Lejki w Play...

Data: 2021-02-09 20:07:59
Autor: Eneuel
Lejki w Play...
Oczom mym ukazał się straszliwy widok -- Play zabrał 96 groszy z mego
konta za przesłanie niespełna 1 MB danych... Mając całą złotówkę, byłem spokojny o tak zwany dzień jutrzejszy, ale teraz mam tylko 2 grosze, co
jest niepokojące, gdyż z nieznanych mi przyczyn Play odłożył na 19 bm.
przesłanie do Orange wniosku o przeniesienie do Play mego innego numeru
telefonicznego -- tym samym odsuwając możliwość ewentualnego odpalenia
kolejnego bonusu...

Gdybym wiedział, że lejka w Play już nie ma -- przestawiłbym w telefonie
LTE z SIMki Play na SIMkę Orange, gdzie mam sporo GB... [ponad jeden GB]

-=-

Przed kilkoma tygodniami spróbowałem zlecić przeniesienie numeru do
Play -- dowiedziałem się, że nie mogę zlecić z odroczeniem, o które
prosiłem -- było zbyt duże; nadto tamtego dnia Play nie przyjął mej
chęci przeniesienia numeru, gdyż miał jakieś techniczne trudności...

05 lutego Play obiecałA mi przeniesienie następnego dnia po złożeniu wniosku, ale mam info mówiące o tym, że dokumenty do Orange zostaną
wysłane dopiero 19 lutego...

Pasmo nieszczęść... [poskutkuje to pasmo niepotrzebną podmianą SIMek
na dni kilka przed przeniesieniem?... na różnych SIMkach mam po kilka
plnów...]

-=-

Dlaczego nie upowszechnia się eSIMek?...
[i dlaczego Play nie uruchomił lejka, lecz pobrał cenne grosze?...]

Na szczęście mam jeszcze całe 2 grosze -- można gdzieś zadzwonić...
[100-96 daje aż 4?... być może tak jest, ale u mnie dało tylko 2]

--
Ene

Lejki w Play...