Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!

Data: 2011-05-08 17:53:48
Autor: Marek Czaplicki
Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!
Szkodzi noworodkom czy pomaga na laktację? Lekarze się ostro spierają. A piwo karmelowe podbija porodówki Napisałam artykuł, że na stołecznych porodówkach leje się piwo. I wywołałam prawdziwą burzę. A napisałam tak, bo niedawno rodziłam dziecko i lekarze na oddziale położniczym zalecali kobietom, by na laktację piły piwo karmelowe.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9554838,Lekarze_polecaja_matkom__pijcie_piwo___Co_za_bzdura__.html

hmmm.... ale może jak chce się wychować przyszłą/ego internautkę/tę ? :-D

Data: 2011-05-08 18:02:16
Autor: Marek Czaplicki
Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!
u2 pisze w wiadomości 4dc6bd1b$0$2504$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 17:56:

[...]

to trochę wyjaśnień. kiedyś jak postanowiłem już nie przyglądać się grupie i zacząć pisać na niej to jeden z grupowiczów wyjaśniał mi, że nawet picie piwa ma związek z polityką. po prostu kazał mi powiedzieć, jakiej marki i z jakiego kraju piję piwo. ale rozumiem NTG. już nie będę. :-)

Data: 2011-05-08 18:25:52
Autor: u2
[...]

To pij piwo, a nie uprawiaj polityki. Możesz założyć Polską Partię
Przyjaciół Piwa.

Data: 2011-05-08 18:31:44
Autor: Marek Czaplicki
Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!
u2 pisze w wiadomości 4dc6c414$0$2443$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 18:25:

[...]

była kiedyś taka partia i weszła nawet do Sejmu. ;-)

Data: 2011-05-08 18:34:35
Autor: u2
Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!
To pij piwo, a nie uprawiaj polityki. Możesz założyć Polską Partię
> Przyjaciół Piwa.
była kiedyś taka partia i weszła nawet do Sejmu.

No to się spóźniłeś.

Data: 2011-05-08 11:50:50
Autor: u2
On 8 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> była kiedyś taka partia i weszła nawet do Sejmu.

No to się spóźniłeś.

Tutaj możesz powspominać :

http://deser.pl/deser/1,84842,9274218,10_piw__ktorych_juz_nie_ma,,ga.html

Lekarze polecają matkom: pijcie piwo!