Lekarze niechaj się nie poddają

Data: 2012-09-14 09:41:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Lekarze niechaj się nie poddają
Niezapomniany redaktor (i kapitalista) Wojciech Reszczyński pisze felietony dla Waszego Dziennika. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że termin „pisze” jest nieco na wyrost, ale nie czepiajmy się szczegółów. Bo najważniejszy w tym wszystkim jest zupełnie co innego. To mianowicie, że albo Reszczyńskiego na dobre wypuścili już ze szpitala, co może oznaczać iż jest zdrowy, albo też dostał jedynie przepustkę. Osobiście przychylam się do tej drugiej wersji, gdyż krótka nawet analiza tego co Reszczyński wypisuje wskazuje raczej na ciężkie i przewlekłe upośledzenie emocjonalne. Nie wiem czy jakikolwiek szpital sobie z tym poradzi, acz próbować warto.
piątek, 14 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2673-lekarze-niechaj-sie-nie-poddaja.html

Data: 2012-09-17 11:01:58
Autor: mkarwan
Lekarze niechaj się nie poddają
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5052df92$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Lekarze niechaj się nie poddają