Lekarz nurkowo-okulistyczny [Wa-wa, Łódź, okolice]

Data: 2010-09-30 12:48:34
Autor: Renata Golebiowska
Lekarz nurkowo-okulistyczny [Wa-wa, Łódź, okolice]
Pozwalam sobie przenieść do nowego wątku pytanie, na które nie ma
jeszcze odpowiedzi w poprzednim wątku.
Poszukuję dobrego lekarza okulisty, który zna się na wpływie nurkowania na wzrok i różne jego wady. Dzwoniłam do podanej przez kogoś okulistki ze Szczecina, ale musiałabym jechać aż do Szczecina i z tego co widzę na rozkładzie pkp nie ma szansy, by wrócić tego samego dnia. To trochę bez sensu, tym bardziej, że chyba na pewno jest ktoś gdzieś bliżej?

Może Łódź, Kraków też już byłby lepszy komunikacyjnie. Coś bliżej Warszawy.

TIA
Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-09-30 13:31:02
Autor: R09

"Renata Golebiowska" <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote in message news:slrnia8qo3.edu.Renata.Golebiowskalocalhost.localdomain...
[...]

Masz namiar na człowieka, który powinien  być w tym zorientowany, od lat organizował kursy
dla lekarzy różnych specjalności z patofizjologii nurkowania.
http://abczdrowie.pl/lekarz/piotr-luboinski

W.K.

Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-09-30 04:50:44
Autor: judas
Lekarz nurkowo-okulistyczny [Wa-wa, Łódź, oko lice]
Moja Zona jest nurkiem i okolista w Wawie. Odezwij sie na priv lub
dzwon 604 187 222

Data: 2010-10-02 14:54:34
Autor: 666
Lekarz nurkowo-okulistyczny [Wa-wa, Łódź, okolice]
Nie była to specjalistka co prawda od nurkowania, ale trafiłem na sensowną okulistkę w CPS-L przy Wawelskiej ("Skra") w W-wie.

-- -- -