Legia-Widzew

Data: 2011-04-29 22:14:09
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Legia-Widzew
Kiedyś mecze były na wyższym poziomie.
Dzisiaj można było sobie w trakcie np. książkę czytać.
Nic nie tracÄ…c.
Maciek urwał się ze stryczka?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-29 22:30:33
Autor: Fidelio
Legia-Widzew
Kiedyś mecze były na wyższym poziomie.
Dzisiaj można było sobie w trakcie np. książkę czytać.
Nic nie tracÄ…c.

Lech to samo, już niech Wisła wygra tę ligę.

Maciek urwał się ze stryczka?

To siÄ™ pewnie okaĹĽe we wtorek.

Data: 2011-04-29 22:58:19
Autor: yamma
Legia-Widzew
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
Kiedyś mecze były na wyższym poziomie.
Dzisiaj można było sobie w trakcie np. książkę czytać.
Nic nie tracÄ…c.

To był pojedynek dwóch nadziei Polskiej Myśli Szkoleniowej (TM) więc gra wyglądała tak jak cała nasza piłka. Legia przeprowadziła w tym meczu tylko jedną akcję w miarę zgodną z taktycznym rzemiosłem, w sensie, że piłkarze zachowali się tak jak powinni. To była właśnie ta akcja bramkowa. Reszta to chaos i kopanina.

Maciek urwał się ze stryczka?

Mam nadzieję granicząca z pewnością, że klamka już zapadła i najpóźniej na koniec sezonu pożegnamy Maciusia.
yamma

Data: 2011-04-30 00:13:00
Autor: Roberto
Legia-Widzew
On 29 Kwi, 22:58, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
> Kiedy¶ mecze były na wyższym poziomie.
> Dzisiaj można było sobie w trakcie np. ksi±żkę czytać.
> Nic nie trac±c.

To był pojedynek dwóch nadziei Polskiej My¶li Szkoleniowej (TM) więc gra
wygl±dała tak jak cała nasza piłka. Legia przeprowadziła w tym meczu tylko
jedn± akcję w miarę zgodn± z taktycznym rzemiosłem, w sensie, że piłkarze
zachowali się tak jak powinni. To była wła¶nie ta akcja bramkowa. Reszta to
chaos i kopanina.

Brał± mnie senno¶ć. Nawet ta bramka jaka¶ taka dziwna. W lepszej lidze
nie miała prawa pa¶ć. A co do my¶li szkoleniowej?? Ogl±dałem mecz z
synem. I w pewnej chwili razem odlecieli¶my:) Taka to my¶l
szkoleniowa. Nigdy nie wierzyłem w tych panów.

Data: 2011-04-30 12:00:03
Autor: yamma
Legia-Widzew
Roberto wrote:

nie miała prawa pa¶ć. A co do my¶li szkoleniowej?? Ogl±dałem mecz z
synem. I w pewnej chwili razem odlecieli¶my:) Taka to my¶l
szkoleniowa. Nigdy nie wierzyłem w tych panów.

To był pojedynek polskiego Beniteza z polskim Mourinho. ;-)
yamma

Data: 2011-05-02 13:21:25
Autor: Klepa
Legia-Widzew
On 30 Kwi, 12:00, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Roberto wrote:
> [...]
> szkoleniowa. Nigdy nie wierzyłem w tych panów.

To był pojedynek polskiego Beniteza z polskim Mourinho. ;-)

To może tego polskiego Mourinho odsun± od drużyny przed Pucharem
Polski  :-)

Klepa

Data: 2011-05-02 13:34:27
Autor: Klepa
Legia-Widzew
On 2 Maj, 22:26, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "Klepa" <wklep...@gmail.com> napisa w wiadomo ci news:

> To by pojedynek polskiego Beniteza z polskim Mourinho. ;-)
> yamma
>To mo e tego polskiego Mourinho odsun od dru yny przed Pucharem
>Polski  :-)

Michniewicza?

Po ostatnich porównywaniach gry Legii do Realu potraktowałem Skorże
jako Mourinho :-), choć rzeczywi¶cie to niby on miał być Benitezem.
Szczerze to nigdy do głowy mi nie wchodziły te porównania bo niby co
tu porównywać, obaj prezentuj± swój styl :-)

Klepa

Data: 2011-04-30 00:41:02
Autor: DysoN
Legia-Widzew
W dniu 2011-04-29 22:58, yamma pisze:

Mam nadzieję granicząca z pewnością, że klamka już zapadła i najpóźniej
na koniec sezonu poĹĽegnamy Maciusia.
yamma

Ale on kocha Legie, zawsze marzyl by ja trenowac :) Dajcie mu szanse, jak sie nie sprawdzi po trzech sezonach to wtedy go zwolnijcie. Jemu tak dobrze z oczu patrzy.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Legia-Widzew