Legia - Wisla

Data: 2011-05-21 16:42:19
Autor: Mark
Legia - Wisla
Ogladalem 3 razy powtorke, i, cholera, dla mnie nie ma tam nic co sie
kwalifikowalo na czerwien dla Pareiki

--
Mark

Data: 2011-05-21 16:47:19
Autor: Hades
Legia - Wisla
Uzytkownik "Mark"
Ogladalem 3 razy powtorke, i, cholera, dla mnie nie ma tam nic co sie
kwalifikowalo na czerwien dla Pareiki
Mark

Dokladnie tak. Mozna by w ogole dyskutowac o faulu (choc chyba ruch w kierunku zawodnika jednak byl), ale czerwona karta zupelnie
bez uzasadnienia. AM

Data: 2011-05-21 16:58:22
Autor: Mark
Legia - Wisla
Dnia Sat, 21 May 2011 16:47:19 +0200, Hades napisał(a):

Dokladnie tak. Mozna by w ogole dyskutowac o faulu (choc chyba ruch w kierunku zawodnika jednak byl), ale czerwona karta zupelnie
bez uzasadnienia.

Karnego "moze" bym jakos przelknal, choc IMO tez nie bylo - ale to zalezy od
interpretacji
Sytuacja wygladala tak ze Pareiko przymierzal sie do zlapania pilki, Rado go
uprzedzil, odbil pilke i wpadl na bramkarza - bramkarz nie mial najmniejszej
szansy sie odsunac. na pewno NIE celowo zastawil mu droge - no ale ok, mozna
dyskutowac czy to faul czy nie.
Ale czerwien? bez jaj.
BTW nawet Fabianski wlasnie przyznal ze czerwien niesluszna.

--
Mark

Data: 2011-05-21 09:04:33
Autor: Klepa
Legia - Wisla
On 21 Maj, 16:58, Mark <x...@op.pl> wrote:
[...]

Równie dobrze można powiedzieć tak:

Rado przymierzał się do minięcia bramkarza, więc kopną w bok
piłkę .... i  wpadł w niego bramkarz :-)
Zgadzam się, że jednak bardziej należała się żółta niż czerwona.
Niestety przez tą decyzje mecze zrobił się mniej ciekawy.

Klepa

Data: 2011-05-21 18:12:53
Autor: Cavallino
Legia - Wisla
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6c3c055-3f4e-48e2-ba1e-4c50177beb2by12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ale problem w tym, że to on wpadł na bramkarza a nie odwrotnie.
A przynajmniej bardziej on wpadł, niż Pareiko na niego, choćby z tej przyczyny, że ciężko wpaść na kogoś nie poruszając się zbytnio.

Zgadzam się, że jednak bardziej należała się żółta niż czerwona.

Jak faul, to czerwona, bo to setka była.

Data: 2011-05-21 18:17:33
Autor: Hades
Legia - Wisla
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

Zgadzam się, że jednak bardziej należała się żółta niż czerwona.

Jak faul, to czerwona, bo to setka była.

Z ta setka to bym nie przesadzal. Przeciez napastnik nie wychodzil
na czysta pozycje a nawet na nia nie probowal wychodzic. Nie widac
bylo aby zamierzal mijac bramkarza ktory nie widzac innegoo wyjscia
go sfaulowal.
AM

Data: 2011-05-21 18:24:58
Autor: Cavallino
Legia - Wisla
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dd7e59e$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

[...]

Dlatego mówię że IMO tam w ogóle faulu nie było, przynajmniej w tą stronę.

Nie widac
bylo aby zamierzal mijac bramkarza ktory nie widzac innegoo wyjscia
go sfaulowal.

Nie widziałem ani cienia takiego zamiaru.

Data: 2011-05-22 19:15:49
Autor: Koriat
Legia - Wisla
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:ztqpgz1y9gh3.dlgsmok.wot...
[...]

To ja jeszcze porównam sytuację Pareiki z sytuacją z meczu Wisła - Widzew, gdzie Mielcarz jak czołg wszedł w Meliksona rozpędzając się przez kilka metrów zanim w niego wpadł. I dostał żółtą kartkę, nie mówiąc o tym, że dla niektórych i to było kontrowersyjne. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, żeby zmontować te dwa wejścia na sąsiednich obrazach.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-21 17:59:03
Autor: Cavallino
Legia - Wisla
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:1e981zf9kpfxj.dlgsmok.wot...
Ogladalem 3 razy powtorke, i, cholera, dla mnie nie ma tam nic co sie
kwalifikowalo na czerwien dla Pareiki

Ja sie nawet zastanawialem czy byl faul.
Juz bardziej Radovic wpadl w bramkarza niz odwrotnie.

Data: 2011-05-21 18:14:00
Autor: DysoN
Legia - Wisla
W dniu 2011-05-21 16:42, Mark pisze:
Ogladalem 3 razy powtorke, i, cholera, dla mnie nie ma tam nic co sie
kwalifikowalo na czerwien dla Pareiki

Wydaje mi sie ze faul bezdyskusyjny bo Radovic uprzedzil Pareike a ten nie dotykajac nawet pilki spowodowal upadek Radovica. Natomiast ja tu czerwonej nie widze bo wydaje mi sie ze nawet gdyby Radovic nie zostal wywrocony to nie doeszedl by do pilki i tak.

Ogolnie rzecz biorac widac bylo od samego poczatku ze Legii bardziej zalezalo. Wisla zgrala ostroznie i miekko, bez zadziornosci. Najdobitniejszym tego przykladem niech bedzie Malecki, ktory zamiast klocic sie z sedziia przy karnym odciagal Pareike. Tradycja o mistrzu przegrywajacym przy Ł3 jak widac trzyma sie mocno.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-05-22 19:18:09
Autor: Koriat
Legia - Wisla
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:ir8oce$26d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widok Małeckiego, który uspokaja Pareikę - bezcenny. A swoją drogą kto mógłby się spodziewać, że Łotysz jest tak impulsywny.

Data: 2011-05-21 20:51:36
Autor: yamma
Legia - Wisla
Mark wrote:
Ogladalem 3 razy powtorke, i, cholera, dla mnie nie ma tam nic co sie
kwalifikowalo na czerwien dla Pareiki

Ale za to zachowanie moze beknac od Komisji Ligi: http://legia.com/www/index.php?akt=22735
yamma

Data: 2011-05-21 21:13:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Legia - Wisla
Pewna osoba, czyli yamma
oswiadczyla nam oto tak, jak widac ponizej:

Mark wrote:
[...]

Mnie natomiast zastanawia jedno: dlaczego w takich sytuacjach sedziowie
sie cofaja jak podlatuja do nich zawodnicy z pretensjami?
Boja sie, ze ktos go zacznie szarpac?
niech stoi w miejscu; jak tylko którys go dotknie, to zóltko/czerwien.
Jeden, drugi wyleci, to trzeci sie zastanowi.
Jak widze takie "ucieczki" sedziów, to mi ich zal...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-22 19:19:58
Autor: Koriat
Legia - Wisla
Uzytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisal w wiadomosci news:4dd80ebc$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Mark wrote:
[...]

Z jednej strony masz racje, ale z drugiej strony sedzia ma tonowac atmosfere, a nie dazyc do zwarcia. W takiej chwili zawodnicy, którzy sie tak zachowuja sa slepi i lepiej, zeby nie mieli szansy przylozyc sedziemu.

Data: 2011-05-21 21:32:24
Autor: Mark
Legia - Wisla
Dnia Sat, 21 May 2011 20:51:36 +0200, yamma napisał(a):

Ale za to zachowanie moze beknac od Komisji Ligi:

Tak tak, mozesz sie teraz podniecac
Malo ta lewa czerwien, to jeszcze go ukarac.

--
Mark

Data: 2011-05-21 21:39:20
Autor: yamma
Legia - Wisla
Mark wrote:
Dnia Sat, 21 May 2011 20:51:36 +0200, yamma napisał(a):

Ale za to zachowanie moze beknac od Komisji Ligi:

Tak tak, mozesz sie teraz podniecac

A gdzie ty widzisz u mnie jakieś podniecenie? Ot, zwykłe buractwo z niego wyszło.

Malo ta lewa czerwien, to jeszcze go ukarac.

Ta czerwień na pewno nie była podyktowana pochopnie. Sędzia gwizdnął dopiero wówczas gdy Manu doszedł do tej piłki. To oznacza, że Rado TEŻ mógł dojśc do tej piłki gdyby go wcześniej Pereiko nie powalił. A skoro mógł dojść, to decyzja jest oczywista - czerwień. Takie są przepisy. Według tych samych przepisów Vrdoljak dostał czerwień w poprzednim meczu i nikt jakoś się nie użalał.
yamma

Data: 2011-05-21 22:13:44
Autor: grzeda
Legia - Wisla
W dniu 2011-05-21 21:39, yamma pisze:

Ta czerwień na pewno nie była podyktowana pochopnie. Sędzia gwizdnął
dopiero wówczas gdy Manu doszedł do tej piłki. To oznacza, że Rado TEŻ
mógł dojśc do tej piłki gdyby go wcześniej Pereiko nie powalił.

No dobra, ale sytuacja w ktorej znalazl sie Manu to nie byla setka.

pozdr
PG

Data: 2011-05-21 22:24:19
Autor: yamma
Legia - Wisla
grzeda wrote:
[...]

Ej, no już bez przesady. Gdzie był Rado a gdzie Manu?
yamma

Data: 2011-05-21 22:30:05
Autor: grzeda
Legia - Wisla
W dniu 2011-05-21 22:24, yamma pisze:
grzeda wrote:
[...]

Ale zobacz tez gdzie Radovic te pilke pilke kopnal. On jeszcze by musial drastycznie zmieniac kierunek biegu co w pelnym biegu to chyba tylko Messi potrafi.

pozdr
PG

Data: 2011-05-22 08:46:11
Autor: yamma
Legia - Wisla
grzeda wrote:

Ale zobacz tez gdzie Radovic te pilke pilke kopnal. On jeszcze by
musial drastycznie zmieniac kierunek biegu co w pelnym biegu to chyba
tylko Messi potrafi.

Hm. Zmienić kierunek biegu w pełnym biegu? I to jeszcze bez piłki? Jesteś pewien, że to chciałeś napisać? Przecież coś takiego potrafi każdy kto ma dwie sprawne nogi.
yamma

Data: 2011-05-22 10:30:55
Autor: grzeda
Legia - Wisla
W dniu 2011-05-22 08:46, yamma pisze:

Hm. Zmienić kierunek biegu w pełnym biegu? I to jeszcze bez piłki?
Jesteś pewien, że to chciałeś napisać? Przecież coś takiego potrafi
każdy kto ma dwie sprawne nogi.

To rozpedz sie tak szybko jak tylko potrafisz i skrec nagle o 90 stopni w prawo. A pozniej biegnij powoli i zrob to samo. Kiedy bylo latwiej?

pozdr
PG

Data: 2011-05-22 13:53:57
Autor: yamma
Legia - Wisla
grzeda wrote:
[...]

Łatwiej? To już zeszliśmy z tezy, że coś takiego tylko Messi potrafi?
:-D
yamma

Data: 2011-05-22 17:28:59
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Wisla
W dniu 2011-05-21 21:39, yamma pisze:

Ta czerwień na pewno nie była podyktowana pochopnie.

była o tyle, że moim zdaniem powinien zostać raczej odgwizdany faul Radovicia na Pareice....

Data: 2011-05-22 19:14:46
Autor: Cavallino
Legia - Wisla
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irba41$9pi$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-21 21:39, yamma pisze:

Ta czerwień na pewno nie była podyktowana pochopnie.

była o tyle, że moim zdaniem powinien zostać raczej odgwizdany faul Radovicia na Pareice....

Otóż to.
Prędzej.
A najsensowniej byłoby puścić w cholerę.

Data: 2011-05-27 10:28:27
Autor: 53641111111
Niebiescy
19R20