Legion: Ostatnia krucjata

Data: 2009-07-26 19:53:57
Autor: abc
Legion: Ostatnia krucjata
http://www.youtube.com/watch?v=_5rQL89vXJM

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-26 19:59:12
Autor: Lorn
Legion: Ostatnia krucjata
Idź sobie stąd... :>

Data: 2009-07-26 20:08:35
Autor: abc
Legion: Ostatnia krucjata
Dorzucę więc jeszcze to
http://www.youtube.com/watch?v=ut8PfvSXBBk

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-26 20:12:53
Autor: Lorn
Legion: Ostatnia krucjata
Wyrzuć się z tej grupy :> Gdzie kasownik gdy jest potrzebny :)

Data: 2009-07-26 20:21:40
Autor: abc
Legion: Ostatnia krucjata
Wrzuć mnie do filtra i będziesz miał to z głowy.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-26 20:45:51
Autor: Lorn
Legion: Ostatnia krucjata
abc pisze:
Wrzuć mnie do filtra i będziesz miał to z głowy.

Chciałbyś :>

Data: 2009-07-26 20:59:52
Autor: awe
Legion: Ostatnia krucjata

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h4i74n$a8f$1news.interia.pl...
abc pisze:
Wrzuć mnie do filtra i będziesz miał to z głowy.

Chciałbyś :>
-- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale to chyba jakis film, fajny?  sa rzymskie saluty?:-)
awe

Data: 2009-07-26 21:37:24
Autor: Lorn
abc pisze:
Wrzuć mnie do filtra i będziesz miał to z głowy.
Chciałbyś :>
-- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale to chyba jakis film, fajny?  sa rzymskie saluty?:-)

No kurczę... Wy faktycznie jesteście spokrewnieni... :>

Data: 2009-07-26 22:59:13
Autor: awe
Legion: Ostatnia krucjata

abc pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
nie wiem o co chodzi. Z kim niby jestem spokrewniony. Raczej nie mam bialych plam w drzewie genealogicznym. No chyba ze musialoby to byc w czasach rzymskich
awe

Data: 2009-07-26 23:02:34
Autor: Lorn
abc pisze:
[...]

Jakoś mnie to nie dziwi :)

Data: 2009-07-27 19:54:39
Autor: awe
Legion: Ostatnia krucjata

abc pisze:
[...]

taki doswiadczony
awe

Data: 2009-07-26 21:35:59
Autor: Lorn
Legion: Ostatnia krucjata
abc pisze:
Wrzuć mnie do filtra i będziesz miał to z głowy.
Chciałbyś :>

Mnie to jest obojętne.

Oj... Nie wydaje mi się. :>

Ale wygląda na to, że ty masz jakiś problem.

Ty jesteś problemem tej grupy :> Taki namolny pseudo ewangelista. :> Grupy dlatego są tematyczne, żebyś znalazł własne miejsce :>

Data: 2009-07-26 21:54:29
Autor: Lorn
Legion: Ostatnia krucjata
abc pisze:
Ale wygląda na to, że ty masz jakiś problem.
Ty jesteś problemem tej grupy :
Taki namolny pseudo ewangelista.
:>
Co to znaczy pseudo-ewangelista?