Legia - Śląsk

Data: 2011-03-11 22:23:03
Autor: yamma
Legia - Śląsk
Po tym meczu stwierdziłem, że nad Legią krąży/czuwa jakieś fatum, które pilnuje aby do tego zespołu w końcu trafił trener z prawdziwego zdarzenia. No nie ma Maciuś szczęścia. Najpierw strzał życia Kaźmierczaka a potem to chyba superstrzał życia Mili (z prawej nogi!). Dwie sytuacje i dwie bramki. Z takim pechem to o kolejnym MP Skorża będzie mógł sobie pomarzyć. Choć trzeba przyznać, że temu szczęściu mocno dopomogli obrońcy razem ze Skabą. Przy pierwszej bramce najpierw chyba Wawrzyniak dał się ograć jak dziecko a potem stał jak kołek patrząc jak Sztylka sobie dośrodkowuje a potem, zdaje się, że Rzeźniczak zamiast wybić piłkę na róg jak zrobiłoby 99% obrońców, to po prostu ją sobie odpuścił. 2 szkolne (!) błędy. No i Skaba w dalszym ciągu zachowuje się jak ręcznik w bramce. Przy tym uderzeniu Mili przy drugiej bramce piłka leciała chyba z pół godziny a Skabie tak jakby nogi wrosły w ziemię.
No cóż, chyba nie dane będzie legionistom cieszyć się na Starówce w tym roku. Jak się nie wykorzystuje takich sytuacji jakie miał Manu czy Rado to ciężko marzyć o jakichkolwiek sukcesach.
yamma

Data: 2011-03-11 22:28:02
Autor: Cavallino
Legia - Śląsk
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ile3s2$8e5$1inews.gazeta.pl...
Po tym meczu stwierdziłem, że nad Legią krąży/czuwa jakieś fatum, które pilnuje aby do tego zespołu w końcu trafił trener z prawdziwego zdarzenia. No nie ma Maciuś szczęścia.

No fakt, ale piłkarzy z prawdziwego zdarzenia to ni za grosz nie potrzeba?

Data: 2011-03-11 22:39:14
Autor: PawelC
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:28, Cavallino pisze:
[...]

Ja się z "yammą" zgadzam, mam wrażenie, że Skorża jakby dostał Barcelone to Messi na drugi tydzień, zamiast strzelać na bramkę, zacząłby podawać piłkę do tył.
Mecz w mecz Manu w wyjściowej 11, a widać po tym gościu, że on kompletnie nie rozumie, w co gra reszta drużyny.

Data: 2011-03-11 22:43:45
Autor: DysoN
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:39, PawelC pisze:
[...]

Aaaaa tam narzekacie, calkiem przyzwoite bramki no i wynik pierwsza klasa. Ja bym remis wzial w ciemno :)
Mam nadzieje ze po jutrzejszym meczu bedzie juz 5 pktow przewagi Wisly nad Legia bo w perspektywie meczu Legia - Wisla wypadaloby miec wiecej niz 3 przewagi.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-11 22:49:49
Autor: KASA
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:43, DysoN pisze:

Mam nadzieje ze po jutrzejszym meczu bedzie juz 5 pktow przewagi Wisly
nad Legia bo w perspektywie meczu Legia - Wisla wypadaloby miec wiecej
niz 3 przewagi.

Wystarczą 3 bo nie wiem co musiałoby się stać, żeby Wisła wtopiła więcej niż czterema bramkami.

Z resztą Śląsk wygrał to czemu Wisła by nie miała wygrać? ;) Chociaż będzie troszkę ciężej bo dla Legii to pewnie będzie najważniejszy prestiżowo mecz w sezonie.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-03-12 01:36:02
Autor: DysoN
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:49, KASA pisze:
[...]

Oby juz byl tylko o prestiz  :)

Data: 2011-03-12 00:03:48
Autor: Fidelio
Legia - Śląsk
Aaaaa tam narzekacie, calkiem przyzwoite bramki no i wynik pierwsza klasa. Ja bym remis wzial w ciemno :)
Mam nadzieje ze po jutrzejszym meczu bedzie juz 5 pktow przewagi Wisly

No więc ja zakładam, że w tej kolejce tzw wielka trójka (Legia, Wisła, Lech) solidarnie straci punkty.

Widzew to moim zdaniem będzie rewelacja tej wiosny i powinien jutro sprawić niespodziankę w Krakowie, natomiast Lech zdziesiątkowany wirusem nie da rady desperatom z Cracovii.

Data: 2011-03-12 23:35:25
Autor: ..Aldi..Romek..
Legia - Śląsk
?Użytkownik "Fidelio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ile9ok$2pk$1@news.onet.pl...

No więc ja zakładam, że w tej kolejce tzw wielka trójka (Legia, Wisła, Lech) solidarnie straci punkty.

prawie się udało

Widzew to moim zdaniem będzie rewelacja tej wiosny i powinien jutro sprawić niespodziankę w Krakowie,

no cóż... ale to jeszcze nie koniec świata...

natomiast Lech zdziesiątkowany wirusem nie da rady desperatom z Cracovii.

stan na dzisiaj: jeszcze czekamy, aby się przekonać

Data: 2011-03-13 08:52:25
Autor: Cavallino
Legia - Śląsk
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d7a9690$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kogo proponujesz w zamian?
Bo w zeszłej rundzie Skorżą wymyślił nową pozycję dla Radovica i to się sprawdzało, ale w tej rundzie Rado gra jakiś dramat.

Data: 2011-03-13 10:50:26
Autor: Aman
Legia - Śląsk

No fakt, ale piłkarzy z prawdziwego zdarzenia to ni za grosz nie potrzeba?

to przez to , że Skorża tak jak Yamma uważa , że Manu to dobry piłkarz ( http://www.legia.net/wiadomosci,40612-slabosc_macieja_skorzy_do_manu.html ). Ja już przynajmniej pol roku pisze , że to najwieksza żenada :).
Jest młody Rafal Wolski i jemu można dać szanse. Nie wiem też co na boisku znowu robil Chinyama, skoro 3 dni temu Skorża twierdził , że go skreśla...

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-13 11:44:07
Autor: yamma
Legia - Śląsk
Aman wrote:
No fakt, ale piłkarzy z prawdziwego zdarzenia to ni za grosz nie
potrzeba?

to przez to , że Skorża tak jak Yamma uważa , że Manu to dobry
piłkarz (

O, widzę, że zostalem wywołany do tablicy. No ale chętnie ci to wytłumaczę. Manu jest piłkarzem, który w akcjach toczących się w środku pola pokazuje naprawdę niezłą technikę. W przyjęciu piłki, w uwolnieniu się od przeciwnika, w podaniu do partnera. Ja nie nagrywam meczów Legii ale stawiam dolary przeciw orzechom, że dałoby się skręcić conajmniej kilkadziesiąt akcji z tego sezonu potwierdzających moją tezę i naprawdę trzeba być nieźle uprzedzonym do tego piłkarza, żeby zaprzeczyć temu co napisałem. Natomiast coś bardzo dziwnego dzieje się z tym piłkarzem gdy dochodzi do sytuacji strzeleckich. Mnie się nie mieści w głowie, że piłkarz o takiej technice potrafi tak partolić sytuacje w polu karnym. Albo gra przeciw Skorży (w co wątpię) albo ma wybitnie słabą psychikę i po prostu odpuścił sobie walkę ze swoimi słabościami i wchodząc w pole karne już wie, że nie strzeli.
yamma

Data: 2011-03-13 10:53:17
Autor: UGI
Legia - Śląsk
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Aman wrote:

> to przez to , że Skorża tak jak Yamma uważa , że Manu to dobry
> piłkarz (

O, widzę, że zostalem wywołany do tablicy. No ale chętnie ci to wytłumaczę.

Jednym zdaniem Manu nie wywiązuje się ze swoich zadań ale robi to przyjemnie
dla oka :)

Data: 2011-03-13 17:47:11
Autor: yamma
Legia - Śląsk
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Aman wrote:
[...]

A kojarzysz takiego grajka jak Andraz Kirm? Przypomnij sobie jak grał u Skorży i jak jednocześnie w tym samym czasie grał w reprezentacji. Zobacz jak gra teraz.
yamma

Data: 2011-03-13 15:28:03
Autor: maciej
Legia - Śląsk
yamma napisał:

O, widzę, że zostalem wywołany do tablicy. No ale chętnie ci to wytłumaczę.

Po tej zapowiedzi wiadomo było, że będzie śmiesznie...

Manu jest piłkarzem, który w akcjach toczących się w środku pola pokazuje naprawdę niezłą technikę. W przyjęciu piłki, w uwolnieniu się od przeciwnika, w podaniu do partnera.

O matko, żeby to drewno nazwać dobrym technicznie to nawet ty musiałeś nieźle odlecieć. Tak, potrafi przyjąć, piłkę, która ledwie się toczy, bo jak jest trochę mocniej kopnięta to co druga leci nie wiadomo gdzie.
Jego zaleta to ustawianie się na wolnym polu, szukaniu pozycji plus szybkość, ale piłkarsko jest cieniutki (sam myślałem, że będzie na naszą ligę rewelacyjny, ale teraz jasno widać, że im szybciej się go pozbędą tym lepiej, bo większość jego kontaktów z piłką to sabotaż akcji ofensywnych).
Skandalem jest to, że mimo posiadania kilku obiecujących młodzików takie drewna jak Manu, czy Chinyama ciągle są przed nimi w kolejce do wejścia na boisko.

Ja nie nagrywam meczów Legii ale stawiam dolary przeciw orzechom, że dałoby się skręcić conajmniej kilkadziesiąt akcji z tego sezonu potwierdzających moją tezę

LOL, KAŻDEMU się da, KAŻDEMU.

Mnie się nie mieści w głowie

Też nowość...

że piłkarz o takiej technice

Buhahaha....

Data: 2011-03-13 17:50:10
Autor: yamma
Legia - Śląsk
maciej wrote:

Słuchaj ćwoku. Jakiś czas temu zarzekałeś się, że nie będziesz ze mną dyskutował. Bądź tak miły i nie rób z gęby cholewy.
yamma

Data: 2011-03-13 18:11:55
Autor: maciej
Legia - Śląsk
yamma napisał:

Słuchaj ćwoku. Jakiś czas temu zarzekałeś się, że nie będziesz ze mną dyskutował. Bądź tak miły i nie rób z gęby cholewy.

A kto ci ćwoku powiedział, że ja z tobą DYSKUTUJĘ? Obok niektórych debilizmów po prostu ciężko przejść obojętnie, ale to tylko tyle.

Data: 2011-03-11 22:44:58
Autor: KASA
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:23, yamma pisze:
[...]

Legia prezentowała się dużo lepiej od Jagi we wtorek. I gdyby nie sędziowie wyniki byłyby odwrotne (w sensie Jagiellonia by przegrała a Legia zremisowała).

Jeszcze nie do końca wiadomo co z Wisłą, bo przy takim zespole może być problem z równością formy. A to jest najważniejsze bo mistrzostwo zdobywa się ze średniakami na wyjazdach, gdzie nie ma mobilizacji.

A Lech musiałby mieć jakąś super passę żeby powalczyć - przy losowości naszej ligi raczej ciężko im będzie.

Także generalnie na ten moment myślę, że Wisła o mistrza będzie do końca walczyć z Legią.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-03-11 23:28:28
Autor: yamma
Legia - Śląsk
KASA wrote:
[...]

Niestety, w piłce za wartości artystyczne nie przyznaje się punktów. A sędziowie? Mnie już brak słów na tych debili.

Jeszcze nie do końca wiadomo co z Wisłą, bo przy takim zespole może
być problem z równością formy. A to jest najważniejsze bo mistrzostwo
zdobywa się ze średniakami na wyjazdach, gdzie nie ma mobilizacji.

O! To jest słuszne stwierdzenie. Sam jutro chętnie obejrzę mecz z Widzewem. Oglądałem widzewiaków z Lechem i muszę powiedzieć, że zrobili na mnie duże wrażenie.

Także generalnie na ten moment myślę, że Wisła o mistrza będzie do
końca walczyć z Legią.

Legia ma obecnie ogromne problemy z bramkarzami. Niestety, głównym winowajcą jest Skorża, który na początku sezonu zaczął mieszać na tej pozycji. Ja w dalszym ciągu nie mogę pojąć co go wtedy opętało. Już od stycznia 2010 było wiadome, że Mucha odejdzie. Przez pół roku Machnowski przygotowywał się do roli pierwszego, bo Skaba był na wypożyczeniu i miał w Bytomiu zostać. Przez pół roku cały zespół był święcie przekonany, że następcą Muszkina zostanie Kostia. I nagle klub ściąga Antolovica a Skorża stawia go na bramce w pierwszej 11-tce. No, święty by się wkurwił. Ja wcale się nie dziwię, że Machnowski przy pierwszej okazji uciekł z Legii. Teraz mamy Skabę, który prawdopodobnie dojdzie do formy dopiero w następnym sezonie i dlatego ja wątpię aby Legia włączyła się w walkę o MP. Zwłaszcza, że jedyny kreatywny pomocnik (Cabral) obecnie jest kontuzjowany i nie wiadomo kiedy wróci do składu i czy w ogóle wróci.
yamma

Data: 2011-03-13 08:53:40
Autor: Cavallino
Legia - Śląsk
Użytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l> napisał w wiadomości news:

A Lech musiałby mieć jakąś super passę żeby powalczyć - przy losowości naszej ligi raczej ciężko im będzie.

Eeee tam, nie tylko z majstra będziemy się cieszyć w tym roku.

Data: 2011-03-13 15:29:26
Autor: maciej
Legia - Śląsk
Cavallino napisał:

A Lech musiałby mieć jakąś super passę żeby powalczyć - przy losowości naszej ligi raczej ciężko im będzie.

Eeee tam, nie tylko z majstra będziemy się cieszyć w tym roku.

Już możesz grzecznie gratulować Wiśle.

Data: 2011-03-11 22:58:06
Autor: grzeda
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:23, yamma pisze:

Najpierw strzał życia
Kaźmierczaka

Czy Ty aby na pewno nie myslisz go z kims innym?

Chociazby:
http://www.youtube.com/watch?v=M2PWLGDxAl0
http://www.youtube.com/watch?v=ZeTVU0xHohU

Do tego bramka sprzed trzech dni.

a potem to chyba superstrzał życia Mili (z prawej nogi!).

Strzal zycia z prawej nogi moze i tak. Lewa strzelil co najmniej jedna lepsza.

Dwie sytuacje i dwie bramki.

Karny?

Poza tym pelna zgoda;)

pozdr
PG

Data: 2011-03-11 23:13:58
Autor: OlO
Legia - Śląsk
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

Data: 2011-03-11 15:50:06
Autor: Marek W.
Legia - Śląsk
On 11 Mar, 23:13, "OlO" <o...@oo.pl> wrote:
ponoc Mili ze spalonego ?

Kto Ci takich głupot naopowiadał?

Data: 2011-03-12 01:35:59
Autor: Fedor

http://tinyurl.com/6xetkep

Data: 2011-03-12 01:38:10
Autor: DysoN
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-12 01:35, Fedor pisze:
On 12.03.2011 00:50, Marek W. wrote:
On 11 Mar, 23:13, "OlO"<o...@oo.pl> wrote:
ponoc Mili ze spalonego ?

Kto Ci takich głupot naopowiadał?

http://tinyurl.com/6xetkep

Mila nie byl na spalonym. Cwielong byl.

Data: 2011-03-12 01:41:30
Autor: Fedor
Legia - Śląsk
On 12.03.2011 01:38, DysoN wrote:
Mila nie byl na spalonym. Cwielong byl.

Gol Mili padl po sytuacji, w ktorej na pozycji spalonek byl pilkarz Slaska. Lepiej?

Data: 2011-03-12 01:37:46
Autor: tester
Legia - Śląsk
Kto Ci takich głupot naopowiadał?

O okuliście słyszał?

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9241864,18__kolejka__Legia___Slask_1_2__Mila__1_2_.html

38 sek.

Data: 2011-03-11 17:53:39
Autor: Marek W.
Legia - Śląsk
On 12 Mar, 01:37, "tester" <tester...@onet.pl> wrote:
> Kto Ci takich g upot naopowiada ?

O okuli cie s ysza ?

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9241864,18__kolejka__Legia...

38 sek.

Oglądałem wiele razy, potem poszedłem do okulisty i ponownie oglądałem
wielokrotnie i nie mogę, no nie mogę zauważyć kiedy Mila był na
spalonym :)

Data: 2011-03-12 12:00:23
Autor: tester
Legia - Śląsk
Oglądałem wiele razy

komisarz Przygoda?

Data: 2011-03-12 23:54:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-12 02:53, Marek W. pisze:
[...]

Mila nie był. Biorący udział w akcji podający Mili - tak. Ćwielong chyba (0:06).
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-12 23:57:56
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Śląsk
[...]

Tu pokazali (1:55)

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91839,9242046,18__kolejka__Legia___Slask_1_2__Skrot_meczu.html
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-13 00:29:30
Autor: tester
Legia - Śląsk
Tu pokazali (1:55)

Daj spokój :)

Już po calej akcji, Duńczyk do Kwinty, na wieść, że śledztwo prowadzi komisarz Przygoda aka Marek W.: "Bardzo dobrze, pedant, szczególarz!"

Data: 2011-03-11 23:27:18
Autor: tester
Legia - Śląsk
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

Ja tam jestem ciekaw sędziowania w meczu Cracovia Lech

Data: 2011-03-11 23:35:31
Autor: yamma
Legia - Śląsk
OlO wrote:
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4
sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

A kto ich tam wie? Zresztą, jakie to ma znaczenie? Przy takiej różnicy jakościowej w obu zespołach? Tak naprawdę, to najpierw Manu powinien podwyższyć na 2:0 (przecież to nawet moja ciotka by strzeliła!) a potem Rado na 3:0 i byłoby po zawodach.
yamma

Data: 2011-03-12 01:37:38
Autor: Fedor
Legia - Śląsk
On 11.03.2011 23:13, OlO wrote:
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa
od sedziow , jakas spoldzielnia ?

W tej rundzie Legii? No 2 Cracovia i dzisiaj 1 Slask. Razem 3 gole na 5 dla rywali Legii nie powinny zostac uznane.

Data: 2011-03-13 08:54:57
Autor: Cavallino
Legia - Śląsk
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:ile6r6$pmr$1news.onet.pl...
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow ,

Są i prezenty - nie wszyscy legioniście mieli prawa do końca meczu dotrwać na boisku.

Data: 2011-03-11 23:17:14
Autor: tester
Legia - Śląsk
Przy pierwszej bramce najpierw chyba Wawrzyniak dał się ograć jak dziecko

Niestety to był IV.

Data: 2011-03-12 11:14:27
Autor: yamma
Legia - Śląsk
tester wrote:
Przy pierwszej bramce najpierw chyba Wawrzyniak dał się ograć jak
dziecko

Niestety to był IV.

I nie Rzeźniczak a Radovic.
yamma

Data: 2011-03-12 10:20:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-11 22:23, yamma pisze:
> a potem to chyba superstrzał życia Mili (z prawej nogi!).

...i po spalonym.

--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-12 18:00:52
Autor: Sklavin
Legia - Śląsk
Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:23:03 +0100, yamma napisał(a):

Po tym meczu stwierdziłem, że nad Legią krąży/czuwa jakieś fatum, które pilnuje aby do tego zespołu w końcu trafił trener z prawdziwego zdarzenia.

Gdyby na miejscu Skaby był Mucha to skończyłoby się 1:0 i nie byłoby
krzyku. Niestety wzmocnienie na tej pozycji jest więcej niż konieczne.

Data: 2011-03-12 23:50:40
Autor: ..Aldi..Romek..
Legia - Śląsk
?.ja zauważyłem, że pseudonim/ksywkę jaką przylepili Fabiańskiemu
kibice po kilku wpadkach w Arsenalu jak znalazł można też przykleić
do Kelemena... miał chłop furę szczęścia, ale piłka mu przy dośrodkowaniach
z rąk wypadała REGULARNIE

Flaphandsky - idealnie pasuje

Legia - Śląsk