Lekarze i recepty

Data: 2012-01-12 19:37:56
Autor: raff
Lekarze i recepty
On Thu, 12 Jan 2012 17:35:20 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Byłem dziś z comiesięczną wizytą u lekarza.
Pani doktor przyjmuje w nieuspołecznionej przychodni.
Wypisała mi recepty na kilkanaście leków, które muszę przyjmować do końca życia (sprawy sercowe i nie tylko).

Widzisz ciuliku, gdybys cwiczyl, to bys nie mial problemow z sercem.

Ale komu ja to tlumacze...

Lewackiemu pacanowi.

R.

Data: 2012-01-12 20:01:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze i recepty

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12aug79e41ehen60424g21vhhmc3jdpcl14ax.com...
[...]

Do rzeczy ćwoku. Nie weksluj. Choć raz odnieś się do meritum, a jeśli nie potrafisz, to lepiej zamilcz. Młody jesteś i nie wiesz, co ci los może zgotować. Więc nie igraj.

Data: 2012-01-12 20:54:47
Autor: raff
Lekarze i recepty
On Thu, 12 Jan 2012 20:01:07 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Wybierales Tuska, wiec sobie mozesz teraz kwiczec w nieboglosy.

R.

Data: 2012-01-13 05:50:10
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 12-01-2012 o 20:54:47 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ej Kurwikowski, przecież ty cały czas czujesz kociokwik po klęsce swojego  wybranka

--
stevep

Data: 2012-01-13 01:16:29
Autor: Lorn
Lekarze i recepty

Do rzeczy ćwoku.

;-) Daj sobie spokój... Ignoruj śmiecia.

Data: 2012-01-13 05:48:54
Autor: stevep
Lekarze i recepty
Dnia 12-01-2012 o 19:37:56 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Wy nie będziecie mieli kłopotów z sercem Kurwikowski bo to u ciebie ochlap  mięsa.

--
stevep

Lekarze i recepty