Legia legła...

Data: 2014-08-10 16:11:54
Autor: Stachu Chebel
Legia legła...
O co tu chodzi?! W pierwszym meczu jeden spartolony karniak, no cóż zdarza się..
Po czym na kolejnego karniaka wystawia się tego samego zawodnika, który zaś to partoli, no to już zaczyna brzydko pachnieć. Następnie Szkoci nie dają praw do transmisji TV z absurdalną argumentacją "bo chcemy bilety opindolić", zaczyna już śmierdzieć. No cóż, pomimo wielkich chęci Glesgoł gra tak wujowo, że nie dało się przegrać z nimi i tu i tam..  No to co robimy? Na 3 minuty przed końcowym gwizdkiem wrzucamy zawodnika niezgłoszonego i tym samym nieuprawnionego do kopania... Buahaha, dziecko to wie że jest to wbrew przepisom. Nie tylko w szmacie kopanej. Błąd organizacyjny? Dajecie temu wiarę? Ja wiem, kopacze gały i tzw. działacze nie cierpią na zbyt wysokie AjKju, ale nie aż do tego stopnia. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co...  Parę Ojro zapewne pod stołem gdzieś "przepłyneło". No i dzięki temu, kibole nie będą lać po mordach kopaczy, graliście dobrze, zrobiliście swoje, jesteśmy z was dumnie i takie tam srelemorele. Ino ta UEFA to są wuje rzadkiej maści.

Pytanie, kto i ile skasował pod stołem za tą szopkę? No to obstawiajmy..  Ja stawiam:

1) Trener
2) Właściciel klubu

Obie opcje wiążą się oczywistaoczywistość z 'odpaleniem' paru zeta Panu Józkowi, Panu Heńkowi itd. Ewentualna zgodność imion jest przypadkowa i niezamierzona.

==============
A teraz tak z zupełnie innej beczki. No może nie aż tak zupełnie innej..
Sprawa weryfikacji wyniku meczu. Ni z gruchy ni pietruchy włazi za przyzwoleniem trenera na boisko kopacz, którego nie ma w papierach. OK, przesrane ma drużyna, która kazała kopać facetowi, którego w papierach nie ma.
Natomiast weryfikacje decyzji gwizdkowych, UEFA ma głęboko gdzieś. To akurat nie dotyczy tego dwumeczu, ale tak ogólnie..

Są natomiasto ewidentne gole, których sędzia nie widzi, ale cały świat widzi. I co? Ano guano..  Bywają też z poopy wzięte karniaki, spalone i takie tam mecyje.. I co? Ano guano, sędzia się pomylił i wuj!! I tak to jest w większości dyscyplin (Sic!) sportowych, a w gale kopanej w szczególności. Żal mi ino prawdziwych Kibiców (nie kiboli)..

============
Był sobie taki film: "Piłkarski Poker" :)))

Data: 2014-08-11 02:42:28
Autor: szklanynocnik
Legia legła...
użytkownik Stachu Chebel napisał:

1) Trener

2) Właściciel klubu

Uczucia mam mieszane, z jednej strony to Legia ITI i TVN, z drugiej - bylby spektakl i kibibe mogliby sie pogapic. Na wszelki wypadek proponuje wszystkich wykapciować po mordzie:
http://d.ibtimes.co.uk/en/full/305050/innocence-muslims-protests.jpg
No i przy okazji p.Muche za guzik stadionowy, tak prewencyjnie aby wiecej nie zapomniala:)

Data: 2014-08-11 04:23:45
Autor: stevep

==============>
[...]

============>
Był sobie taki film: "Piłkarski Poker" :)))

Lepiej zamiast tych wypocin łyknij sobie denatury.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-11 05:15:26
Autor: Stachu Chebel
Legia legła...
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 04:23:45 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> ============> >

> Był sobie taki film: "Piłkarski Poker" :)))

Lepiej zamiast tych wypocin łyknij sobie denatury.

Wszyscy to widzą tutaj. Co? Ano to, że razem z JuTu, pomimo skrajnie różnych upodobań politycznych, jesteście w stanie robić ino wklejki na psp. Za komuny nazywało się to prasówką. A tak od siebie, to zarówno jeden jak i drugi bluzgnąć i obrazić tylko umi. Haha, nawet się porymowało. No i czego oczekujesz tuskolubie? Ze odbluzgam? Że borygo zaproponuję w rewanżu? Sprawa jest prosta, jeżeli się nie zgadzasz z tym co napisałem, to walnij śmiało jakie jest Twoje zdanie w tym temacie. Może być odmienne, można podyskutować..  Ale jak widać, stać cię ino na CTRL+C, CTRL+V. SIO !!!

Data: 2014-08-11 17:06:20
Autor: u2
Legia legła...
W dniu 2014-08-11 o 14:15, Stachu Chebel pisze:
Wszyscy to widzą tutaj. Co? Ano to, że razem z JuTu, pomimo skrajnie różnych upodobań politycznych, jesteście w stanie robić ino wklejki na psp. Za komuny nazywało się to prasówką.

ja lubie prasowki heblik. wole je od twojego ujadania na pisiorow i katoli:)

co do legii to wiadomo od lat, jacy wlasciciele takie machlojki:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Legia legła...