Lego Batman - jak przełączać postaci?

1 Data: Marzec 03 2009 21:18:15
Autor: SimonX
Lego Batman - jak przełączać postaci?
Hej

Zacząłem grać w Lego Batman ze swoim siostrzeńcem i mam taki głupi  problem...
Czasami chcemy się zamienić na chwilę postaciami, bo on nie daje sobie z  czymś rady.
Da się to zrobić jakoś? Tzn z poziomu gry bez potrzeby zamieniania sie  padami co chwila, albo ustawiania numer kuntrolera w ps3?

Wydaje mi się że raz nam się to udało - podczas ostrej walki naparzaliśmy  w przyciski i nagle kierowałem nie swoim ludzikiem :) Nie mogę znaleźć  tego w instrukcji, pomocy! :)

Chodzi o wersję PS3, ale myślę, że w każdej wersji jest podobnie.

--
pozdrawiam, Szymon
PSN ID: sbronko

2 Data: Marzec 04 2009 11:31:53
Autor: kamil
Re: Lego Batman - jak przełączać postaci?

"SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> wrote in message
[...]

Probowales zajrzec do takiej malej ksiazeczki, ktora byla w pudelku z gra?

Gdzie te czasy, kiedy rozgryzalo sie klawiszologie Subwar 2050 czu
symulatorow lotu samemu? Maja ludzie idiotoodporne gry dla 5-latkow,
kontroler z 6 przyciskami, instrukcje obslugi, a zadaja takie pytania.

Pozdrawiam
Kamil

3 Data: Marzec 04 2009 14:00:18
Autor: Seoman
kamil wrote:
Gdzie te czasy, kiedy rozgryzalo sie klawiszologie Subwar 2050 cz

Ooo, ależ wrażenie zrobiła na mnie ta gra swego czasu!

Pozdrawiam,
Seoman

4 Data: Marzec 04 2009 05:51:30
Autor: SimonX
On 4 Mar, 12:31, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
> [...]

> Da się to zrobić jakoś?

Probowales zajrzec do takiej malej ksiazeczki, ktora byla w pudelku z gra?

oczywiscie ze probowalem
nie ma takiej funkcji opisanej ani w miejscu, gdzie opisano obłożenie
pada, ani tam, gdzie piszą o grze na 2 osoby
przejrzałem też całą książeczkę
nigdzie nie znalazłem takiej informacji

nie pytałbym gdyby nie to że raz to się przypadkowo udało zrobić
zresztą nie muszę się tłumaczyć chyba, dlaczego pytam?

w ogóle to o co Ci chodzi? - na grupie cisza, parę postów na krzyż się
pojawia dziennie,
wolisz posty o tym np. czego to jeszcze nie ma ps3 a już od lat ma
klocek?

Gdzie te czasy, kiedy rozgryzalo sie klawiszologie Subwar 2050 czu
symulatorow lotu samemu?

na szczęście minęły :)
zresztą ja wtedy już kupowałem oryginały (wszyscy kumple patrzyli na
mnie jak na idiotę) więc nie musiałem nic rozgryzać
w tamtych czasach instrukcje do gier nie były parustronicowymi
książeczkami, ale grubymi książkami
taką instrukcję do Civilization, czy Sturmovika SU-25 przeczytałem od
deski do deski
:P

Maja ludzie idiotoodporne gry dla 5-latkow,
kontroler z 6 przyciskami, instrukcje obslugi, a zadaja takie pytania.

takie banalne pytanie, a nikt nie zna odpowiedzi :P
chyba że ktoś zna i nie chce się podzielić

Pozdrawiam
Kamil

pozdr. Szymon

5 Data: Marzec 04 2009 15:26:27
Autor: Catalyst

"SimonX" <sbronko@gmail.com> wrote in message news:1073c1aa-e02a-4626-8268-04a3f1336060t3g2000yqa.googlegroups.com...
w ogóle to o co Ci chodzi? - na grupie cisza, parę postów na krzyż się

No jak to - pokazuje jaki jest z niego przechuj bo rozpykał klawiszologie w jakiejś grze i to bez instrukcji ;)

6 Data: Marzec 04 2009 14:46:54
Autor: kamil

"Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> wrote in message

[...]

Raczej do jakiego zidiocenia doprowadzaja dzisiejsze gry, ktore sa
opracowane z mysla o 3-latkach, a dorosli maja problemy z rozgryzieniem
obslugi pada. Ale co poradzic, w telewizji serialiki dla debili, w gazetach
elipsy na raka macicy, jakos to leci..

Pozdrawiam
Kamil

7 Data: Marzec 05 2009 22:57:59
Autor: dxs

Użytkownik "SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisał w wiadomości news:op.up8f0phjc2b2jmszymoniania-pc.chello.pl...
[...]

Mialem ten sam problem ze swoim małolatem:)
Z tego co pamiętam trzeba było nacisnać w tym samym czasie na obu padach przyciski do przełączania
i dodatkowo gałki też na obu padach należało wychylić w strone ludka na którego chcieliśmy się zmienić..

Tak na marginesie problem z przejsciem trudnego dla młodego momentu konczył sie wyłączaniem kontrolera
i SI przejmowała kontrole nad jego playerem ponieważ faktycznie metoda przełączania nie należała do najprostszych.

Dodam jeszcze ze dotyczyło to Lego Batman w wersji na PC granego na padach od X360:)

pzdr.

Lego Batman - jak przełączać postaci?