Lekarz w Warszawie?

Data: 2010-07-19 14:52:08
Autor: Mron
Lekarz w Warszawie?
Witam
Możecie mi polecić jakiegos leakrza w Warszawie u którego w ciągu najbliższych dwóch tygodni można zrobic badania nurkowe?

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2010-07-19 19:06:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Lekarz w Warszawie?
On 2010-07-19 14:52, Mron wrote:
Witam
Moşecie mi poleci� jakiegos leakrza w Warszawie u którego w ci�gu najblişszych dwóch tygodni moşna zrobic badania nurkowe?

Pozdrawiam
Piotrek

MogÄ™,

ale lekarz jest bardzo dobry.
Cena adekwatna do jakości.
Jak Cię stać na jakość napisz na priv-a

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-20 20:01:23
Autor: Paweł Kaczmarski
Lekarz w Warszawie?
Data: 2010-07-26 01:34:31
Autor: jerol
Lekarz na Górnym ¦l±sku.
On 19 Lip, 14:52, "Mron" <pi...@pisznagrupe.pl> wrote:
Witam
Możecie mi polecić jakiegos leakrza w Warszawie u którego w ci±gu najbliższych dwóch tygodni można zrobic badania nurkowe?

Pozdrawiam
Piotrek

Podł±cze się pod pytanie - Jednak szukam dobrego lekarza w rejonie
górnego ¶l±ska.

Pozdrawiam

Jarek Nowak

Data: 2010-07-27 06:52:19
Autor: jacekplacek
Lekarz na Górnym ¦l±sku.
jerol <jerolnow@gmail.com> napisał(a):
On 19 Lip, 14:52, "Mron" <pi...@pisznagrupe.pl> wrote:
> Witam
> Mo=BFecie mi poleci=E6 jakiegos leakrza w Warszawie u kt=F3rego w ci=B1gu=
 najbli=BFszych dw=F3ch tygodni mo=BFna zrobic badania nurkowe?

> Pozdrawiam
> Piotrek

Pod=B3=B1cze si=EA pod pytanie - Jednak szukam dobrego lekarza w rejonie
g=F3rnego =B6l=B1ska.

Dobrego lekarza znajdziesz tutaj:
http://www.divemaster.pl/
Robiłem tam badania. Wszystko było bez kitu - rzetelny wywiad, analiza wyników badań, ocena. Polecam.

--

Lekarz w Warszawie?