Legła w Bytomiu

Data: 2010-03-13 23:59:30
Autor: Cavallino
Legła w Bytomiu
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hngqrs$h8c$1inews.gazeta.pl...
chyba kariera Jana Urbana w klubie. Może wy sie zamiencie. Skorza niech idzie do Legii a Urban do Wisły :-)

Znaczy to co niedawno mówiłem w kontekście zeszłego roku, że nikt nie chciał majstra zdobyć, rozpoczęło się i w tym.
Ciekawe czy ci co się burzyli, że nie mam racji i teraz tak powiedzą, gdy do tego zestawu znowu dołączy również Lech a majstra zdobędzie drużyna, która przegra w tej rundzie ze 3-4 mecze (mimo tych porażek).

Bo od razu zapowiadam, że dalej będę w takim przypadku uważał, że Wisła ten tytuł przegrała, a nie ktoś inny wygrał (jeśli ostatecznie to nie ona go zdobędzie rzecz jasna).

Data: 2010-03-14 12:28:17
Autor: @dams
Legła w Bytomiu

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnh5cj$1tk$1@news.onet.pl...
[...]

bzdury waść pleciesz, bo pewnie piłkarze podkładają mecze.... jasne

Bo od razu zapowiadam, że dalej będę w takim przypadku uważał, że Wisła ten tytuł przegrała, a nie ktoś inny wygrał (jeśli ostatecznie to nie ona go zdobędzie rzecz jasna).

Nie zgodzę się zupełnie, dla mnie zaskakująca jest czołówka tabeli - jak oni to robią wszyscy że przy swojej marnocie zajmują tak wysokie pozycje. Widzę że inne drużyny mentalnie są już przygotowane żeby wygrywać z przereklamowanymi "tuzami" naszej ligi

pozdrawiam

Data: 2010-03-14 15:39:45
Autor: Cavallino
Legła w Bytomiu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie sądzisz, że pierwsza część zdania stoi w idealnej sprzeczności z drugą?
Albo nie napisałeś tego co chciałeś, albo sam nie wiesz co chciałeś napisać - innej możliwości niet.

Data: 2010-03-14 20:34:59
Autor: @dams
Legła w Bytomiu

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnisfh$6h9$1@news.onet.pl...
[...]

to była ironia z tym "jasne" także jest i trzecia opcja ;p

Data: 2010-03-14 22:47:35
Autor: Cavallino
Legła w Bytomiu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:4b9d3a

[...]

Zakładasz że ludzie którzy czytają co piszesz są telepatami?
Jeśli nie, to pisz tak aby ktokolwiek wiedział o co chodzi.

Legła w Bytomiu