Lejek metalowy.

Data: 2011-10-24 18:03:55
Autor: J_K_K
Lejek metalowy.
W dniu 2011-10-24 16:01, ptoki pisze:
Objezdzilem dzis kilka sklepow i wszedzie mieli tylko plastikowe
lejki.

Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?

W Szczekocinach zwykle na płocie wisiały,
w różnych kształtach i rozmiarach :-)

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-10-24 22:15:56
Autor: ptoki
Lejek metalowy.
On Oct 24, 6:03 pm, J_K_K <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
> [...]

> lejki.

> Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?

W Szczekocinach zwykle na płocie wisiały,

Najpierw sadzilem ze zartujesz ale chyba rzeczywiscie mogly tak sobie
wisiec :)

Dzieki za info. Troche mi nie po drodze ale jest szansa ze gdzie
indziej tez sie znajda.
Troche mnie smuci fakt ze sitko moze byc "zwykle" i caly moj misterny
plan spali na panewce i zostane z "gupim lejkiem".

Lejek metalowy.