Lekarze - debile !!

Data: 2020-03-14 06:51:53
Autor: Stachu Chebel
Lekarze - debile !!
Jeden robi se wycieczkę do Włoch, drugi chwali się że pójdzie w Niedzielę do kościółka. Jaki elektorat taka władza...

Data: 2020-03-14 06:56:21
Autor: mrbluesky.pl
Lekarze - debile !!
A na ktorego z tych dwu ugruPOwanie ty glosowales?
TylKO nie mow ze na PSL/Lewice lub Konfe ;P

Data: 2020-03-14 07:01:14
Autor: Stachu Chebel
Lekarze - debile !!
W dniu sobota, 14 marca 2020 14:56:22 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
A na ktorego z tych dwu ugruPOwanie ty glosowales?
TylKO nie mow ze na PSL/Lewice lub Konfe ;P

Tylko idioci głosują. I niestety jest ich dość sporo.

Data: 2020-03-14 15:31:28
Autor: mrbluesky.pl
Lekarze - debile !!
A na ktorego z tych dwu ugruPOwanie ty glosowales? TylKO nie mow ze na PSL/Lewice lub Konfe ;P

Tylko idioci głosują. I niestety jest ich dość sporo.
-- -
Wyniki wyborow ustalajom niezorganizowani nieglosujoncy. A POtem narzekajom ze nie ci wygrali co mieli. Sami sobie winni.

Data: 2020-03-14 16:51:22
Autor: u2
Lekarze - debile !!
W dniu 14.03.2020 o 15:01, Stachu Chebel pisze:
[...]

hebelik to żydo-komuszek, wie, że komuniści robili głosowania tylko dla picu:)

Data: 2020-03-14 10:25:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Lekarze - debile !!
W dniu sobota, 14 marca 2020 16:51:34 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> hebelik to żydo-komuszek, wie, że komuniści robili głosowania tylko dla picu:)

I robią.

Data: 2020-03-14 18:36:21
Autor: u2
Lekarze - debile !!
W dniu 14.03.2020 o 18:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

oczywiście agentura żydo-komusza z PO-PSL tak robiła, aż żyd Duda kiedy był europosłem doniósł o tym do PE

teraz w związku ze zmianami w KW (kodeksie wyborczym) taka hucpa nie jest tak prosta

Data: 2020-03-15 20:57:32
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Lekarze - debile !!
Am 14.03.20 um 14:51 schrieb Stachu Chebel:
Jeden robi se wycieczkę do Włoch, drugi chwali się że pójdzie w Niedzielę do kościółka. Jaki elektorat taka władza...

Z tymi Wlochami to zaden blad, bo jeszcze przed miesiacem miliony jezdzily tam na narty, po slonce i na zwiedzania zabytkow. W sezonie urlopowym (zima, lato) polowa Niderlandow jedzie do Wloch i sporo Skandynawow, a z Azji miliony Chinczykow i Japonczykow. Poza tym Wlochy to wielki kraj - od polnocy do poludnia nie przejedziesz w dzien, a do tego masz dwie wielkie wyspy Sycylie (tez okrazysz ja w dzien) i Sardynie.
Mielismy w najblizszy czwartek jechac do Apulii (popatrz na mape, gdzie to jest) i przed tygodniem firma nam zwrocila pieniadze, choc tam wowczas nie bylo jeszcze alarmow, ale blokowano juz autostrady na polnocy.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-15 21:33:37
Autor: u2
Lekarze - debile !!
W dniu 15.03.2020 o 20:57, SB-uc pisze:
Mielismy w najblizszy czwartek jechac do Apulii (popatrz na mape, gdzie to jest) i przed tygodniem firma nam zwrocila pieniadze, choc tam wowczas nie bylo jeszcze alarmow, ale blokowano juz autostrady na polnocy.

:))))))))))))))))

Data: 2020-03-15 14:22:29
Autor: Jacek Bialy
Lekarze - debile !!
[...]

Wy ciotka idźcie spać zamiast rżeć tutaj, jak koń który mówi..

Twoje zdrowie debilu!

JB

Data: 2020-03-15 22:28:02
Autor: u2
Lekarze - debile !!
W dniu 15.03.2020 o 22:22, Jacek Bialy pisze:
Twoje zdrowie debilu!

UB

nie pij tyle ubek, esbuce są zawistni:))))))))

Lekarze - debile !!