Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu

Data: 2019-11-01 11:36:31
Autor: u2
Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał propagandę :

https://www.stefczyk.info/2019/10/31/lekarz-antyszczepionkowiec-stracil-prawo-wykonywania-zawodu/

Okręgowy Sąd Lekarski w Łodzi zawiesił lekarza w prawach wykonywania zawodu. Poszło o kwestionowanie kalendarza szczepień noworodków i twierdzenia, że szczepionki są szkodliwe.

Doktor Hubert Czerniak to jedna z najbardziej znanych postaci polskiego ruchu antyszczepionkowego. Antyszczepionkowcy to osoby, które twierdzą, że szczepionki mają bardzo negatywny wpływ na zdrowie i mogą prowadzić do wystąpienia ciężkich schorzeń, np. autyzmu. Doktor Czerniak mocno promował ten pogląd w mediach społecznościowych i na swoim kanale na Youtube.

Postępowanie przeciwko niemu zostało wszczęte przez Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej w Łodzi. Powodem było to, że Czerniak promował swoje kontrowersyjne poglądy - uznane przez rzecznika za antyzdrowotne - w lokalnej telewizji oraz podczas wykładu w Katowicach. Lekarz z Opoczna miał również kwestionować kalendarz szczepień noworodków.

Po trwającym od początku września procesie sąd lekarski uznał, że Czerniak jest winny stawianych mu zarzutów. Uznano, że opierał swoje opinie i wypowiedzi o prace o znikomej lub zgoła żadnej wartości naukowej a ich charakter miał wysoką szkodliwość społeczną.

Czerniak został ukarany rocznym zakazem wykonywania zawodu lekarza. Wyrok ten nie jest na razie prawomocny i obrona już zapowiedziała odwołanie.

Źródło: WP.pl Autor: WM

Data: 2019-11-02 21:17:03
Autor: RadoslawF
Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
W dniu 2019-11-01 o 11:36, u2 pisze:

Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-11-03 18:40:29
Autor: t-1
Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
W dniu 2019-11-01 o 11:36, u2 pisze:
i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał propagandę :

Wykazywał, przedstawiał prace naukowe ale kasty nie pokonasz.
Propaganda jest pro-szczepionkowa. Tu chodzi o duży biznes.

Data: 2019-11-03 23:13:14
Autor: u2
W dniu 03.11.2019 o 18:40, t-1 pisze:
[...]

biznes biznesem, ale powinien wykonywać swoje obowiązki

Data: 2019-11-04 09:30:20
Autor: obserwator1434
użytkownik u2 napisał:
> Propaganda jest pro-szczepionkowa. Tu chodzi o duży biznes.

biznes biznesem, ale powinien wykonywać swoje obowiązki

Był sceptyczny jak swego czasu kopiąca na metr w głąb.

cyt.
Ewa Kopacz: Nie będzie szczepionek na A/H1N1. Wystarczy se posłuchać ile swego czasu niemcy utopili forsy w zbędne szczepionki
za które później musieli zapłacić (utylizacja).

Czerniak jechał po konowałach (150pln za 10minut) i tyle, psuł dobry
geszeft.

Data: 2019-11-04 18:35:03
Autor: u2
W dniu 04.11.2019 o 18:30, obserwator1434@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

wtedy rzeczywiście była presja kupowania szczepionek, jak ja się szczepiłem na grypę kilka razy to zawsze miałem straszną grypę, zrezygnowałem i jak ręką odjął, tutaj doktor Ewę kopiącą metr w dół, ramię w ramię, pochwalę, że nie kupiła tych szczepionek:)

ale w młodości szczepiłem się przeciwko Odrze, heine-medina i inszemu świństwu, to było konieczne

Data: 2019-11-04 09:24:09
Autor: obserwator1434
użytkownik u2 napisał:
i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał propagandę :

https://www.stefczyk.info/2019/10/31/lekarz-antyszczepionkowiec-stracil-prawo-wykonywania-zawodu/

Widać pisoska sitwa uwzięła się na niego. Tfu!

Doktor Hubert Czerniak to jedna z najbardziej znanych postaci polskiego
ruchu antyszczepionkowego. Antyszczepionkowcy to osoby, które twierdzą,
że szczepionki mają bardzo negatywny wpływ na zdrowie i mogą prowadzić

Pisoskie klamstwo.

Data: 2019-11-04 18:27:30
Autor: u2
W dniu 04.11.2019 o 18:24, obserwator1434@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

ja się w młodości szczepiłem, dobrze, że nie trafiłem na dr Czerniaka, który by odmówił zaszczepienie mnie:)

Data: 2019-11-04 09:31:20
Autor: obserwator1434
użytkownik u2 napisał:

ja się w młodości szczepiłem, dobrze, że nie trafiłem na dr Czerniaka, który by odmówił zaszczepienie mnie:)

Pierdolisz.

Data: 2019-11-04 18:37:52
Autor: u2
W dniu 04.11.2019 o 18:31, obserwator1434@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

ja się w młodości szczepiłem, dobrze, że nie trafiłem na dr Czerniaka,
który by odmówił zaszczepienie mnie:)

Pierdolisz.

nie, naprawdę, przeciwko odrze, heine-medina i inszemu świństwu:)

Data: 2019-11-05 12:44:01
Autor: t-1
W dniu 2019-11-04 o 18:37, u2 pisze:

nie, naprawdę, przeciwko odrze, heine-medina i inszemu świństwu:)

W jakim wieku? Raczej już w wieku kilku lat.
Nie ma walki ze szczepionkami, jak nawet ty uważasz.
Chodzi o to, aby nie szczepić bez refleksji w pierwszych dniach a nawet 6 miesiącach, życia gdy organizm noworodka jest jeszcze bezbronny na skutki uboczne szczepionek.

Data: 2019-11-05 12:53:05
Autor: ąćęłńóśźż
Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
Już kilkanaście lat temu zdarzali się lekarze co twierdzili, że szczepienia dzieci (w wieku przedszkolnym, chciałem załatwić całej placówce szczepienia z grupy obowiązkowych na miejscu przez pielęgniarkę, żeby rodzice z osobna nie musieli po przychodniach latać) są szkodliwe.
"Bo ja jako lekarka...".

-- -- -
Nie ma walki ze szczepionkami

Data: 2019-11-05 13:05:47
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc162a2$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A tak swoja droga - czy ona jako lekarka moze te szkodliwosc potwierdzic ?
Bo w koncu w przychodni sa szczepione co roku setki dzieci ... i co ona zauwaza ...
-kilka ma "zwiekszona gorączke przez pare dni" ?
-wiele dzieci co roku umiera wkrotce po szczepieniu ?
-coraz wiecej dzieci po paru latach ma autyzm ?

-- -- -

Data: 2019-11-05 15:11:11
Autor: ąćęłńóśźż
Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
No i weź się z taką publicznie kłóć jako inżynier.

-- -- -