Lejek metalowy.

Data: 2011-10-24 11:04:57
Autor: ptoki
Lejek metalowy.
On Oct 24, 4:01 pm, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:
Objezdzilem dzis kilka sklepow i wszedzie mieli tylko plastikowe
lejki.

Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?
Na allegro mozna znalezc ale 13zl za lejek i kolejne 11 za przesylke
to troche bez sensu.
No chyba ze w "realu" lejki sa po 30zl :)

No i jedno dodatkowe pytanie:
Siatka w lejku, taka metalowa, ma jakies inne dzialanie poza
zatrzymywaniem smieci?
Cosik mi po glowie chodzi ze zatrzymuje wode, czy dobrze mi sie
kojarzy?

Sam sobie odpowiem.
1. Uderz w lejek a buraki sie odezwa.
2. http://www.infosamochody.pl/print,id_m-50
http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/17255-n16-filtr-paliwa-nissan-almera-15-2002r/
3. Skoro temat lejka przerosl czesc grupy pozostanie mi poszukanie
takowego po stacjach...

Data: 2011-10-24 20:13:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lejek metalowy.

Uzytkownik "ptoki" <sczygiel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e6fdb96a-3d54-4a97-8d29-f73985b7f9c8y39g2000yqd.googlegroups.com...
Sam sobie odpowiem.
1. Uderz w lejek a buraki sie odezwa.
2. http://www.infosamochody.pl/print,id_m-50

Ty tak powaznie, czy dobrze zakamuflowane jaja sobie uprawiasz?

ps. pytam powaznie.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Uzywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na smieci - 120L - 40zl

Data: 2011-10-24 22:09:13
Autor: ptoki
Lejek metalowy.
On Oct 24, 8:13 pm, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "ptoki" <sczyg...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:e6fdb96a-3d54-4a97-8d29-f73985b7f9c8y39g2000yqd.googlegroups.com...

> Sam sobie odpowiem.
> 1. Uderz w lejek a buraki sie odezwa.
> 2.http://www.infosamochody.pl/print,id_m-50

Ty tak powaznie, czy dobrze zakamuflowane jaja sobie uprawiasz?

ps. pytam powaznie.

No i ja powaznie pytalem a teraz powaznie odpowiadam.
Moj ojciec jeszcze za czasow "slusznych" mial takie lejki i nawet ich
uzywalem.  Lejki metalowe (mozliwe ze mosiezne) z drobna metalowa
siatka.

Siatka ta miala taka specyfike ze jak w kanistrze znalazla sie woda w
stanie niezwiazanym (czyli zwykla kropla) to ta kropla przez siatke
nie przelazila a paliwo owszem sobie ciurkalo.
Czasem tylko sitko powodowalo ze paliwo powoli sie s±czyło.
Po uzyciu czasem bylo widac jakies smieci ale lejek sie strzepywalo/
wystukalo i czlowiek byl spokojniejszy...

Potem lejek przestal byc uzywany i gdzies zaginal.
A ze ostatnio i kosiarka i motorek sie pojawily to i z kanistra sie
czasem leje. Wiec zeby sie zabezpieczyc przed nalaniem syfu, szukam
porzadnego lejka z siatka.

Tyle ze nie za bardzo pamietam cala filozofie tej siatki wiec na
grupie pytam, bo tu czasem jeszcze sie udzialaja ludzie ktorzy
dorastali bez mikroprocesorow w otoczeniu.

Data: 2011-10-24 20:22:28
Autor: Marcin Jan
Lejek metalowy.
W dniu 11-10-24 20:04, ptoki pisze:
[...]

witam
Ostatnio robię często trasę Siewierz- Jędrzejów i chyba w Szczekocinach przed jednym z domów powystawiane są lejki (właśnie metalowe) oraz inne rzeczy z blachy cynkoej (konewki, korytka etc). Mogę zapytać po ile. A jak jesteś ze śląska to mogę kupić i sobie odbierzesz.
Daj znać na taka.tam@wp.pl
Pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2011-10-24 22:25:36
Autor: ptoki
Lejek metalowy.
On Oct 24, 8:22 pm, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> takowego po stacjach...

witam
Ostatnio robię często trasę Siewierz- Jędrzejów i chyba w Szczekocinach
przed jednym z domów powystawiane s± lejki (wła¶nie metalowe) oraz inne
rzeczy z blachy cynkoej (konewki, korytka etc). Mogę zapytać po ile. A
jak jeste¶ ze ¶l±ska to mogę kupić i sobie odbierzesz.
Daj znać na taka.tam@wp.pl
Dziekuje za propozycje.
Ale szukam lejka niebylejakiego. Zalezy mi zeby byl z t± fiku¶n±
siatk± i niestety wiedza o tym tajemnym wynalazku juz chyba zanika bo
ani na stronach z lejkami ani tutaj nei moge znalezc informacji i tym
ze dany lejek z siatka ma te moc powstrzymywania wody.

Znalazlem jeden "super funnel" siakis hamerykanski. A u nas zero.

Data: 2011-10-24 20:35:31
Autor: jerry
Lejek metalowy.
Uzytkownik "ptoki" napisal w wiadomosci news:e6fdb96a-3d54-4a97-8d29-f73985b7f9c8y39g2000yqd.googlegroups.com...

To jeszcze napisz co maja wspólnego filtry wymienione w tych artykulach z lekiem do paliwa takim jak np. http://www.wamar.biz.pl/agd/files/DSC02138.html

3. Skoro temat lejka przerosl czesc grupy pozostanie mi poszukanie
takowego po stacjach...

Zycze sukcesów. Moze i ktos produkuje zwykle lejki z super odwadniaczem
filtrujacym w czasie przeplywu swobodnego, ale osobiscie watpie, by zwyklego
zjadacza chleba bylo stac na taki ewenement, dlatego smiem watpic
by takie cudo pojawilo sie w swobodnym handlu.

Data: 2011-10-24 21:09:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lejek metalowy.

Uzytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisal w wiadomosci news:4ea5affa$0$2192$65785112news.neostrada.pl...

[...]

generalnie nie o takich lejkach mowa.

Bardziej o czyms takim
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMS1G9qZPH959sQnpzkxd2jkQQnKWqY7Kr-axOw_ta5yvG5xX-ouppshbAUg
przy czym sama metalowa obudowa jest pomijalna.

Tyle, ze tak jak pisalem - sitka takie w reku mialem, ale nie zauwazylem wlasciwosci odwadniajacych.

Data: 2011-10-24 19:11:47
Autor: to
Lejek metalowy.
begin Kuba \(aka cita\)
Tyle, ze tak jak pisalem - sitka takie w reku mialem

Szacun^2!

Data: 2011-10-24 21:28:08
Autor: wowa
Lejek metalowy.

Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisal w wiadomosci news:j84d5l$ao3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dokladnie tak to wygladalo :)
Procedura jest prosta: nalac wody, jak przelatuje to szukamy dalej :) Wada byl wolniejszy splyw paliwa, niektórzy dziurawili/wyrzucali sitka.

Wojtek

--
Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy
poswiecaja caly swój czas i wiedze

Data: 2011-10-26 19:32:41
Autor: venioo
Lejek metalowy.
W dniu 2011-10-24 21:28, wowa pisze:

Dokladnie tak to wygladalo :)
Procedura jest prosta: nalac wody, jak przelatuje to szukamy dalej :)
Wada byl wolniejszy splyw paliwa, niektórzy dziurawili/wyrzucali sitka.

Ta prosta procedura raczej nie wypali, bo sama woda przeleci. O to chodzi, ze musi byc woda w paliwie, aby to "natluscilo" sitko przelatuj±c przezeń.

Pzdr

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-26 19:44:24
Autor: wowa
Lejek metalowy.

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:j89g7n$ce1$2news.onet.pl...
[...]

Możesz mieć rację, nigdy tak nie próbowałem.
Wojtek

--
Taaa... Oczywi¶cie, s± lekarze, którzy
po¶więcaj± cały swój czas i wiedzę

Data: 2011-10-24 21:32:19
Autor: wowa
Lejek metalowy.

[...]

To byl standardowy produkt do kupienia na stacjach trzydiesci lat nazad :)
Wojtek

Data: 2011-10-26 12:32:19
Autor: Olo
Lejek metalowy.
[...]