Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania

Data: 2011-03-29 19:34:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania
Kardiochirurg prof. Tomasz Hirnle, uniewinniony od zarzutu przyjęcia łapówki, domaga się ponad 721 tys. zł odszkodowania za utracone zarobki oraz zadośćuczynienia za pobyt w areszcie. Podstawą zatrzymania lekarza była policyjna prowokacja.

Termin pierwszej rozprawy w białostockim sądzie okręgowym został wyznaczony na 6 maja. Lekarz domaga się od Skarbu Państwa nieco ponad 621 tys. zł z tytułu utraty zarobków, co było związane najpierw z aresztowaniem, a potem ze zmianą warunków zatrudnienia na gorsze. 100 tys. zł prof. Hirnle chce jako zadośćuczynienie za przeżycia związane z aresztem, w którym spędził sześć tygodni.

Sprawa dotycząca kardiochirurga była bardzo głośna. W czerwcu 2005 roku szef kliniki w szpitalu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku został zatrzymany w pracy i trafił do aresztu pod zarzutem przyjęcia 5 tys. zł łapówki. Podstawą zatrzymania była policyjna prowokacja - kobieta, która odegrała rolę córki pacjenta, zostawiła na jego biurku kopertę z pieniędzmi.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/328416,lekarz-uniewinniony-od-zarzutu-lapowki-chce-odszkodowania.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Takie są efekty nielegalnych prowokacji, które tak sobie PiS upodobał.

Data: 2011-03-29 19:47:29
Autor: ePolityk
Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania
dr G tez bedzie sie ubiegal o odszkodowanie?

Miejcie pretensje do sadow, ktore przestepcow wypuszczaja a nie do tych, ktorzy probowali ich pozamykac...
Ile ty masz czlowieku lat...? Albo przed 15 albo po 90 bo pieprzyc takie farmazony to cos niewyobrazalnego...

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4d921809$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2011-03-29 20:11:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imt5vk$h6o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proponuję przeczytać całość, zrozumieć i topiero zająć stanowisko. Niestety. Trafiłem na pisiaka - odnosisz sie do mnie, chcąc mnie obrazić, a nie do meritum - typowe pisowskie postępowanie.

Nie będę z tobą już więcej dyskutował. Sitko.

Data: 2011-03-29 20:21:03
Autor: ePolityk

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4d9220be$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za glupi jestes... chociaz juz mlodziez zaczela to rozumiec.

Data: 2011-03-29 20:24:38
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 19:47, ePolityk pisze:
Miejcie pretensje do sadow, ktore przestepcow wypuszczaja a nie do tych,
ktorzy probowali ich pozamykac...

rozumiem, ze koniecznosc udowodnienienia winy uwazasz za zbedna obligacje....

--
the_foe

Data: 2011-03-29 20:33:39
Autor: ePolityk

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:imt852$fjv$5news.dialog.net.pl...
[...]

Z tego co mapietam to na G byly twrde dowody w postaci nagran video, kiedy chowa koperty po kieszeniach. Co, ukradli je z prokuratury? A moze myszy zjadly...

Data: 2011-03-29 21:54:12
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 20:33, ePolityk pisze:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=VBEPQuIhNzo

tyle ze bez zeznania tej kobiety to rownie dobrze to mogly byc kartki na swieta.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 22:27:54
Autor: ePolityk

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:imtdcv$j57$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zeznania tez byly, ale po przyjsciu Cwiakalskiego sie zmyly.

Data: 2011-03-29 20:22:13
Autor: the_foe
Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania
kobieta, która odegrała rolę córki pacjenta, zostawiła na jego biurku
kopertę z pieniędzmi.

czyli prezes mial racje! Nie ma konta bo ktos moglby wplacic mu pieniadze i powiedziec "wzial lapowke". Lekarz mial biurko i wystarczylo polozyc tam koperte, czmychnac szybko i juz mamy korupcje. W Wolsce konta bankowe i biurka sa niebezpieczne.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 20:34:54
Autor: ePolityk

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:imt80h$fjv$4news.dialog.net.pl...
kobieta, która odegrała rolę córki pacjenta, zostawiła na jego biurku
kopertę z pieniędzmi.

czyli prezes mial racje! Nie ma konta bo ktos moglby wplacic mu pieniadze i powiedziec "wzial lapowke".
Jego konto to jego prywatna sprawa a G bral do lapy, co BYLO udokumentowane nagraniami video kiedy zostal zatrzymany.

Data: 2011-03-29 21:55:20
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 20:34, ePolityk pisze:

[...]

takim jak to?
http://www.youtube.com/watch?v=oAhdBsi0t4U
nie mogli tego nagrac w HD, bo w takiej jakosci to moze byc doslownie wszytko.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 20:48:53
Autor: Kaczysta
Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Takie są efekty nielegalnych prowokacji, które tak sobie PiS upodobał.

Nie bredź - w czerwcu 2005 PiS nie rządził.
AZ

Data: 2011-03-29 21:06:30
Autor: jadrys
Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania
 Podstawą zatrzymania była policyjna prowokacja - kobieta, ktĂłra odegrała rolę cĂłrki pacjenta, zostawiła na jego biurku kopertę z pieniędzmi.

Naprawdę w to wierzysz?

Data: 2011-03-29 12:22:46
Autor: Marek
On 29 Mar, 21:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

>  Podstawą zatrzymania była policyjna prowokacja - kobieta, która
> odegrała rolę córki pacjenta, zostawiła na jego biurku kopertę z
> pieniędzmi.

Naprawdę w to wierzysz?

--

A ty nie wierzysz ?
Nigdy nie placiles lapowy konowalowi ?

Data: 2011-03-29 21:51:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 21:22, Marek pisze:
[...]

Oczywiście że płaciłem. Ale nie wierzę że on został aresztowany bo jakaś babka zostawiła mu kopertę na biurku, a on nawet o tym nie wiedział.

Lekarz uniewinniony od zarzutu łapówki chce odszkodowania