
[...]

Pokaż mi zespół, który sobie pograł z Ruchem. Przed tym meczem, to był 3 zespół (po Lechu i Legii), który stracił najmniej bramek mimo, że cały czas gra systemem 4-4-2. Zresztą, tutaj bardziej chodzi o to, że zespół pokazał czarno na białym, że bez Gola też sobie spokojnie radzi w środku. A i dla samego Gizy...eee... Gola, to też powinna być mobilizacja do cięższej pracy.

[...]

Jasne! Tylko, że ten twój młody Jugol grałby pewnie tak samo (albo nawet gorzej) gdyby dostawał tyle samo szans, co ta dwójka. Cudów w piłce nie ma - nie grasz, nie istniejesz. Skorża jest trenerem, który nienawidzi ryzyka i dlatego raczej poza Polską kariery nie zrobi. Jak mu jakiś układ zatrybi, to męczy bułę aż do końca swoich dni i tylko kataklizm w stylu wykartkowania czy kontuzji zmusza go do zmian. Tak było z Radovicem czy Komorowskim.

A w ogole jakbym byl pilkarzem Legii to pewnie bym jebnal Ljuboje w
gebe;)

Za krótki jesteś, podobnie zresztą jak większość legijnych grajków. Już kompletnie abstrahując od umiejętności - gdyby każdy z nich grał w meczu z takim zaangażowaniem jak Daniel, to już teraz liga byłaby pozamiatana. Tutaj się Skorży nie dziwię, ja też na każdą pretensję odpowiadałbym w stylu: "jak będziesz w meczu biegał tyle co Daniel, to pogadamy a teraz spierdalaj".
yamma

Legia - Ruch