Legia - Śląsk

Data: 2011-03-11 23:13:58
Autor: OlO
Legia - Śląsk
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

Data: 2011-03-11 15:50:06
Autor: Marek W.
Legia - Śląsk
On 11 Mar, 23:13, "OlO" <o...@oo.pl> wrote:
ponoc Mili ze spalonego ?

Kto Ci takich głupot naopowiadał?

Data: 2011-03-12 01:35:59
Autor: Fedor

http://tinyurl.com/6xetkep

Data: 2011-03-12 01:38:10
Autor: DysoN
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-12 01:35, Fedor pisze:
On 12.03.2011 00:50, Marek W. wrote:
On 11 Mar, 23:13, "OlO"<o...@oo.pl> wrote:
ponoc Mili ze spalonego ?

Kto Ci takich głupot naopowiadał?

http://tinyurl.com/6xetkep

Mila nie byl na spalonym. Cwielong byl.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-12 01:41:30
Autor: Fedor
Legia - Śląsk
On 12.03.2011 01:38, DysoN wrote:
Mila nie byl na spalonym. Cwielong byl.

Gol Mili padl po sytuacji, w ktorej na pozycji spalonek byl pilkarz Slaska. Lepiej?

Data: 2011-03-12 01:37:46
Autor: tester
Legia - Śląsk
Kto Ci takich głupot naopowiadał?

O okuliście słyszał?

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9241864,18__kolejka__Legia___Slask_1_2__Mila__1_2_.html

38 sek.

Data: 2011-03-11 17:53:39
Autor: Marek W.
Legia - Śląsk
On 12 Mar, 01:37, "tester" <tester...@onet.pl> wrote:
> Kto Ci takich g upot naopowiada ?

O okuli cie s ysza ?

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9241864,18__kolejka__Legia...

38 sek.

Oglądałem wiele razy, potem poszedłem do okulisty i ponownie oglądałem
wielokrotnie i nie mogę, no nie mogę zauważyć kiedy Mila był na
spalonym :)

Data: 2011-03-12 12:00:23
Autor: tester
Legia - Śląsk
Oglądałem wiele razy

komisarz Przygoda?

Data: 2011-03-12 23:54:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Śląsk
W dniu 2011-03-12 02:53, Marek W. pisze:
[...]

Mila nie był. Biorący udział w akcji podający Mili - tak. Ćwielong chyba (0:06).
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-12 23:57:56
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Śląsk
[...]

Tu pokazali (1:55)

http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91839,9242046,18__kolejka__Legia___Slask_1_2__Skrot_meczu.html
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-13 00:29:30
Autor: tester
Legia - Śląsk
Tu pokazali (1:55)

Daj spokój :)

Już po calej akcji, Duńczyk do Kwinty, na wieść, że śledztwo prowadzi komisarz Przygoda aka Marek W.: "Bardzo dobrze, pedant, szczególarz!"

Data: 2011-03-11 23:27:18
Autor: tester
Legia - Śląsk
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

Ja tam jestem ciekaw sędziowania w meczu Cracovia Lech

Data: 2011-03-11 23:35:31
Autor: yamma
Legia - Śląsk
OlO wrote:
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4
sa od sedziow , jakas spoldzielnia ?

A kto ich tam wie? Zresztą, jakie to ma znaczenie? Przy takiej różnicy jakościowej w obu zespołach? Tak naprawdę, to najpierw Manu powinien podwyższyć na 2:0 (przecież to nawet moja ciotka by strzeliła!) a potem Rado na 3:0 i byłoby po zawodach.
yamma

Data: 2011-03-12 01:37:38
Autor: Fedor
Legia - Śląsk
On 11.03.2011 23:13, OlO wrote:
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa
od sedziow , jakas spoldzielnia ?

W tej rundzie Legii? No 2 Cracovia i dzisiaj 1 Slask. Razem 3 gole na 5 dla rywali Legii nie powinny zostac uznane.

Data: 2011-03-13 08:54:57
Autor: Cavallino
Legia - Śląsk
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:ile6r6$pmr$1news.onet.pl...
ponoc Mili ze spalonego ? jesli to prawda to na 5 straconych goli 4 sa od sedziow ,

Są i prezenty - nie wszyscy legioniście mieli prawa do końca meczu dotrwać na boisku.

Legia - Śląsk