Lekarze i recepty

Data: 2012-01-12 17:35:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty
Byłem dzi¶ z comiesięczn± wizyt± u lekarza.
Pani doktor przyjmuje w nieuspołecznionej przychodni.
Wypisała mi recepty na kilkana¶cie leków, które muszę przyjmować do końca życia (sprawy sercowe i nie tylko). Starannie umie¶ciła wysoko¶ć odpłatno¶ci leków refundowanych. Przy okazji zmieniła mi dwa leki, za które płaciłem 100% na leki refundowane. Będę płacił mniej za wszystkie leki niż dotychczas.
Recepty zostały wystawione na starym wzorze z ubiegłego roku, st±d wnioskuję, że przychodnia nie zmieniła jeszcze oprogramowania na aktualne. Dlatego wypisywanie recept trwało nieco dłużej. Na zmianę maj± czas chyba do czerwca.
Reasumuj±c, lekarka nie olała chorego człowieka i sumiennie wykonała to, czego od niej oczekiwałem. Może jaki¶ wpływ ma to, że mieszkam w zachodniopomorskim?
Jutro idę zrealizować recepty a aptece. Nie spodziewam się żadnych niespodzianek.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 19:37:56
Autor: raff
Lekarze i recepty
On Thu, 12 Jan 2012 17:35:20 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Byłem dzi¶ z comiesięczn± wizyt± u lekarza.
Pani doktor przyjmuje w nieuspołecznionej przychodni.
Wypisała mi recepty na kilkana¶cie leków, które muszę przyjmować do końca życia (sprawy sercowe i nie tylko).

Widzisz ciuliku, gdybys cwiczyl, to bys nie mial problemow z sercem.

Ale komu ja to tlumacze...

Lewackiemu pacanowi.

R.

Data: 2012-01-12 20:01:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12aug79e41ehen60424g21vhhmc3jdpcl14ax.com...
[...]

Do rzeczy ćwoku. Nie weksluj. Choć raz odnie¶ się do meritum, a je¶li nie potrafisz, to lepiej zamilcz. Młody jeste¶ i nie wiesz, co ci los może zgotować. Więc nie igraj.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 20:54:47
Autor: raff
Lekarze i recepty
On Thu, 12 Jan 2012 20:01:07 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Wybierales Tuska, wiec sobie mozesz teraz kwiczec w nieboglosy.

R.

Data: 2012-01-13 05:50:10
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 12-01-2012 o 20:54:47 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ej Kurwikowski, przecież ty cały czas czujesz kociokwik po klęsce swojego  wybranka

--
stevep

Data: 2012-01-13 01:16:29
Autor: Lorn
Lekarze i recepty

Do rzeczy ćwoku.

;-) Daj sobie spokój... Ignoruj ¶miecia.

Data: 2012-01-13 05:48:54
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 12-01-2012 o 19:37:56 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Wy nie będziecie mieli kłopotów z sercem Kurwikowski bo to u ciebie ochlap  mięsa.

--
stevep

Data: 2012-01-12 19:47:16
Autor: A. Filip
Bogdan Idzikowski: Lekarze i recepty [czyli wymuszenie/wyzysk przez NFZ?]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Byłem dziś z comiesięczną wizytą u lekarza.
Pani doktor przyjmuje w nieuspołecznionej przychodni.
Wypisała mi recepty na kilkanaście leków, które muszę przyjmować do
końca życia (sprawy sercowe i nie tylko). Starannie umieściła wysokość
odpłatności leków refundowanych. Przy okazji zmieniła mi dwa leki, za
które płaciłem 100% na leki refundowane. Będę płacił mniej za
wszystkie leki niĹĽ dotychczas.
Recepty zostały wystawione na starym wzorze z ubiegłego roku, stąd
wnioskuję, że przychodnia nie zmieniła jeszcze oprogramowania na
aktualne. Dlatego wypisywanie recept trwało nieco dłużej. Na zmianę
majÄ… czas chyba do czerwca.
Reasumując, lekarka nie olała chorego człowieka i sumiennie wykonała
to, czego od niej oczekiwałem. Może jakiś wpływ ma to, że mieszkam w
zachodniopomorskim?
Jutro idę zrealizować recepty a aptece. Nie spodziewam się żadnych
niespodzianek.

A o ile więcej płaci NFZ lekarzom za obsługiwanie bardziej
skomplikowanego systemu refundacji?
[różne stopy refundacji za ten sam lek zależnie od schorzenia]

Data: 2012-01-12 20:57:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87lipcn4gb.fsffenix.anfi.homeunix.net...
[...]

Zapytaj lekarzy, zapytaj NFZ. Ja chcę być przyjęty przez lekarza, zdiagnozowany i otrzymać receptę, na którą bez kłopotu otrzymam lek, który powinien mnie uzdrowić lub przynieść poprawę.
Potrzebuję porządnej usługi, za którą płacę składkę zdrowotną. Gdybym poszedł do prywatnego lekarza to za wizytę zapłaciłbym bezpośrednio gotówką i też chciałbym porządnej usługi.
Lekarze są usługodawcami. I mają się z tego obowiązku wywiązywać. Chory, jest usługobiorcą i jeśli jest ubezpieczony, to wymaga takiej usługi, jaką mu to ubezpieczenia zapewnia. I chorego nic więcej nie obchodzi. Lekarz, który leczy ubezpieczonych ma tę usługę wykonać, jeśli na nią zawarł umowę z ubezpieczycielem. I to właśnie dzisiaj wykonał lekarz w przychodni do której się udałem. Wywiązał się z umowy, którą podpisał z NFZ.
Tak jak idę do fryzjera i zamawiam strzyżenie. Mam być ostrzyżony porządnie, zgodnie z moim życzeniem i nic więcej mnie nie obchodzi.
I to byłoby na tyle.

Data: 2012-01-12 21:43:44
Autor: XL
Bogdan Idzikowski: Lekarze i recepty [czyli wymuszenie/wyzysk przez NFZ?]
Dnia Thu, 12 Jan 2012 20:57:31 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Lekarze s± usługodawcami. I maj± się z tego obowi±zku wywi±zywać. Chory, jest usługobiorc± i je¶li jest ubezpieczony, to wymaga takiej usługi, jak± mu to ubezpieczenia zapewnia. I chorego nic więcej nie obchodzi.(...)
Tak jak idę do fryzjera i zamawiam strzyżenie. Mam być ostrzyżony porz±dnie, zgodnie z moim życzeniem i nic więcej mnie nie obchodzi."

"A teraz, kochane dzieci, pocałujcie mnie w dupę!"

PS. To cytat z wpadki "w kamerze" pana prowadz±cego daaaaawno temu (na
żywo) program dla dzieci młodszych "Mi¶ z okienka"...

--
XL

Data: 2012-01-12 20:06:16
Autor: jadrys
Lekarze i recepty
Byłem dziś z comiesięczną wizytą u lekarza.
Pani doktor przyjmuje w nieuspołecznionej przychodni.
Wypisała mi recepty na kilkanaście leków, które muszę przyjmować do końca życia (sprawy sercowe i nie tylko). Starannie umieściła wysokość odpłatności leków refundowanych. Przy okazji zmieniła mi dwa leki, za które płaciłem 100% na leki refundowane. Będę płacił mniej za wszystkie leki niż dotychczas.
Recepty zostały wystawione na starym wzorze z ubiegłego roku, stąd wnioskuję, że przychodnia nie zmieniła jeszcze oprogramowania na aktualne. Dlatego wypisywanie recept trwało nieco dłużej. Na zmianę mają czas chyba do czerwca.
[...]

No cóż, jako jeden z nielicznych Polaków masz szczęście do lekarzy.

Data: 2012-01-12 20:39:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jenatg$fq0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo w odróżnieniu od wszystkich innych opisuję to czego doświadczam, a nie to czego mógłbym się spodziewać mając wypaczony umysł, jak nie przymierzając, niekórzy na tej grupie.
Jutro opiszę co mnie spotkało w aptece, gdy udam się w celu zrealizowania recept.

Jeśli twierdzisz że jest inaczej, to napisz, jak ty zostałeś obsłużony przez lekarza w okresie od 2 stycznia do dziś?

Data: 2012-01-13 14:22:48
Autor: jadrys
Lekarze i recepty

[...]

Było to pod koniec grudnia.. Poszedłem do lekarza po lekarstwa na nadciśnienie, Zostałem zbesztany przez panią doktor za to że nie przynioslem pomiaru ciśnienia krwi. Tak, juz się pani doktor nie chce samej mierzyć ciśnienia pacjentowi. Często wozę sąsiada do neurologa. Lekarz ten przyjmuje 10 pacjentów przez długie godziny.. Nie, nie chodzi o to że dokładnie ich bada, - wizyta w samym gabinecie to kilka minut, po prostu lekarz olewając pacjentów, wychodzi z gabinetu i spaceruje sobie po korytarzu, znika z przychodni na godzinę itd itp. Generalnie wszyscy lekarze w słupeckich ośrodkach SZ zapomnieli że to oni powinni być dla pacjenta, a nie odwrotnie. I muszę dodać że nie ma w tym mieście już żadnej publicznej placówki służby zdrowia, przynajmniej ja nic o nich nie wiem.
Co do zamieszania z receptami to sie wypowiem później, gdy będę coś wiedział. Widziałem tylko przed przychodnią "Amica" dużą kolejkę pacjentów, złorzeczących na rząd i ministra zdrowi, pacjentów.

Data: 2012-01-13 15:11:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jepb4i$kpq$2node2.news.atman.pl...

[...]

Co do nadciśnienia. Mam pewne doświadczenie. Pojedynczy pomiar ciśnienia nie odzwierciedli rzeczywistego stanu ciśnienia. Takie wizyty, podczas których mierzone jest ciśnienie i przepisywanie lekarstw i ich dawek wzięte z sufitu funta kłaków warte. To tak jak zabijanie moli, rzucaniem w nich kulkami przeciwmolowymi. Mnie ciśnienie stabilizowano w szpitalu przez kilka dni, mierząc na okrągło ciśnienie i dobierając leki i ich ilość.

Rejestruję się w mojej przychodni na dzień i godzinę. Kilkanaście minut (na wszelki wypadek) przed oznaczoną godziną przyjęcia zjawiam się w przychodni. I czekam na swój czas. I dotychczas nie dłużej niż 20-25 minut.

Dla wyjaśnienia, jestem zwykłym emerytem z niezbyt dużą emeryturą.

Jeśli u ciebie jest inaczej, to macie rozpuszczonych lekarzy (takie obrazki widywałem w przychodniach publicznych).

Data: 2012-01-13 19:20:57
Autor: jadrys
Lekarze i recepty

[...]

Mi nic nie trzeba stabilizować, - leki na nadciśnienie biorę już kilka lat. I dawka jest już ustalona.
No niestety nie potrafię skonfrontować swoich doświadczeń ze słupeckich przychodni, z jakością usług i innych rejonach kraju.. Ale myślę że istotnie coś tu nie gra i wręcz nie do pomyślenia że w całym kraju lekarze traktują pacjenta jako zło konieczne.

Data: 2012-01-13 20:09:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jepsk2$7vk$1node2.news.atman.pl...
[...]

I tuĹ› jebnÄ…Ĺ‚ kulÄ… w pĹ‚ot. Z upĹ‚ywem czasu zmienia siÄ™ twĂłj organizm, tolerancja organizmu na dziaĹ‚anie lekĂłw. Z reguĹ‚y leki obniĹĽajÄ…ce ciĹ›nienie tÄ™tnicze sÄ… moczopÄ™dne, jedne bardziej, drugie mniej. NastÄ™puje wypĹ‚ukanie z organizmu potrzebnych pierwiastkĂłw (np. potas). To trzeba uzupeĹ‚niać odpowiednimi lekami.  Potrzebne sÄ… wobec powyĹĽszego cykliczne badania na zawartość np. potasu (bardzo waĹĽne), krzepliwość krwi itp. Nie bÄ™dÄ™ robiĹ‚ caĹ‚ego wykĹ‚adu.

Data: 2012-01-13 01:19:13
Autor: Lorn
Lekarze i recepty
W dniu 2012-01-12 20:06, jadrys pisze:
[...]

Jak zwykle jesteś w błędzie... Mój lekarz pierwszego kontaktu przywitał mnie z lapkiem na stole i zgrabna drukareczką :> Chwila rozmowy i recepta wydrukowana. XXI wiek, a te uhm coś protestujące nie wie co to Exel :>

Data: 2012-01-13 14:22:13
Autor: jadrys
Lekarze i recepty
W dniu 2012-01-13 01:19, Lorn pisze:

[...]

Takie rzeczy to pewnie tylko dla Lorna i Bogdana..

Data: 2012-01-13 16:16:21
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 13-01-2012 o 14:22:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2012-01-13 01:19, Lorn pisze:

No cóż, jako jeden z nielicznych Polaków masz szczę¶cie do lekarzy.

Jak zwykle jeste¶ w błędzie... Mój lekarz pierwszego kontaktu przywitał  mnie z lapkiem na stole i zgrabna drukareczk± :> Chwila rozmowy i  recepta wydrukowana. XXI wiek, a te uhm co¶ protestuj±ce nie wie co to  Exel :>

Takie rzeczy to pewnie tylko dla Lorna i Bogdana..

Dla mnie też, jestem w posiadaniu takiej recepty na dodatek bez  protestacyjnej piecz±tki.

--
stevep

Data: 2012-01-13 18:55:45
Autor: XL
Lekarze i recepty
Dnia Fri, 13 Jan 2012 16:16:21 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Opraw w ramki, bo to pewnie ostatni taki egzemplarz.
--
XL

Data: 2012-01-14 05:08:42
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 13-01-2012 o 18:55:45 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Raczej opraw ten z piecz±tk±.

--
stevep

Data: 2012-01-12 20:22:46
Autor: XL
Lekarze i recepty
Dnia Thu, 12 Jan 2012 17:35:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jak na chorego na serce człowieka wykazujesz tutaj zadziwiaj±c± energię, może przydałoby Ci się trochę odpoczynku, a nuż apopleksji się nabawisz.
I skontroluj woreczek żółciowy...
--
XL

Data: 2012-01-12 20:34:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1r3n3y878ihli$.lyklhbf8olya$.dlg40tude.net...
[...]

A gdybym napisał, że lekarka mnie olała i wcale nie wypisała recepty? Fruwałaby¶ z rado¶ci?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-13 05:51:43
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 12-01-2012 o 20:34:20 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Skrzydła dopiero jej rosn± ,ale posikać by się posikala z rado¶ci.
--
stevep

Data: 2012-01-13 13:49:36
Autor: XL
Lekarze i recepty
Dnia Fri, 13 Jan 2012 05:51:43 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Wczułe¶ się, jak widzę, nieĽle. Trzymaj tak dalej - sikaj.
--
XL

Data: 2012-01-13 16:13:29
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Hmmm, no trochę zajeżdża z twoich wypowiedzi moczem.
--
stevep

Data: 2012-01-14 05:09:36
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

W±chala¶, a fe na co ci przyszło, butapren już nie działa?
--
stevep

Data: 2012-01-13 01:21:28
Autor: Lorn
Lekarze i recepty
W dniu 2012-01-12 20:22, XL pisze:
[...]

Co¶ taki zaniepokojony stanem zdrowia Idzikowskiego? Czy każdy PiS`ior musi być wrednym chujem? :> Kultury i odrobinę pokory panie o co najmniej rozmiar za duży :>

Data: 2012-01-13 13:45:12
Autor: XL
Lekarze i recepty
Dnia Fri, 13 Jan 2012 01:21:28 +0100, Lorn napisał(a):

[...]

Ten Twój "chuj" ma buć wzorem?

panie o co najmniej rozmiar za duży :>

Dla kogo za duży?
--