Legia cudzoziemska?

Data: 2010-05-27 09:20:07
Autor: Hades
Legia cudzoziemska?
Po dzisiejszej informacji mozna by sie zaczac zastanawiac
czy zespol z Lazienkowskiej to bedzie jeszcze Legia czy tez
bedzie to juz legia cudzoziemska. Ktos pozazdroscil skladu
Pgogoni Szczecin jaki kiedys miala?

"Legia finalizuje cztery duże transfery
Obrońca Partizana Belgrad Srdja Knezevic, defensywny pomocnik Dinama Zagrzeb
Ivica Vrdoljak, prawy pomocnik Maritimo Funchal Manu i napastnik Flamengo Rio de
Janeiro Bruno Mezenga w przyszłym sezonie będ± występowali w Legii. W
najbliższych dniach ci czterej piłkarze podpisz± umowy ze stołecznym klubem."

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/legia-finalizuje-cztery-duze-transfery,1,3232201,wiadomosc.html

AM

Data: 2010-05-27 10:01:40
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Mam tak± pro¶bę, poczekajmy z takimi newsami aż podpisz±.
Bo ja już na tej stronie widziałem ze 20 zawodników którzy maj± grać w Legii i nigdy w niej nie grali, 30 w Wi¶le i minimum 15 w Lechu.

Data: 2010-05-27 11:03:29
Autor: Hades
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

Mam tak± pro¶bę, poczekajmy z takimi newsami aż podpisz±.
Bo ja już na tej stronie widziałem ze 20 zawodników którzy maj± grać w Legii i nigdy w niej nie grali, 30 w Wi¶le i minimum 15 w Lechu.

Oczywiscie masz racje. Dopoki nie ma podpisow to i nie ma o
czym (w zasadzie) pisac. Mnie jednak poza samymi personaliami
chodzilo bardziej o kierunek jaki sobie obrano.
AM

Data: 2010-05-27 11:08:55
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

Aaaa, no to sorry, widać nie zajarzyłem.
Pewnie zabrakło oceny takiej sytuacji.

Data: 2010-05-27 12:46:58
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Hades pisze:
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

[...]

Jak by byki lepsi krajowi to by wzieli. Szkolenie pilkarzy w Polsce ogranicza sie do zjazdu lesnych dziadow w hotelach na konferencje o szkoleniach juniorow i na zjazdach sie konczy

AM

Data: 2010-05-27 12:49:28
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-27 12:46, Jan Strybyszewski pisze:

Jak by byki lepsi krajowi to by wzieli. Szkolenie pilkarzy w Polsce
ogranicza sie do zjazdu lesnych dziadow w hotelach na konferencje o
szkoleniach juniorow i na zjazdach sie konczy

Daj juz spokoj z tymi lesnymi dzidkami, szkolenie mlodziezy to zadanie samorzadow, szkol itd. a w klasach 1-3 WF-u "ucza" panienki w szpilach wiec czego sie dziwisz?

Data: 2010-05-27 12:53:25
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Mane pisze:
[...]

A te panienki z WF to "z kopalni". Czy Lesne dziadki wydaĹ‚y podrecznik szkoleniowy dla WFistow do szkolenia dla dzieci i mlodziezy  ?  Po co? lepiej zrobic imprezke na Mazurach

Data: 2010-05-27 12:54:23
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-27 12:53, Jan Strybyszewski pisze:

A te panienki z WF to "z kopalni". Czy Lesne dziadki wydały podrecznik
szkoleniowy dla WFistow do szkolenia dla dzieci i mlodziezy ?

Szkolenia czego? Swiat sie nie konczy na pilce, a to ze ucza te same osoby co jezyka polskiego itd. to zasluga Ministerstwa Edukacji.

Data: 2010-05-27 19:12:44
Autor: Danpe
Legia cudzoziemska?
On Thu, 27 May 2010 12:54:23 +0200, Mane <mane1979pl@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jesli maja zrobione uprawnienia to dlaczego maja nie uczyc? Kazdy sie
moze zapisac na studia zaoczne i rozszerzyc swoje kompetencje, chcesz
tego zabronic nauczycielom jezyka polskiego? A jakim prawem?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-05-27 14:51:51
Autor: UGI
Legia cudzoziemska?

Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Daj juz spokoj z tymi lesnymi dzidkami, szkolenie mlodziezy to zadanie samorzadow, szkol itd. a w klasach 1-3 WF-u "ucza" panienki w szpilach

To szkoły publiczne mają uczyć piłki przyszłych zawodników? Ja zawsze sądziłem, że to rola klubów i ich szkółek juniorskich.

Data: 2010-05-27 17:53:27
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-27 12:21, UGI pisze:

To szkoły publiczne mają uczyć piłki przyszłych zawodników? Ja zawsze
sądziłem, że to rola klubów i ich szkółek juniorskich.

Jak sam zauwazyles "juniorskich". Tylko co z takiego juniora mozna pozniej zrobic. Do klubĂłw trafiaja "najlepsi" gdzies ktos ich musi nauczyc podstaw, koordynacji ruchowej itd.

Data: 2010-05-27 18:14:19
Autor: UGI
Legia cudzoziemska?

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości

Do klubĂłw trafiaja "najlepsi" gdzies ktos ich musi
nauczyc podstaw, koordynacji ruchowej itd.

I do nauki podstaw koordynacji ruchowej, szkolni wuefiści w zupełności wystarczą. Oczywiście zakładając, że dzieciak nie przyniesie rocznego zwolnienia od rodziców. Ale na szczęście ten przedmiot w szkole jest wciąż najbardziej lubiany przez młodych. Samo "szkolenie" (jak to nazwałeś w poprzednim poście) to już zadanie wyłacznie dla klubów, zreszta wiele z nich ma sekcje dla 10, 11 latków.

Data: 2010-05-29 10:55:27
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-27 15:44, UGI pisze:

I do nauki podstaw koordynacji ruchowej, szkolni wuefiści

Jak juz pisalem szkolni wuefisci pojawiaja sie dopiero w gimnazjum, a wtedy juz jest pozamiatane, pozniej mamy w takiej ekstraklasie grajkow z ktorych malo ktory potrafi kopnac pilke z 20 metrow na bramke.

Data: 2010-05-28 09:12:45
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2010-05-27 15:44, UGI pisze:

> I do nauki podstaw koordynacji ruchowej, szkolni wuefiści

Jak juz pisalem szkolni wuefisci pojawiaja sie dopiero w gimnazjum,

Zbyt mało chłopie wiesz w tej materii, a przy okazji obrażasz moj± żonę.

Data: 2010-05-29 11:18:14
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 11:12, Marek W. pisze:

Zbyt mało chłopie wiesz w tej materii, a przy okazji obrażasz moją żonę.

Jak ma odpowiednie wyksztalcenie w tej dziedzinie to bardzo przepraszam, ale i tak jest to chlubny niestety nieliczny wyjatek.

Niestety chlopie ale ile klubow stac na zatrunienie wykwalifikowanych szkoleniowcow? Polska pilka nie konczy sie na 16 klubach ekstraklasy, a na prowincji trener 1 zespolu najczesciej pracuje spolecznie albo dostaja jakas smieszna kase.

Data: 2010-05-28 09:40:27
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2010-05-28 11:12, Marek W. pisze:

> Zbyt mało chłopie wiesz w tej materii, a przy okazji obrażasz moją
ĹĽonÄ™
.

[...]

Odnosiłem się wył±cznie do pracy z dziećmi w szkole podst. a nie klubów i szkolenia w nich więc te zdania to nie do mnie.

Data: 2010-05-29 11:19:01
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 11:12, Marek W. pisze:

przy okazji obraĹĽasz mojÄ… ĹĽonÄ™.

Pokaz prosze w ktorym miejscu to zrobilem?

Data: 2010-05-28 09:38:05
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2010-05-28 11:12, Marek W. pisze:

> przy okazji obraĹĽasz mojÄ… ĹĽonÄ™.

Pokaz prosze w ktorym miejscu to zrobilem?

W tym miejscu, w którym napisałe¶: " jak juz pisalem szkolni wuefisci pojawiaja sie dopiero w gimnazjum". Odmawiaj±c jej takiego miana (mniejsza o to jak chlubnego), ponieważ uczy w klasach 4-6.
A uwierz proszę, że umiejętno¶ci jakie wynosz± uczniowie spod jej ręki s± niedostępne większo¶ci absolwentów gimnazjów.

Data: 2010-05-28 11:44:16
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Marek W." <marekwyso.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hto2tt$72b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pojawiaja sie dopiero w gimnazjum". Odmawiaj±c jej takiego miana (mniejsza o
to jak chlubnego), ponieważ uczy w klasach 4-6.

Zdecydowanie przewrażliwiony jeste¶.
Wyprowadziłe¶ go z błędu i wystarczy, ale gdzie tu obraza?

Data: 2010-05-28 10:00:32
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]
> to jak chlubnego), ponieważ uczy w klasach 4-6.

Zdecydowanie przewrażliwiony jeste¶.
Wyprowadziłe¶ go z błędu i wystarczy, ale gdzie tu obraza?
W tym samym miejscu, w którym napisałbym np.: niezasługujesz na miano .......... (tu wpisz nazwę swojego zawodu) ponieważ pracujesz w Poznaniu.
Mane zrozumiał o co chodzi i ¶wiadczy to o nim jak najlepiej, a Ty widocznie jeste¶ zbyt gruboskórny żeby zrozumieć pewne niuanse i pewnie tego nie pojmiesz.

Data: 2010-05-28 12:35:30
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

Ty nie jeste¶ w stanie przyj±ć na spokojnie niczego co ja napiszę, a wręcz przeciwnie - wszystko jest dla Ciebie dobrym powodem do chamskiego personalnego ataku?
Naprawdę zastanów się trochę zanim co¶ takiego spłodzisz.

Data: 2010-05-28 10:43:39
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
> [...]

> jeste¶ zbyt gruboskórny żeby zrozumieć pewne niuanse i pewnie tego nie

I tak zbyt długo cię znosiłem. Więc czas najwyższy....
PLONK

Data: 2010-05-28 12:49:27
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Marek W." <marekwyso.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hto6or$k0t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> pojmiesz.

I tak zbyt długo cię znosiłem. Więc czas najwyższy....

Cytat w bardzo prawidłowym miejscu, dokładnie taka powinna być reakcja na takie indywiduum jak Ty.
Niestety - machinacje z adresem które stosujesz powoduj±, że nie tak łatwo Cię splonkować, więc zastosowane przez Ciebie samego rozwi±zanie jest idealne - może to powstrzyma kolejne Twoje fale jadu.

Data: 2010-05-28 11:45:04
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 11:38, Marek W. pisze:

W tym miejscu, w którym napisałeś: " jak juz pisalem szkolni wuefisci
pojawiaja sie dopiero w gimnazjum". OdmawiajÄ…c jej takiego miana (mniejsza o
to jak chlubnego), poniewaĹĽ uczy w klasach 4-6.

Ok, cos pokrecilem z tym gimnazjum, chodzilo mi o klasy 1-3
w 4 klasie to np ja juz od dawna trenowalem w klubie.

A uwierz proszę, że umiejętności jakie wynoszą uczniowie spod jej ręki są
niedostępne większości absolwentów gimnazjów.

W to nie watpie, mam wrazenie ze z gimnazjum to trudno wyniesc cokolwiek :)

Data: 2010-05-28 21:42:48
Autor: Viking
Legia cudzoziemska?
on the 28/05/2010, 10:38:05 Marek W. wrote:

A uwierz proszę, że umiejętno¶ci jakie wynosz± uczniowie spod jej
ręki s± niedostępne większo¶ci absolwentów gimnazjów.

jakos nie chce mi sie wierzyc:)
co niby takiego extra wynosza ci uczniowie? czym sie roznia od
rowiesnikow?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-05-29 01:41:28
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Viking <jonnyb@poczta.no_spam.onet.pl> napisał(a):
on the 28/05/2010, 10:38:05 Marek W. wrote:
 > A uwierz proszę, że umiejętno¶ci jakie wynosz± uczniowie spod jej
> ręki s± niedostępne większo¶ci absolwentów gimnazjów.

jakos nie chce mi sie wierzyc:)
Jeste¶ człowiekiem małej wiary :)
co niby takiego extra wynosza ci uczniowie?
Naucza. A w jaki sposób? W taki mniej więcej w jaki opisałe¶ to UGIemu, gdy sam chodziłe¶ do podstawówki.
czym sie roznia od rowiesnikow?
Umiej±.

Data: 2010-06-02 05:14:07
Autor: Viking
Legia cudzoziemska?
on the 29/05/2010, 02:41:28 Marek W. wrote:

Naucza. A w jaki sposób? W taki mniej więcej w jaki opisałe¶ to
UGIemu, gdy sam chodziłe¶ do podstawówki.

to daj jej nobla. bo jest jedyna

Data: 2010-06-02 09:35:40
Autor: Marek W.
Legia cudzoziemska?
Viking <jonnyb@poczta.no_spam.onet.pl> napisał(a):
to daj jej nobla. bo jest jedyna

A sk±d wniosek że jedyna? I dlaczego wyczuwam jakie¶ nutki napastliwego tonu?

Data: 2010-05-28 14:49:43
Autor: UGI
Legia cudzoziemska?

Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Jak juz pisalem szkolni wuefisci pojawiaja sie dopiero w gimnazjum, a wtedy juz jest pozamiatane,

Weź już nie przesadzaj, ja do 5 klasy podstawowki nie chodziłem na w-f z powodu choroby, a na studiach grywałem w siatkówkę przeciwko zawodnikom z III ligi.
Fakt faktem, że im wczesniej dziecko pójdzie do klubu się uczyć piłki tym lepiej ale nie rób z dzeciaków kalek tylko dlatego, że w szkole w-f prowadzą zwykli nauczyciele. Problemy są ale zupełnie w innym miejscu.

Data: 2010-05-28 21:52:13
Autor: Viking
Legia cudzoziemska?
on the 28/05/2010, 11:19:43 UGI wrote:

Weź już nie przesadzaj, ja do 5 klasy podstawowki nie chodziłem na
w-f z powodu choroby, a na studiach grywałem w siatkówkę przeciwko
zawodnikom z III ligi.  Fakt faktem, ĹĽe im wczesniej dziecko
pójdzie do klubu się uczyć piłki tym lepiej ale nie rób z
dzeciakĂłw kalek tylko dlatego, ĹĽe w szkole w-f prowadzÄ… zwykli
nauczyciele. Problemy są ale zupełnie w innym miejscu.

sa dokladnie w tym miejscu, ogolna koordynacja ruchowa i sprawnosc
ksztaltuje sie w mlodym wieku a nie w wieku 20 lat, jak wuefista
przychodzi i rzuca pilke mowiac grajcie sobie to tylko poglebia wady
tych dzieciakow ale jak sie nimi zajmuje odpowiednio, potrafi wady
skorygowac a i jeszcze talent wyluskac... ja pamietam za moich czasow
do szkol przychodzili trenerzy/skauci wiekszosci slaskich klubow
ogladac dziecki w akcji, nie mowie o pilce noznej ale o innych
dyscyplinach, w taki dzien gralo sie np w kosza czy siatke, w
zaleznosci od tego kto sie zjawial a gosciu zapraszal potem na trening
tych co mu wpadli w oko...
ale tez na wf wszystkie te dyscypliny byly "przerobione", nauczyciel
korygowal bledy, uczyl, pokazywal jak przyjac, jak rzucic, jak kurwa
biegac i ja przez 8 lat majac stycznosc z kims takim, lizac siatkowke,
koszykowke, pilke reczna, lekka atletyke moge powiedziec ze jestem
usportowionym czlowiekiem, sprawnym czlowiekiem a potem w wieku 12 lat
wybralem sobie sport ktory chcialem uprawiac ale umialem biec prosto,
ne potykac ise o walsne nogi, zastawic, zrobic zwod, podbijac prawa i
lewa noga, bylem szybki i komu to mam zawdzieczac? cieslikowi ktory
takiego mnie przejal? nie, temu wlasnie wuefiscie ktory mi to wszystko
pokazal, skorygowal i poswiecil swoj czas, nieraz pozalekcyjny...
mieszkam kolo szkoly, dziennie ogladam z balkonu wyczyny dzieciakow na
boisku szkolnym w ramach wuefu. zgroza, zgroza i jeszcze raz zgroza,
ubrani nieraz w jeansy, nie rozgrzani, nieliczny wuefista kaze im
zrobic jedno kolko dookola boiska zanim rzuci im pilke i idzie usiac,
wiekszosc ogranicza sie do tego ze po prostu dzieli ich na druzyny i
rzuca pilke, poskrzywiane, nieumiejace biegac paralityczne jednostki
kopia sie po czole przez 45 minut, z tego nie wyrosnie nawet drugi
srutwa nie mowiac o graczu formatu lewandowskiego a gdzie tam dopiero
rooney

Data: 2010-05-27 18:56:55
Autor: Citizen Cain
Legia cudzoziemska?

Użytkownik "Jan Strybyszewski"

Jak by byki lepsi krajowi to by wzieli.

Tak jak wzięli Lewandowskiego.

CC

Data: 2010-05-27 19:37:23
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bfe3561$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

[...]

Zdecydowanie tak. Zarówno jeżeli chodzi o koncepcję - zagranica/kraj, jak i o kierunki, a nawet i o osoby.
Jeżeli chodzi o kwestię kierunek zagranica/kraj to obecnie widzę raptem dwóch zawodników Polaków wartych zainwestowania konkretnych pieniędzy - Sobiecha i Sadloka, ale z kolei nie za kasę, któr± chce Ruch - no może jeszcze Jodłowca bym zaliczył do tej grupy. Profilaktycznie wył±czam z moich wyliczeń zawodników Legii, Lecha i Wisły zakładaj±c, że to te 3 drużyny kupuj±, a nie ich zawodników wykupuj±. Czy naprawdę za 1.5 - 2 mln euro (bo chyba tyle chce Ruch) nie można kupić dobrych zawodników z zagranicy? Żeby była sprawa jasna - ja nie mam pretensji do Ruchu, jego zawodnicy to ustala cenę. Jak kto¶ tyle da to znaczy, że tyle byli warci, a jeżeli nie tzn. że Ruch albo ich nie chciał sprzedać, albo przesadził.
Co do kierunków to Brazylijczyk to zawsze dobry marketingowo wybór - byleby ich nie było za dużo. Piłkarze z Bałkanów podobnie.
A co do konkretnych zawodników to też uważam, że wygl±daj± (ze statystyk) całkiem niegłupio. Ciekawy jest ten Brazylijczyk. Ławka we Flamengo nie musi nic znaczyć, ale 21 bramek w II lidze tureckiej chłopaka, który miał wtedy 21 lat i przyjechał z drugiego końca ¶wiata robi wrażenie. Gdyby miał 28 lat to powiedziałbym - nic więcej z niego nie będzie, ale on ma 23 lata i we Flamengo w zasadzie nie miał szans, żeby zaistnieć. Z kolei z Serbem i Chorwatem sytuacja jest inna - oni maj± swoje lata i nie podejrzewam, żeby nagle wyskoczyli zdecydowanie ponad poziom, który teraz reprezentuj±, ale z kolei jeżeli o nich chodzi to istnieje duża szansa, że ich obecny poziom jest wystarczaj±cy, aby uznać, że będ± wzmocnieniem dla Legii. Każdy transfer jest ryzykiem, ale akurat te maj± duże szansę na ich pozytywny efekt.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-27 19:42:47
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htm9ui$4ud$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tzn?

Sobiecha i Sadloka, ale z kolei nie za kasę, któr± chce Ruch - no może jeszcze Jodłowca bym zaliczył do tej grupy.

A ja dorzuciałbym jeszcze Glika, Micanskiego, Tshibambę, Kiełba.
Może jeszcze kto¶ by się znalazł.

Czy naprawdę za 1.5 - 2 mln euro (bo chyba tyle chce Ruch) nie można kupić dobrych zawodników z zagranicy?

Ruch tyle chce ale za dwóch.
IMO kupić można bez problemu, ale gorzej może być z ich sprawdzeniem się w naszych realiach.
Radovic, Jirsak i Kirm przykładem.

Polscy gracze zdecydowanie łatwiej się zaaklimatyzuj±, choć akurat ¦l±zaków w Poznaniu to może nie dotyczyć.

Data: 2010-05-28 00:34:35
Autor: TheBest
Legia cudzoziemska?
Cavallino pisze:

Jeżeli chodzi o kwestię kierunek zagranica/kraj to obecnie widzę raptem dwóch zawodników Polaków wartych zainwestowania konkretnych
   -- -- -- --
pieniędzy -

Tzn?

Sobiecha i Sadloka, ale z kolei nie za kasę, któr± chce Ruch - no może jeszcze Jodłowca bym zaliczył do tej grupy.

A ja dorzuciałbym jeszcze Glika, Micanskiego, Tshibambę, Kiełba.
Może jeszcze kto¶ by się znalazł.

Czy Micanski i Tshimbmba to Polacy?

Data: 2010-05-28 10:18:50
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

A ja dorzuciałbym jeszcze Glika, Micanskiego, Tshibambę, Kiełba.
Może jeszcze kto¶ by się znalazł.

Czy Micanski i Tshimbmba to Polacy?

No nie, chodziło mi o graczy do wyjęcia z polskiej ligi.
Generalnie nie jestem narodowcem i to że się tu sprawdzili jest dla mnie ważniejsze kryterium, niż paszport.

Data: 2010-05-29 17:24:25
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htmaum$2dm$1news.onet.pl...
[...]

No tak, ale przyznaj, że gdyby kto¶ parę lat temu doszedł do wniosku, że nie ma co brać graczy z zagranicy bo się gorzej aklimatyzuj± to na li¶cie nie mógł by¶ umie¶cić ani Micanskiego, ani Tshibamby.

[...]

Przykłady we wszystkie możliwe strony można znaleĽć i podać. Np. na dzisiaj niejaki Chrapek - tak się nazywa? O ile kojarzę Lech zapłacił za niego 800 tys. zł i pożytku za bardzo z niego nie ma. Kasprzik następny. W drug± stronę można wskazać Marcelo. Kosztował ok.500 tys.euro, a już po jednej rundzie można go było sprzedać z dwukrotn± przebitk±. Tak samo Cleber. Jak przychodził to my¶lałem - po cholerę stary, zgrany zawodnik. A okazał się być bardzo dobrym transferem.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-30 11:07:30
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

Ale ja nic nie pisałem w temacie "nie brać".

[...]

Problem w tym, że obaj panowie nigdy się w Ekstraklasie nie sprawdzili, więc ich kupienie do Lecha było takim samym ryzykiem, albo i większym niż pomocnika Dynama.

Od razu napiszę, że do umięjętno¶ci Kasprzika nigdy nie miałem zaufania, a wręcz przeciwnie - klopsów w Pia¶cie widziałem kilka.

P.S.
Ale chyba nie piszemy o tym samym.
Ja piszę tylko, że to, iż kto¶ był zmiennikiem Adriano, nie oznacza z automatu że w Ekstraklasie będzie gwiazd±.
Mikołajczak też był zmiennikiem Lewandowskiego i co z tego wynika?
Dokładnie nic.

Data: 2010-05-31 18:41:51
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htt9sg$dr1$1news.onet.pl...
[...]
[...]
A to tu się w pełni zgadzamy. Zreszt± ja chyba na pocz±tku odno¶nie tego Mezengi napisałem, że ławka Flamengo mnie nie rusza. Ważniejsze jest te 21 bramek w II lidze tureckiej młodego pilkarza z drugiego końca ¶wiata. Ale oczywi¶cie, może okazać się, że będzie to zupełna wtopa.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-06-01 08:20:07
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Koriat pisze:
[...]

Adriano = Lewadowski jednak juz na tych trybunach w Poznaniu mniej cpajcie tych dragow ktorymi handlujecie.
A do kolegi Koriata rownei dobrze Mezenga moze stracic noge od jakiego siepacza ligowego.

Data: 2010-06-01 18:14:18
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu28lh$pv1$1news.onet.pl...
Koriat pisze:
[...]

W sumie to nie do końca zrozumiałem w jakim kontek¶cie piszesz o tym urwaniu nogi. Ale oczywi¶cie, że jest to możliwe. W pierwszym meczu w pierwszej połowie i nie będzie wiadomo, czy transfer był nie udany, bo mu nogę urwali, czy dlatego, że facet grać nie umie. Ale w przypadku każdego zawodnika takie ryzyko jest możliwe. A co do kwestii "Adriano=Lewandowski". Ja to zrozumialem nie w taki sposób, że Lewandowski to ta sama klasa co Adriano, tylko jako pewien przykład - mamy zawodnika w pierwszym składzie, który jest topowym zawodnikiem danej drużyny i mamy zawodnika, który go zastępuje, gdy gracz topowy ma kartkę, kontuzję. I póki co nic dobrego dla tego zastępuj±cego nie wynika z samego faktu, że zastępuje gracza topowego. Jego klasa na rezerwowego nie przechodzi, niezależnie od tego czy jest to rezerwowy zastępuj±cy Adriano,, czy rezerwowy zastępuj±cy Lewandowskiego, czy też rezerwowy zastępuj±cy topowego strzelca Przeboju Wolbrom.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-06-01 18:20:26
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

I prawidłowo zrozumiałe¶.
Zreszt± nawet nie chodziło o przechodzenie klasy, tylko o tym że klasa pierwszego napastnika NIC nie mówi o klasie jego zmiennika.
Tak jak Lewy był absolutnie number 1  w Polsce w¶ród napastników, tak zmiennika miał na poziomie max. 1 ligi.
I czort wie jak jest z tym w Brazylii.

Data: 2010-05-27 13:41:34
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:

Mam tak± pro¶bę, poczekajmy z takimi newsami aż podpisz±.
Bo ja już na tej stronie widziałem ze 20 zawodników którzy maj± grać
w Legii i nigdy w niej nie grali, 30 w Wi¶le i minimum 15 w Lechu.

Pierwszy oficjalny transfer można już odtr±bić: http://legia.com/www/index.php?akt=15209
"O godzinie 12:10 na lotnisku Okęcie wyl±dował Chorwat Ivica Vrdoljak. Zawodnik Dynama Zagrzeb został odebrany przez przedstawicieli naszego Klubu. W pi±tek piłkarz przejdzie badania medyczne i jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań podpisze kontrakt z Legi±.
Vrdoljak rozpoczynał karierę w serbskim klubie Vojvodina Nowy Sad. W 2003 roku przeszedł do NK Croatia Sesvete. Po dwunastu miesi±cach został zawodnikiem NK Zagrzeb. Stamt±d odszedł do stołecznego Dinama. W ci±gu ostatnich trzech lat Vrdoljak wywalczył dwa mistrzostwa oraz puchary Chorwacji. Zaliczył 22 mecze i strzelił trzy gole w europejskich rozgrywkach. W sezonie 2004/05 zaliczył siedem występów w reprezentacji U-21."

To chyba jeden z najważniejszych transferów i najbardziej potrzebnych w Legii. W porównaniu do swoich konkurentów na pozycji czyli Jarzębowskiego i Borysiuka, to bije ich na głowę.
yamma

Data: 2010-05-27 13:58:02
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htllpn$1in$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Czyli nie można, a moja pro¶ba pozostaje aktualna.

To chyba jeden z najważniejszych transferów i najbardziej potrzebnych w Legii. W porównaniu do swoich konkurentów na pozycji czyli Jarzębowskiego i Borysiuka, to bije ich na głowę.

Oczywi¶cie można tak założyć, ale jak będzie naprawdę to się zobaczy, na podstawie jego gry w Legii.
Jarzębowski w Legii na ten przykład był cieniem Jarzębowskiego z GKS.
Radovic chyba nawet cieniem nie był.

Data: 2010-05-27 14:10:57
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:
[...]

Je¶li klub oficjalnie podaje, że kontrakt zostanie podpisany zaraz po testach medycznych, to znaczy, że maj± juz oficjaln± zgodę Dinama. Poza tym takie zagrywki jakie stosuje Lech, to chyba nie s± aż tak powszechne. :-)

Jarzębowski w Legii na ten przykład był cieniem Jarzębowskiego z GKS.
Radovic chyba nawet cieniem nie był.

Je¶li przyjmiemy, że Legia jest zespołem lepszym od Bełchatowa a tabela na to wskazuje, to twierdzenie, że piłkarz stracił formę jest mocno naci±gane. Jest bardzo prawdopodobne, że piłkarz w dalszym ciagu utrzymuje tę sam± formę tylko wymagania się nieco zwiększyły.
yamma

Data: 2010-05-27 14:18:03
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

Ale to nie znaczy że kontrakt został podpisany, a tego dotyczyła moja pro¶ba.
Mog± np. testy medyczne nie wypalić i po sprawie.

Jarzębowski w Legii na ten przykład był cieniem Jarzębowskiego z GKS.
Radovic chyba nawet cieniem nie był.

Je¶li przyjmiemy, że Legia jest zespołem lepszym od Bełchatowa

Hmmmm.....
Obecnie chyba bardzo optymistyczne założenie.

Jest bardzo prawdopodobne, że piłkarz w dalszym ciagu utrzymuje tę sam± formę tylko wymagania się nieco zwiększyły.

Nie chodzi o wymagania, tylko o prezentowanie się na boisku.
A je¶li kto¶ Ľle zawodnika ustawia/trenuje to ciężko z tego robić zarzut wobec zawodnika.
W konfrontacji z tymi samymi przeciwnikami Jarza spisywał się o niebo lepiej w GKS - tylko to jest pewne.

Data: 2010-05-27 14:31:26
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:
[...]

U podstawowego pomocnika Dinama? Nie żartuj.
Tak przy okazji, to doleciał już następny: http://legia.com/www/index.php?akt=15210
"O godzinie 13:35 na warszawskim Okęciu wyl±dował brazylijski napastnik Bruno Mezenga. W pi±tek piłkarz przejdzie badania medyczne i jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań podpisze kontrakt z Legi±.
Mezenga w tym roku skończy 22 lata. Mimo młodego wieku ma spore osi±gnięcia. Seniorsk± karierę rozpoczynał we Flamengo Rio de Janeiro. 22 maja 2005 roku debiutował w rozgrywkach Campeonato Brasiliero w meczu z Sao Caetano. Przeszedł do historii jako jeden z najmłodszych debiutantów w tej klasie rozgrywek. W sezonie 2008/09 był królem strzelców drugiej ligi tureckiej. W barwach Ordusporu rozegrał 25 meczów i strzelił 21 goli. Bruno ma za sob± występy w reprezentacji Brazylii do lat 17. W 2005 roku wywalczył wicemistrzostwo ¶wiata w tej kategorii wiekowej. W swojej karierze sięgn±ł po Puchar Brazylii (2006), mistrzostwo stanu Rio de Janeiro (2007) oraz mistrzostwo Kraju Kawy (2009). W bież±cych rozgrywkach młody napastnik był zmiennikiem wielkich gwiazd futbolu - Adriano oraz Vagnera Love."

Transfer pewnie pilotowany przez Piekarskiego. Jest niezły technicznie, potrafi strzelić głow±, ma również niezłe uderzenie z lewej nogi. Ale niestety prawa służy mu głównie do wsiadania do autobusu. Jeden z tych ryzykownych transferów, choć o konkurencję w Legii raczej nie ma co się martwić.

[...]

Prezentowanie się piłkarza na boisku zawsze jest uzależnione od jego kolegów. Gdyby istniała reguła, że piłkarz w klubie X będzie grał tak samo jak w klubie Y, to nie mieliby¶my na ¶wiecie aż tylu transferowych pomyłek. Ostrowski też był podstawowym piłkarzem ¦l±ska i nawet waln±ł Wi¶le ładn± bramkę a w Legii kompletnie się zagubił.
yamma

Data: 2010-05-27 14:50:56
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htlon7$c5l$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Dasz głowę za poziom opieki medycznej w b. Jugosławii?

Data: 2010-05-27 19:14:40
Autor: Danpe
Legia cudzoziemska?
On Thu, 27 May 2010 14:50:56 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dasz głowę za poziom opieki medycznej w b. Jugosławii?

Z moich doswiadczen wynika, ze jest taki sam jak w Polsce, raz lepszy,
a raz gorszy.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-05-27 14:20:42
Autor: Mark
Legia cudzoziemska?
Dnia Thu, 27 May 2010 14:10:57 +0200, yamma napisał(a):

Je¶li klub oficjalnie podaje, że kontrakt zostanie podpisany zaraz po testach medycznych, to znaczy

...to nie znaczy nic wiecej, niz tylko to ze klub podaje.
Ilu juz takch mialo testy w Wisle..
A poza tym, patrz na ostatnia "rekrutacje" bramkarza w Wisle. Niby wszystko
bylo juz dogadane, dopiete na ostatni guzik.. i jeden telefon wlasciciela
Polonii wystarczyl.

--
Mark

Data: 2010-05-27 14:39:59
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Mark wrote:
[...]

Tak, tylko, że w tym konkretnym przypadku to jest klasyczny transfer. Vrdoljak nie ma karty na ręku tylko Legia musi go wykupić z Dinama a klub twierdzi, że zaraz po testach podpisze kontrakt, co oznacza, że Legia musi być w posiadaniu pisemnej zgody Dinama czy jak to się tam nazywa.
A po Onyszce, to akurat Wisła nie ma co płakać o czym IMO do¶ć szybko przekona się Polonia, która w odróżnieniu od Odry nie stosuje wsparcia dla bramkarza w postaci 4 obrońców okupuj±cych pole karne.
yamma

Data: 2010-05-27 14:51:46
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

A po Onyszce, to akurat Wisła nie ma co płakać o czym IMO do¶ć szybko przekona się

Zwłaszcza jak Juszczyk z Pawełkiem kilka bramek zawal±.

Data: 2010-05-27 15:54:56
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:
[...]

Zatrudnianie Onyszki w miejsce Pawełka, to mniej więcej jak zamiana siekierki na kijek. Może nie robi takich baboli jak Pawełek ale ¶ci±ganie do 2-krotnego mistrza i aktualnego wicemistrza podstarzałego bramkarza, który poza ten 5-metrowy prostok±t wychodzi tylko jak wykopuje piłkę nie jest zbyt rozs±dne. Ideałem bramkarza jest kto¶ taki jak Mucha ze ¶wietnym refleksem, dobrze graj±cym sam na sam i nie boj±cym się wyj¶ć sprintem na 20 metr od bramki. Swoj± drog±, jak obserwowałem Boruca, Muchę i teraz Machnowskiego, to widać, że ta cała trójka gra bardzo podobnie - można powiedzieć, że to szkoła Dowhania.
yamma
PS. Wła¶nie jest info na oficjalnej stronie Legii, że doleciał 3 piłkarz - prawy obrońca Srdja Knezevic.

Data: 2010-05-27 16:16:14
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htltjn$gh$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Onyszko klopsów nie wali, przy Pawełku byłby ogromnym wzmocnieniem.

Może nie robi takich baboli jak Pawełek ale ¶ci±ganie do 2-krotnego mistrza i aktualnego wicemistrza podstarzałego bramkarza,

Wiek nie ma tu nic do rzeczy, bramkarz jest jak wino.
Onyszko nie ma problemów z refleksem.

[...]

A to zupełnie inna sprawa.
Tyle że między stanem obecnym a ideałem jest kupa miejsca, Onyszko w to miejsce by się wpisywał.

PS. Wła¶nie jest info na oficjalnej stronie Legii, że doleciał 3 piłkarz - prawy obrońca Srdja Knezevic.

W sumie grupa jest prawie martwa, więc te info nie bardzo przeszkadzaj±, ale naprawdę byłoby lepiej gdyby¶ nie bawił się w dyżurnego ruchu na Okęciu, tylko zapodawał informacje co¶ znacz±ce, czyli jak już klub kontrakt podpisze.
Czy ja codziennie przepisuję info o nowym kandydacie do gry w Lechu, który dojechał do Poznania? ;-)

Data: 2010-05-27 17:55:23
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:

Czy ja codziennie przepisuję info o nowym kandydacie do gry w Lechu,
który dojechał do Poznania? ;-)

A kto¶ dojechał?
yamma

Data: 2010-05-27 18:10:09
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htm4lj$p3d$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

Czy ja codziennie przepisuję info o nowym kandydacie do gry w Lechu,
który dojechał do Poznania? ;-)

A kto¶ dojechał?

Pewnie więcej niż Ci się zdaje.
Co nie znaczy że trzeba tr±bić o podróżach.
Się kontrakt podpisze, się ogłosi.

Kto wie czy nie wcze¶niej niż w Legii się to stanie.

Data: 2010-05-27 18:55:12
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htm5h1$hp1$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:

[...]

No wła¶nie zasadnicza różnica jest taka, że do Poznania póki co nikt nie przyjechał. Chyba nie s±dzisz, że do Lecha przyjechał np. podstawowy obrońca Crvenej Zvezdy, podstawowy pomocnik Hajduka Split i Argentyńczyk - były król strzelców II ligi greckiej i żaden dziennikarz tego nie wyczaił.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-27 19:27:17
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

Ale za to kilku do¶ć znanych polskich ligowców zapewne w Poznaniu bywało......

Data: 2010-05-28 00:27:12
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 27 Maj, 14:10, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

[...]

I ty sie tak cieszysz? Bo rzeczywiscie maja zgode, i wyglada na to ze
Dinamo robi interes zycia, a w Legii jest powtorka z rozrywki.

Ale do rzeczy, nad tym pilkarzem o ktorym tak trabisz:

http://ekstraklasa.wp.pl/kat,32284,title,Ivica-Vrdoljak-wielki-transfer-Na-pewno,wid,12313220,wiadomosc.html

Legia Warszawa zbroi się przed nowym sezonem. Dzi¶ do stolicy
przyjechał chorwacki pomocnik Ivica Vrdoljak. Media wszem i wobec
tubalnie donosz± o wielkim transferze "Wojskowych". To ma być
najwyższy transfer Legii w historii. Ale czy aby na pewno dobry?

Tak się składa, że mieli¶my przyjemno¶ć ogl±dania na żywo meczu Dinamo
Zagrzeb - Hajduk Split, a więc wielkich derbów Chorwacji 1. maja.
Pomijaj±c awanturę na trybunach, widowisko niczym nie odbiegało od
standardów naszej polskiej ligowej młócki, w stylu epickich widowisk
typu "Odra Wodzisław - Piast Gliwice". Wiedz±c że Vrdoljak jest celem
transferowym Legii (o czym mówi się już od do¶ć dawna) obserwowali¶my
go do¶ć uważnie. Wrażenia nie wywarł na nas żadnego. Poza tym tylko,
że lubi gardłować na swoich kolegów.

Mimo że teoretycznie Vrdoljak jest piłkarzem drugiej linii, zwykle nie
opuszcza własnej połowy, nawet gdy jego drużyna prowadzi atak
pozycyjny. Jego cała gra sprowadza się do przecinania podań rywali i
oddawania piłki do najbliższego kolegi z zespołu, bez najmniejszych
chęci do kreowania akcji ofensywnych. W porz±dku, defensywny pomocnik
skupiony na grze w destrukcji - to mogliby¶my przyj±ć, tacy też s±
potrzebni.

Ale jeden mecz to niewiele, nie wypada oceniać zawodnika na podstawie
jednego spotkania. St±d też postanowili¶my zasięgn±ć informacji u
Ľródła, a więc u chorwackich kibiców. Przeczytali¶my sobie co nasi
przyjaciele z Bałkanów pisz± o Vrdoljaku na forum znanego portalu
index.hr. Wypowiedzi s±, nie bójmy się użyć tego słowa, szokuj±ce.

"1,5 miliona za Vrdoljaka? Swoje już zrobił, a nie jest to żaden
wielki mistrz futbolu. Dobry interes!"

....pisze użytkownik o wdzięcznym "ti_si_govno" (nie tłumaczymy z
przyzwoito¶ci).

"Dzięki Bogu, że odchodzi"

....pisze "Skockani88". "Efranor.III" nie pozostawia złudzeń:

"fenomenalny transfer jak na takiego słabego i ograniczonego
piłkarza".

"Osla77" dodaje:

"Czy to możliwe, że moje marzenie wreszcie się spełni i Vrdoljak
odejdzie? No to mam co ¶więtować".

"Icy_tower" dolewa oliwy do ognia:

"(...)nigdy więcej piłkarzy jak Vrdoljak!".

Mało? To przeczytajcie to:

"Ludzie, uspokójcie się! Przecież Polacy mog± czytać to forum i cały
deal przepadnie. St±d o Vrdoljaku powiem tak - nieustraszony
maratończyk, poł±czenie Makelele, Essiena i Sissoko, wspaniały
defensywny pomocnik z artyzmem w nogach. Wrażliwy intelektualista i
wielbiciel Chopina"

....szydzi "Cicvara"."Free Texas" dodaje:

"Tak go reklamujecie, że Polacy dowiedz± się jak± padlinę kupuj±".

Na jednym portalu uwzięli się na biednego Ivicę? Otóż nie,
odwiedzieli¶my również Jutarnji List, tam kibice pisz± z kolei
następuj±co:

"Chwała Bogu, że w końcu rozwi±zujemy ten problem. To jest tulipan, a
nie piłkarz. Połowa goli, które Dinamo straciło w tym sezonie to efekt
jego błędów"

....pisze "BranimirNeokrunjeni KraljKljucera". Domagoj Vlaszić,
podpisany imieniem i nazwiskiem chwali natomiast prezesa Dinama
Zdravko Mamicia za ubicie ¶wietnego interesu:

"Mamić to cudo, cudo! Taki transfer i tyle pieniędzy za takiego
kopacza!".

Komentarzy broni±cych Vrdoljaka i bez ironii przedstawiaj±cych go jako
warto¶ciowego piłkarza dosłownie brak. Nie odbieramy 27-letniemu
Chorwatowi szans na zrobienie furory w polskiej lidze, lub
przynajmniej na zrobienie dobrego wrażenia na kibicach, ale bior±c pod
uwagę opinie kibiców, oceniamy szanse na to jako zbliżone do szans
Mariusza Jopa na angaż w Realu Madryt.

Oby Vrdoljak nie okazał się drugim Mikelem Arruabarren± - na
hiszpańskich forach dyskusyjnych znajdowali¶my wówczas bardzo podobne
opinie kibiców, a Legia triumfalnie obwieszczała transferowy szlagier.
Jest też jeszcze jedna możliwo¶ć - polska liga spadła już na takie
dno, że zawodnik niechciany w Chorwacji będzie się w niej wyróżniał.

Data: 2010-05-28 09:50:34
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
castrol wrote:
[...]

ROTFL!!! Wyrabiać sobie zdanie na temat piłkarza u kibiców, to naprawdę trzeba mieć nierówno pod czaszk±. To nic, że był podstawowym piłkarzem, że trener na niego stawiał. Ważne jest zdanie jakiego¶ nastoletniego gówniarza, który przez większo¶ć meczu albo ma jak±¶ płachtę na łbie albo stoi dup± do boiska. Jeszcze, kurna, komentarze z Onetu nam tutaj zacytuj.
Zreszt±, sam możesz go sobie obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=r6-WSxdo9Zg
yamma

Data: 2010-05-28 01:17:06
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 28 Maj, 09:50, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
castrol wrote:

Zreszt±, sam możesz go sobie obejrzeć:http://www.youtube.com/watch?v=r6-WSxdo9Zg
yamma

Wypas. O Pawelku tez mozna filmiki znalezc jakie to on parady cudne
robi. Ale kazdy kibic o Pawelku zdanie ma jakie ma i takze moglbys
napisac ROTFL, ze wyrabiam sobie zdanie na temat Pawelka u kibicow. Z
jakiegos powodu kibice maja o nim takie zdanie a nie inne.

Gdyby np taki Jop odchodzil z Wisly, to mysle ze na forum pojawilyby
sie bardzo podobne wpisy prawda? Chyba o czyms to swiadczy, bo trudno
aby ludzie na zlosc wypisywali takie rzeczy.

Data: 2010-05-28 10:22:15
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:61692616-e9ee-4b5a-950a-ada6b27a94c740g2000vbr.googlegroups.com...
castrol wrote:

[...]

Pewnie.
Gra w każdym meczu, jest podstawowym piłkarzem, trener na niego stawia, nic tylko szukać chętnych na zakup za 1 mln Eur. ;-)

Data: 2010-05-28 13:03:08
Autor: Jan Strybyszewski
castrol wrote:

[...]

Wybacz ale wiekszosc odchodzacych z klubu jest uwazanych za odpady przez kibicow "wlasnie za to ze ida gdzie indziej".

Gdyby np taki Jop odchodzil z Wisly, to mysle ze na forum pojawilyby
sie bardzo podobne wpisy prawda? Chyba o czyms to swiadczy, bo trudno
aby ludzie na zlosc wypisywali takie rzeczy.

Czy mam ci wymienic pilkarzy ktorych zle oceniano i odeszli do innego klubu  ?   Malo ci Lewandowskiego ?

Data: 2010-05-28 04:15:11
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 28 Maj, 13:03, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

Czy mam ci wymienic pilkarzy ktorych zle oceniano i odeszli do innego
klubu  ?   Malo ci Lewandowskiego ?

Napisalem, ze chce sie mylic.
Ale patrzac wstecz na polityke transferowa Legii + takie wpisy, to po
prostu nie wrozy nic dobrego.

A podniecanie sie filmikami na youtubie uwazam po prostu za dziecinne
i idiotyczne.
Prawde mozna pokazac w dwojaki sposob.

Np moze ona wygladac tak:
http://www.youtube.com/watch?v=vvioWBtPOJg

A mozna i tak
http://www.youtube.com/watch?v=WMXLosK7GOw

Wiec nie oszukujmy sie. Gdyby Ivica Vrdoljak byl takim fantastycznym
pilkarzem, to z pewnoscia nie przechodzilby do ligi polskiej.

Data: 2010-05-28 04:26:18
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
Sprawdzilem u zrodla te informacje. I powaznie, to co bylo w tym
artykule to prawda. Na forach, na facebooku ludzie generalnie sie
raduja ze klub pozbywa sie Ivica.
Smieja sie z nas Polakow, ze bierzemy takie antytalencie i placimy za
to gruba kase i liczymy ze bedzie on drugim Messim :D

Data: 2010-05-28 13:29:50
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Uzytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisal w wiadomosci news:4c7477f0-e6d6-4c0e-9297-e640021087edy21g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Mnie pasuje, im wiecej takich asów Legia nakupuje, tym wiecej smiechu w lidze bedzie.
No i przynajmniej nikt im Lechowi nie wcisnie.

Data: 2010-05-28 14:49:04
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
castrol pisze:
[...]

A Szopa Kazun cieszy sie z Donga.... dla nich moze byc slaby.... poki co jednak cala nasza liga nie dorownuja Partizanowi i Dynamo wiec o czym gadasz ?

Data: 2010-05-28 13:34:04
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
castrol wrote:

Gdyby Ivica Vrdoljak byl takim fantastycznym
pilkarzem, to z pewnoscia nie przechodzilby do ligi polskiej.

No i sam sobie odpowiedziales na wszystkie swoje watpliwosci. Jeszcze mi wyjasnij skad ci sie wzielo to okreslenie "fantastyczny". Ja sobie nie przypominam abym tak pisal ale bylbym wdzieczny gdybys zacytowal.
Po drugie, to nie ja sie podniecam Vrdoljakiem tylko ty sie podniecasz komentarzami nastoletnich gówniarzy. Moze lepiej poczytaj opinie chorwackich dziennikarzy sportowych. Chyba, ze nie pasuja ci do tezy ale to juz nie mój problem. Poza tym jesli uwazasz, ze Vrdoljak jest gorszy od Jarzebowskiego czy Borysiuka, to gratuluje ci dealera. A skoro NIE jest gorszy, to oznacza to chyba dobry transfer, nie uwazasz?
yamma

Data: 2010-05-28 04:43:35
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 28 Maj, 13:34, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
castrol wrote:
> [...]

wyjasnij skad ci sie wzielo to okreslenie "fantastyczny". Ja sobie nie
przypominam abym tak pisal ale bylbym wdzieczny gdybys zacytowal

Kompleks jakis masz czy co?
Poza tym czy Tobie odpiosywalem piszac fantastyczny, ze w ogole
poczules sie wywolany do tablicy?

Po drugie, to nie ja sie podniecam Vrdoljakiem tylko ty sie podniecasz

A kto sie podniecal? I od czego wywiazala sie ta dyskusja? Nie od
Twojego posta trabiacego o transferze, ktory jeszcze nie doszedl nawet
do skutku?

komentarzami nastoletnich gówniarzy.

Niczym sie nie podniecam. Szczerze mowiac wisi i powiewa mi to czy
bedzie to kolejny megahiszpan czy inny ciec.

Pisalem globalnie i podkreslalem parokrotnie. Zycze aby transfer byl
udany, bo to tylko z korzyscia dla calej naszej ligi.

Moze lepiej poczytaj opinie chorwackich
dziennikarzy sportowych.

Chetnie poczytam.
Ale z drugiej strony to dziwne, i chyba sam to przyznasz i sprobuj
przez chwile patrzec obiektywnie.

Wnioskuje, ze opinie dziennikarzy sa pozytywne i wycwhalaja tego
pilkarza. Wnioskuje po YT ze jest on dobry i wart swojej ceny.

To dlaczego Ci kibice Dynama az tak go nienawidza, ze postanowili
pozaklinac rzeczywistosc i wbrew wszystkiemu wypisuja na forum
klamstwa? I do tego jeszcze wszyscy jednym chorem, Zmowili sie czy co?

Poza tym jesli uwazasz, ze Vrdoljak jest gorszy od Jarzebowskiego
czy Borysiuka, to gratuluje ci dealera. A skoro NIE jest gorszy, to oznacza
to chyba dobry transfer, nie uwazasz?

Wyobraznia i Twoje domowienia jakies Cie ponosza. Nigdzie go nie
porownywalem do Borysiukow i innych, nawet nie mam do tego prawa bo
ani jednego, ani drugiego nie widzialem w akcji (obecnej Legii to w
ogole nie mozna oceniac). Ja oceniam tylko i wylacznie fakty ktore
wyczytalem w internecie.

Data: 2010-05-28 14:01:24
Autor: yamma
castrol wrote:
[...]

LOL! Nie chce mówic kto tutaj ma kompleksy. :-DDDD

Bredzisz: http://legia.com/www/index.php?akt=15247

komentarzami nastoletnich gówniarzy.

Niczym sie nie podniecam. Szczerze mowiac wisi i powiewa mi to czy
bedzie to kolejny megahiszpan czy inny ciec.

Jassssne! Po prostu tak ci sie reka omsknela i wkleiles ten durny artykul z portalu, który wrecz slynie z nienawisci do ITI.

Moze lepiej poczytaj opinie chorwackich
dziennikarzy sportowych.

Chetnie poczytam.
Ale z drugiej strony to dziwne, i chyba sam to przyznasz i sprobuj
przez chwile patrzec obiektywnie.

Obiektywnie, to drogi kolego zobaczymy jak liga ruszy. Powtarzam jeszcze raz, to nie ja powiedzialem, ze Vrdoljak jest fantastyczny tylko ty stwierdziles, ze jest hujowy na podstawie opinii nastoletnich gówniarzy.

To dlaczego Ci kibice Dynama az tak go nienawidza, ze postanowili
pozaklinac rzeczywistosc i wbrew wszystkiemu wypisuja na forum
klamstwa? I do tego jeszcze wszyscy jednym chorem, Zmowili sie czy co?

Nie wiem. Zapytaj ich. Moze troche ci te twoje watpliwosci rozjasni fakt, ze gosc juz w lutym dogadal sie z Legia tylko klub postawil szlaban. Moze sobie poczytaj co kibice Lecha mówili o Rengifo w swoim czasie.

[...]

Nie. Ja po prostu nie rozumiem na jakiej podstawie uwazasz, ze Legia powinna sciagac pilkarzy klasy Sneijdera i tylko tacy pilkarze mogliby ewentualnie zasluzyc na twoje pochwaly dla legijnych dzialaczy. Nie te pieniadze kolego i nie ta liga. Otrzezwiej...
Na nasza lige i mozliwosci finansowe kapitan i dwukrotny mistrz Chorwacji jest bardzo dobrym transferem.
yamma

Data: 2010-05-28 05:31:33
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 28 Maj, 14:01, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

LOL! Nie chce mówic kto tutaj ma kompleksy. :-DDDD

Powtarzam. Piszac fantastyczny w ogole nie odpisywalem Tobie, wiec w
ogole na jakiej podstawie to przywiolujesz?

Bredzisz:http://legia.com/www/index.php?akt=15247

Bredze? Masz jakis problem z czytaniem ze zrozumieniem? Kiedy oni
podpisali kontrakty, a keidy ty napisales swoj pierwszy post na ten
temat?

Jassssne! Po prostu tak ci sie reka omsknela i wkleiles ten durny artykul z
portalu, który wrecz slynie z nienawisci do ITI.

Czlowieku. To grupa dyskusyjna. Ty natomiast zachowujesz sie tak,
jakbys mial dostac jakas zabaweczke,  i ktos by Ci powiedzial, ze
jednak moze miec ona jakies skazy a ty go zaczales atakowac. Zastanow
sie, bo obecne Twoje zachowanie bynajmniej nie jest normalne.

Obiektywnie, to drogi kolego zobaczymy jak liga ruszy.

To dajesz te linki do tych wypowiedzi dziennikarzy sportowych?

Powtarzam jeszcze
raz, to nie ja powiedzialem, ze Vrdoljak jest fantastyczny tylko ty
stwierdziles, ze jest hujowy na podstawie opinii nastoletnich gówniarzy..

Hmm. Czyli kompleksik.
A teraz pokaz prosze gdzie napisalem, ze uwazasz ze Vrodjak jest
fantastyczny i pokaz gdzie stwierdzilem, ze jest "hujowy".

Ty masz ogromne problemy z byciem obiektywnym, albo ze zrozumieniem
tekstu czytanego. Podejdz z dystansem do tego co pisze, i przestan
atakowac i wypisywac brednie, bo na raize dosc mocno probujesz
manipulowac faktami.

Nie wiem. Zapytaj ich. Moze troche ci te twoje watpliwosci rozjasni fakt, ze
gosc juz w lutym dogadal sie z Legia tylko klub postawil szlaban. Moze sobie
poczytaj co kibice Lecha mówili o Rengifo w swoim czasie.

Malo mnie interesuje co kibice Lecha mowili. To juz przeszlosc i nie
ma co do tego w ogole wracac. Watek tyczy sie obecnych transferow
Legii.

Nie. Ja po prostu nie rozumiem na jakiej podstawie uwazasz, ze Legia powinna
sciagac pilkarzy klasy Sneijdera i tylko tacy pilkarze mogliby ewentualnie
zasluzyc na twoje pochwaly dla legijnych dzialaczy.

Ostro pokrecona logika. Najlepsze, ze wiesz co ja uwazam. Gratuluje
fakultetu z wrozbiarstwa :)

Nie te pieniadze kolego
i nie ta liga. Otrzezwiej...

Otrzezwiec proponuje Tobie. Bo w chwili obecnej zachowujesz sie jak
maly Artur Fortuna.

Na nasza lige i mozliwosci finansowe kapitan i dwukrotny mistrz Chorwacji
jest bardzo dobrym transferem.

Podkresle po raz kolejny wielkimi literami. ZYCZE LEGII ABY TEN
TRANSFER OKAZAL SIE TRANSFEREM TRAFIONYM!

Data: 2010-05-28 15:31:12
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
castrol wrote:
[...]

Aha, tradycyjnie wchodzimy w semantyke. No dobsz...

[...]

Jaka zabaweczke??? Po prostu mnie wyjatkowo rozsmieszyles tym arcypowaznym potraktowaniem tekstu z Wirtualnej Polski. Wystarczy, ze grupka chorwackich (choc bardzo watpliwe, ze to byli Chorwaci) gówniarzy cos powie i castrolek juz to traktuje jak prawde objawiona. Zawsze masz taki balwochwalczy stosunek do zagranicznych nastolatków? Bo widzisz, portal index.hr, z którego pochodza te opinie, to taki nasz Onet, w dodatku jest to strona gdzie Serbowie jada na Chorwatów, a Chorwaci na Serbów.

Obiektywnie, to drogi kolego zobaczymy jak liga ruszy.

To dajesz te linki do tych wypowiedzi dziennikarzy sportowych?

http://www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3168,vrdoljak-kosztowal-legie-ok-1-mln-euro.html
yamma

Data: 2010-05-28 20:34:47
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:htogjf$o5h$1inews.gazeta.pl...
castrol wrote:

[...]

Pozyjemy, zobaczymy.
Tylko nie zapomnij odszczekac, jesli okaze sie, ze to WP (i castrol) mieli racje, ze nie rozplywali sie z góry nad tym zakupem Legii, tak jak Ty to robisz.

http://www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3168,vrdoljak-kosztowal-legie-ok-1-mln-euro.html

Poszukaj opinie o Radovicu, które sprawily ze Legia wydala na niego niewiele mniejsza kase.
A potem skonfrontuj to z wynikami tego wydatku.
Moze ochloniesz.

Data: 2010-05-28 20:53:19
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 20:34, Cavallino pisze:

Tylko nie zapomnij odszczekac, jesli okaze sie, ze to WP (i castrol) mieli
racje,

Mi to ciezko przyznac racje, bo ja zadnego zdania nie feruje. Wklejalem to raczej jako ciekawostke i podwaliny do dyskusji. Nie przypuszczalem, ze dyskusja potoczy sie w takim kierunku i zbiore baty za to co ludzie wypisuja na chorwackich forach.

ze nie rozplywali sie z gĂłry nad tym zakupem Legii, tak jak Ty to
robisz.

Otoz to. Troche dystansu i cierpliwosci sie przydaje. Patrzac na przeszlosc transferowa Legii, to wszystkie jej zaciagi ostatnie to byly totalne klapy. Oby teraz bylo inaczej - szkoda, ze yamma caly czas nie zauwaza, ze ja dobrze tez Legii zycze :)

Jacek Kustra

Data: 2010-05-29 20:24:28
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:

Pozyjemy, zobaczymy.
Tylko nie zapomnij odszczekac, jesli okaze sie, ze to WP (i castrol)
mieli racje, ze nie rozplywali sie z góry nad tym zakupem Legii, tak
jak Ty to robisz.

LOL! A ty go bedziesz ocenial, tak?
yamma

Data: 2010-05-30 11:07:57
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:htrm58$72$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Oczywiscie.
Jak zobacze jak gra, a nie ile za niego zaplacono.

Data: 2010-05-28 20:50:28
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 15:31, yamma pisze:

Aha, tradycyjnie wchodzimy w semantyke. No dobsz...

Ty zaczales i masz pretensje?

Jaka zabaweczke???

To byla analogia. Nie musisz brac wszystkiego doslownie.

Po prostu mnie wyjatkowo rozsmieszyles tym arcypowaznym
potraktowaniem tekstu z Wirtualnej Polski.

Arcypowaznym? O obiektywizmie i dystansie juz pisalem.

Wystarczy, ze grupka chorwackich
(choc bardzo watpliwe, ze to byli Chorwaci) gĂłwniarzy cos powie i castrolek
juz to traktuje jak prawde objawiona.

Szanowanie osob, z ktorymi dyskutujesz jest Ci obce? Czy to jedyna metoda dyskusji? Szkoda, ze rodem z pasiakowego podworka.

Zawsze masz taki balwochwalczy
stosunek do zagranicznych nastolatkĂłw? Bo widzisz, portal index.hr, z
ktĂłrego pochodza te opinie, to taki nasz Onet,

Owszem. Wielbie ich, zwlaszcza tych chorwackich.

w dodatku jest to strona
gdzie Serbowie jada na ChorwatĂłw, a Chorwaci na SerbĂłw.

Tutaj wyglada na to, ze jada na Polakow.

Brak Ci obiektywizmu i dystansu. Wkleilem link i tekst z WP raczej jako ciekawostke, a postanowiles naskoczyc bez zadnego powodu...

Jacek Kustra

Data: 2010-05-29 20:30:13
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
castrol wrote:
[...]

A tobie chyba obce jest szanowanie niepisanych zwyczajów Usenetu. Takim niepisanym zwyczajem jest m.in. unikanie cytowania komentarzy z Onetu. Po prostu nie sprawdziłeś co to za ludzie tylko od razu dawaj na prpspn!

Brak Ci obiektywizmu i dystansu. Wkleilem link i tekst z WP raczej
jako ciekawostke, a postanowiles naskoczyc bez zadnego powodu...

Jassssne! Taka ciekawostka, żeby przypadkiem legioniści za bardzo się nie cieszyli. Żeby im przypadkiem sodówa do głowy nie uderzyła, prawda?
yamma

Data: 2010-05-30 00:08:12
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-29 20:30, yamma pisze:

Jassssne! Taka ciekawostka, żeby przypadkiem legioniści za bardzo się nie
cieszyli. Żeby im przypadkiem sodówa do głowy nie uderzyła, prawda?

Taaaak. Udalo Ci sie mnie zdemaskowac! Chcialem wbic szpile wszystkim warszawiakom i kibicom Legii!!!

Ty naprawde masz jakies kompleksy.

PS1. Ja jestem warszawiakiem
PS2. Jak dlugo jeszczcze bedziesz udawac, ze nie widzisz, ze pisalem, ze zycze aby ten transfer okazal sie strzalem w 10?

Jacek Kustra

Data: 2010-05-30 10:34:10
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
castrol wrote:

PS1. Ja jestem warszawiakiem

Jest pewna grupa warszawiaków, która baaardzo się zasmuciła jak przeczytała o tych transferach i nie mówię o kibicach Polonii. :-)

PS2. Jak dlugo jeszczcze bedziesz udawac, ze nie widzisz, ze pisalem,
ze zycze aby ten transfer okazal sie strzalem w 10?

Wiesz, ja czytałem te opinie pewnie jeszcze wcześniej niż ty więc miałem więcej czasu aby to zweryfikować. Na legijnych forach dość szybko pokazała się informacja, że te opinie nie pochodzą z żadnego z klubowych (Dinama) portali tylko właśnie z takiego chorwackiego Onetu. Na portalach klubowych pojawiały się dużo bardziej wyważone opinie. Nie było wielkiego płaczu, że odchodzi, bo oni naprawdę mają z kogo wybierać ale wiekszość kibiców wypowiadała się pozytywnie o tym grajku.
Dobra! Ty dobrze ĹĽyczysz, ja twierdzÄ™, ĹĽe jak na nasze ligowe warunki Vrdoljak, to bardzo dobry transfer.
I niech tak juĹĽ zostanie, bo to juĹĽ siÄ™ staje nudne. EOD z mojej strony.
yamma

Data: 2010-05-30 11:08:56
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

O Zapotoce rok temu rĂłwnieĹĽ.
RĂłwnieĹĽ sportowych dziennikarzy.

Data: 2010-05-28 14:12:53
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

I uwazasz, ze Lechowi zaszkodzilo jego odejscie, albo ze ktos zaluje ze odszedl?
Wrecz przeciwnie - to byla jedna z decyzji, która uratowala sezon dla Lecha.
Sabotazysci powinni byc jeszcze predzej gonieni z klubu, a jak juz sie uda za nich kase uzyskac, to juz w ogóle pelnia szczescia.

BTW: czy cos jest na rzeczy, ze porównales nowy nabytek Legii z Reniferem?
Tez sobie nie bedzie mial zamiaru getrów brudzic?

Data: 2010-05-28 14:50:29
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Cavallino pisze:
[...]

A jak wasz pilkarz przestepca co to gra w Warcie....

Data: 2010-05-28 14:51:25
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Cavallino wrote:
[...]

Chyba kompletnie nie zrozumiales tego co napisalem. Rengifo, to byl jeden z najlepszych napastników w naszej lidze ale kibice Lecha mieli o nim wlasnie takie zdanie jak prezentujesz ponizej.

Data: 2010-05-28 20:31:43
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:htoe8o$g9d$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Nie, to Ty nie rozumiesz co czytasz.

Rengifo, to byl jeden z najlepszych napastników w naszej lidze ale kibice Lecha mieli o nim wlasnie takie zdanie jak prezentujesz ponizej.

Zasluzyl na nie, czy nie?

Co z tego ze gosc ma papiery na granie, skoro sie opierdala i grac nie chce?
Jak to wrózy na przyszlosc, klubowi który go kupuje?

Ja kiedys popelnilem taki sam blad i zatrudnilem pracownika który mial klopoty w poprzedniej pracy (ze swojej winy).
I mnie wywinal dokladnie taki sam numer jak wczesniej (z dnia na dzien oswiadczyl ze ma wazniejsze zajecia i od nastepnego dnia do pracy nie przychodzi).
Charakter ludzi sie nie zmienia, a to czasem decyduje jednoznacznie czy warto o kims miec zdanie dobre czy zle.

Data: 2010-05-28 13:38:19
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:hto9nt$n3$1inews.gazeta.pl...
castrol wrote:

[...]

A skad on ma to wiedziec?
Poczekamy zobaczymy.
Jak na razie to Ty piejesz ze jest lepszy, wiec sam powinienes dealera zmienic, skoro faceta w zyciu na oczy nie widziales, a opinie wydajesz.

Data: 2010-05-31 19:43:17
Autor: Pawel W.
Legia cudzoziemska?

castrol wrote:

[...]

yamma wez wyluzuj. To co robi ITI to kompromitacja jest, im na stadionie tylko zalezy (który  miasto funduje). Te ich transfery to sobie mozna w d... wsadzic Pod publiczke to robia, ale dobrze, ze publicznie to jest wyciagane.

p.

Data: 2010-05-31 21:01:30
Autor: yamma
Legia cudzoziemska?
Pawel W. wrote:

yamma wez wyluzuj. To co robi ITI to kompromitacja jest, im na
stadionie tylko zalezy (który  miasto funduje).

Tak, tak. Wiem. Za rok zburz± i postawi± hipermarket.
yamma

Data: 2010-05-31 22:18:50
Autor: Danpe
Legia cudzoziemska?
On Mon, 31 May 2010 21:01:30 +0200, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

Pawel W. wrote:

yamma wez wyluzuj. To co robi ITI to kompromitacja jest, im na
stadionie tylko zalezy (który  miasto funduje).

Tak, tak. Wiem. Za rok zburz± i postawi± hipermarket.
yamma

eh zeby tak ze stadionem Cracovii zrobili...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-05-31 22:38:12
Autor: saw@nt
Legia cudzoziemska?
eh zeby tak ze stadionem Cracovii zrobili...

straciłby¶ sens życia chyba...

Data: 2010-06-01 08:20:48
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Pawel W. pisze:

[...]

Ale jak Legia bedzie w pierwszej trojce po jesieni zaszczekasz tu publicznie.

Data: 2010-06-01 10:41:18
Autor: Hades
Legia cudzoziemska?
[...]

Jesli bedzie to tylko miejsce 3 to moze byc.
AM

Data: 2010-06-01 19:46:21
Autor: Paweł W.
Legia cudzoziemska?

Ale jak Legia bedzie w pierwszej trojce po jesieni zaszczekasz tu
publicznie.

Jak będzie atmosfera na trybunach zanim ITI weszło to zaszczekam publicznie nawet jak w pi±tej trójce będ±.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-05-28 14:47:53
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
castrol pisze:

[...]

Masz racje Lewadowski to dno z mu?em nie przechodzi ani do Interu ani do Barcy.  Odpad i szrot.  Co za durne rozumowanie.

Vrdoljak nie jest cudownym pilkarzem i krolem strzelcow mundialu ale nie kosztuje tez miliardów USD, Poki co i Partizan i Dynamo sa lepsze od wszystkich naszych druzyn razem wzietych

Data: 2010-05-28 20:54:49
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
W dniu 2010-05-28 14:47, Jan Strybyszewski pisze:

Masz racje Lewadowski to dno z mu?em nie przechodzi ani do Interu ani do
Barcy.  Odpad i szrot.  Co za durne rozumowanie.

Jaki Lewandowski?

Vrdoljak nie jest cudownym pilkarzem i krolem strzelcow mundialu ale nie
kosztuje tez miliardĂłw USD, Poki co i Partizan i Dynamo sa lepsze od
wszystkich naszych druzyn razem wzietych

Oczywiscie, ze te druzyny sa lepsze i dlatego to mnie zastanawia. Poziom ich ligi w zestawieniu z nagonka chorwackich kibicow na Vrdoljaka i przeszloscia transferowa Legii daje mi po prostu sporo do myslenia.

Jacek Kustra

Data: 2010-05-28 16:33:25
Autor: Danpe
Legia cudzoziemska?

castrol wrote:

[...]

I po cholere to cytujesz, nie daj Boze ktos z LEgii pojdzie po rozum
do glowy, kupia kogos innego i beda sie liczyc w walce o MP...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-05-28 10:20:57
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:29487e01-1cd0-4c5c-9299-106a7d60e2fcz33g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

LOL - niezłe.
Czyli Legia funduje sobie za kolosaln± kasę gracza o klasę gorszego niż Vuko, którego się pozbyła z powodów do dzi¶ nieznanych.

Data: 2010-05-28 01:23:18
Autor: castrol
Legia cudzoziemska?
On 28 Maj, 10:20, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

LOL - niezłe.
Czyli Legia funduje sobie za kolosaln± kasę gracza o klasę gorszego niż
Vuko, którego się pozbyła z powodów do dzi¶ nieznanych.

Oby to byly tylko medialne szopki. Zycze oczywiscie Legii aby ten
pilkarz okazal sie dobrym pilkarzem, bo to tylko z korzyscia dla
naszej ligi. Ale patrzac w przeszlosc, na wyczyny transferowe Legii to
po prostu mam duze obawy.

Data: 2010-05-28 11:45:55
Autor: Mark
Legia cudzoziemska?
Dnia Fri, 28 May 2010 10:20:57 +0200, Cavallino napisał(a):

LOL - niezłe.
Czyli Legia funduje sobie za kolosaln± kasę gracza o klasę gorszego niż Vuko, którego się pozbyła z powodów do dzi¶ nieznanych.

Niezle? to poczytaj to:

fot. PAP/EPA

Ivica Vrdoljak, Srdja Knezevic, Bruno Mezenga - ich od gry w Legii dzieli
formalno¶ć. Ale wszystko wskazuje na to, że to nie koniec łowów warszawian.
Lada chwila w klubie pojawi się Portugalczyk Manu.
Manu to ofensywnie usposobiony prawy pomocnik graj±cy aktualnie w
portugalskim Maritimo Funchal. Jak poinformował dziennik "Record", Legia
jest bardzo poważnie zainteresowana graczem i kwestia transferu ma się
wyja¶nić w ci±gu najbliższych dni - najpóĽniej do końca tygodnia.
Tymczasem Maritimo cały czas pozyskuje nowych graczy, więc odej¶cie Manu
jest brane pod uwagę. Wła¶nie poinformowano o pozyskaniu Brazylijczyka
Marquinho, a wcze¶niej byli to Andre Vilas Boas i Luciano Amaral.

Ale prawdziwym hitem może być transfer Habiba Bamogo z Nice. To napastnik
rodem z Burkina Faso. 28-latek nie zaliczy tego sezonu Ligue 1  do udanych.
Zagrał tylko w 13 meczach nie strzelaj±c żadnego gola. Ale rozgrywki 2008/09
były zdecydowanie bardziej owocne - w barwach Nice trafił do siatki rywali
siedem razy w 34 meczach. Najlepszy jego sezon to 2003/04, kiedy w
Montpellier zdobył 16 bramek. To zaowocowało transferem do Olympique
Marsylia za 3 mln euro. PóĽniej piłkarz grał jeszcze w Nantes i hiszpańskiej
Celcie Vigo. Legia chce także ¶ci±gn±ć bramkarza z Bałkanów - jak widać
pozazdro¶ciła i Lechowi (Jasmin Buric),  i Zagłebiu (Bojan Isailovic).

___________________

Nie wiem czy dziennikarz cos cpal, no chyba ze slowa "hit" uzyl z  ironia:) Ale napastnik, ktory gra w 13 meczach i nie strzela zadnej bramki, a w
"dobrym" sezonie w 34 meczach strzela siedem.. to jak dla mnie, dla
napastnika sa wyjatkowo kiepskie statystyki:)

--
Mark

Data: 2010-05-27 18:58:32
Autor: Koriat
Legia cudzoziemska?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htl8t4$nhf$1news.onet.pl...
[...]

Ale jak już podpisz± to nie będzie sensu dyskutować, czy warto podpisać, bo już podpisali.

Data: 2010-05-27 19:28:35
Autor: Cavallino
Legia cudzoziemska?
[...]

A to było zaproszenie do dyskusji czy warto podpisać?
No to widocznie go nie wyczaiłem. ;-)

Data: 2010-05-27 11:07:41
Autor: Mane
Legia cudzoziemska?
Zeby nie bylo jak z zaciagiem z Hiszpanii :)

Data: 2010-05-27 12:45:52
Autor: Jan Strybyszewski
Legia cudzoziemska?
Hades pisze:
Po dzisiejszej informacji mozna by sie zaczac zastanawiac
czy zespol z Lazienkowskiej to bedzie jeszcze Legia czy tez
bedzie to juz legia cudzoziemska. Ktos pozazdroscil skladu
Pgogoni Szczecin jaki kiedys miala?

Ale to tylko pokazuje ze w Polsce nei ma szkolenia.
Partizan sprzedaje najlepszych graczy i MA JUZ NASTEPCOW na ich miejsce.

A u nas co znasz mlodego pilkarza co nadaje sie do ekstraklasy na poziomie III ligi hiszpanskiej ?

Data: 2010-05-28 20:09:31
Autor: veilchen_ck
legia cudzoziemska c.d.
nie mam nic do zaci±gu europejskiego.. niech graj± obcokrajowcy.. niech się nasza młodzież uczy od lepszych.. to znak czasu.. keine grenzen ;)

Data: 2010-06-03 01:09:45
Autor: Onesto Pelato
Legia cudzoziemska?
On 27 Maj, 08:20, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
Po dzisiejszej informacji mozna by sie zaczac zastanawiac
czy zespol z Lazienkowskiej to bedzie jeszcze Legia czy tez
bedzie to juz legia cudzoziemska. Ktos pozazdroscil skladu
Pgogoni Szczecin jaki kiedys miala?

"Legia finalizuje cztery du e transfery
Obro ca Partizana Belgrad Srdja Knezevic, defensywny pomocnik Dinama Zagrzeb
Ivica Vrdoljak, prawy pomocnik Maritimo Funchal Manu i napastnik Flamengo Rio de
Janeiro Bruno Mezenga w przysz ym sezonie b d wyst powali w Legii. W
najbli szych dniach ci czterej pi karze podpisz umowy ze sto ecznym klubem."

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/legia-finalizuje-cztery-...

AM

Bardzo dobrze, że Legia kupuje obcokrajowców. Prawda jest taka, że
obecnie na polskim rynku jest kryzys - poprostu nie ma dobrych
polskich pilkarzy. Od 15-stu lat polski klub nie grał w lidze
mistrzów. a wiemy, ze kluby, które grały w eliminacjach do ligi
mistrzów miały w swoich składach większo¶ć polskich zawodników.
niestety nie mamy dobrych polskich zawodników. Nawet za granic± polscy
piłkarze grzej± ławę w przeciętnych klubach. Może teraz Lechowi się
uda  - ma w swoich szeregach trochę wiecej obcokrajowców niz w
popszednich latach inne kluby. myslę, że tylko dzięki obcokrajowcom
można podnie¶ć poziom polskiej ligii. tak robi cała europa. Oczywi¶cie
trzeba dokonywać transferów z głow± i kupowac tylko dobrych
obcokrajowców.

Legia cudzoziemska?