Lekcja POkory

Data: 2018-10-22 07:58:53
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
No i co PiS-owcy? Dostaliście łupnia. Wioski wziął PSL, miasta PO, wam zostaje tylko Toruń i okolice! ;-)))

Zenusiu volguto kogutek - kiedy wyprowadzasz sie z Łodzi? Wiesz, tam mieszka 70% twoich wrogów! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:06:17
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 07:58, Pajdak pisze:
[...]

A skąd srajdaczku znasz wyniki? Bo sondaże to Polacy znali już w piątek, nic nowego tu nie wnosisz.

Data: 2018-10-22 01:09:56
Autor: Bruno Brunowski
Lekcja POkory
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 10:06:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

A skąd srajdaczku znasz wyniki? Bo sondaże to Polacy znali już w piątek, nic nowego tu nie wnosisz.

O exit poll nigdy Lordziku nie słyszałeś?

--
Bruno

Data: 2018-10-22 10:19:05
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
[...]

No i gdzie tu wasza wygrana, nawet jeśli chodzi o sondaże? Nie wiem na czym ma polegać, 24% to więcej niż przewidywane jeszcze tydzień temu 16%. Może rzeczywisty wynik będzie podobny, ale jak na taką partię jak POsrańcy i to jeszcze w jakiś kolorowych koalicjach to raczej porażka i to w samorządach w których do tych czas byliście liderami. Rozumiem jak Lepper cie szył się z 19% zawsze mając mało, a czasami nie przekraczając progu. Nie zauważyłeś srajdak, że wam coraz gorzej a wy już trąbicie sukces. Po za tym jak już mówiłem PiS to partia obciachu, tak że nie wiadomo jak jeszcze będzie, ale na nich ludzie głosują ale raczej na przyznają się na wejściu, przed sąsiadem że to robili, może być jeszcze różnie z waszymi 24%.

Data: 2018-10-22 01:26:36
Autor: Bruno Brunowski
Lekcja POkory
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 10:19:06 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> No i gdzie tu wasza wygrana, nawet jeśli chodzi o sondaże? Nie wiem na czym ma polegać, 24% to więcej niż przewidywane jeszcze tydzień temu 16%.
A PiS miał mieć, jak wieszczyłeś, ponad 40% i wszystkie sejmiki. W miesiąc zaliczył zjazd o 10%.  Straszna skucha. KO-PSL ma łącznie 40%. Jak doliczysz SLD to opozycja ma 47%. A jak tam zdolność koalicyjna PiS? W ilu sejmikach porządzą? --
Bruno

Data: 2018-10-22 10:36:22
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
[...]

Proste, zyskają ta miasta gdzie powstaną sejmiki zdolne do rządzenia. Gdzie będą same zadymy to jedynie będą uklepywać trasy rowerowe i tyle. Co do wyborów parlamentarnych to już jednak zaczynam się bać, jak widzisz PiS, jasno układa im się większość konstytucyjna, wiadomo trzeba gonić POsrsańców sprzedajnych przychylnych obcym państwom złodziei, ale   w tym przypadku trzeba zrównoważyć jakąś alternatywę, bo nikt nie chce PiS za rok z taką władzą. Dlatego już tu pisałem proponuję SLD aby trzymali PiS za mordy a sprzedajnym POsranym mafiom należy podziękować. Nie mówiąc już o PiS to w przypadku PO nawet byle żul z pod budki z piwem jest lepszym rozwiązaniem dla kraju niż złodzieje z PO. Taka jest prawda srajdajk i co kolejne wybory widać że coraz większa ilość Polaków to zauważa.

Data: 2018-10-22 02:27:21
Autor: Bruno Brunowski
Lekcja POkory
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 10:36:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> A jak tam zdolność koalicyjna PiS? W ilu sejmikach porządzą?
> Proste, zyskają ta miasta gdzie powstaną sejmiki zdolne do rządzenia.

Sejmiki nie rządzą w miastach.

[...]

O jakiej większości konstytucyjnej bzdurzysz? Przy takich notowaniach to nawet o zwykłą większość będzie PiS trudno.

[...]

A żebyś wiedział, ze zauważa. Miał być blitzkireg pisiorów w samorządach, a tu trzeba się będzie układać z tymi których przez ostatnie trzy lata się gnoiło. Myślisz, że te trzy lata tak łatwo pójdą w niepamięć i SLD z PSL rzuci się na ochłapy rzucone przez PiS?

BTW pojawiły się wyniki late poll: PiS 33 proc.
KO 26,7 proc.
PSL 13,6 proc.
SLD 6,6  proc.
Kukiz 5,9  proc.
Bezpartyjni 5,8 proc.
Wolność 1,5 proc.
Razem 1,5 proc.
Ruch Narodowy 1,3 proc.
Zieloni 1,1 proc.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 11:09:16
Autor: jsen
Lekcja POkory

> [...]
> Proste, zyskają ta miasta gdzie powstaną sejmiki zdolne do rządzenia. Gdzie będą same zadymy to jedynie będą uklepywać trasy rowerowe i tyle. Co do wyborów parlamentarnych to już jednak zaczynam się bać, jak widzisz PiS, jasno układa im się większość konstytucyjna, wiadomo trzeba gonić POsrsańców sprzedajnych przychylnych obcym państwom złodziei, ale   w tym przypadku trzeba zrównoważyć jakąś alternatywę, bo nikt nie chce PiS za rok z taką władzą. Dlatego już tu pisałem proponuję SLD

sld nigdy nie bedzie z pisem, bo jest w ukladzie encyklopedycznym z Polski zdrajcami.
tu najwazniejsze, co w historii o nich bedzie napisane, a czlowiecze losy
sa dla nich co najwyzej trzeciorzedne.
trzymali PiS za mordy a sprzedajnym POsranym mafiom należy podziękować.

sld nigdy, ale to nigdy, tak nie postapi. bo dla nich zawsze wazniejsze bylo
mordowanie dzieci narodu i inne skurwesynstwa, niz dobro krAJU i ludzi w nim zamieszkujacych.

przepraszam, moze postapi; prawie kazdy wszak zmienic sie moze.

[...]

calkowita prawda.

jacek

Data: 2018-10-22 23:43:58
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 20:09, jsen@op.pl pisze:
[...]

Właśnie o to chodzi aby z PiSem nie była, ale aby z swojego przekonania patrzeli PiSowi na ręce, od tego jest zdrowy podział na lewicę i prawicę w demokratycznym państwie. Ale PiS także nie może robić co chce. POsrany obcy wywiad szuj i złodziei nie może istnieć, to jakaś anomalia systemowa wprowadzona przez obce państwa aby niszczyć kraj, raczej nie służy aby równoważyć ustrój demokratyczny, tylko aby jak wirus dostać się koryta i dewastować naszą gospodarkę, POsrańcy nie powinni w ogóle być częścią równowagi demokratycznej, powinni być zwalczani jako terroryści mający na celu niszczenie i dewastowanie na zlecenie obcego państwa naszego kraju. Musi być zdrowy podział na lewicę i prawicę, aby każdy obywatel miał swojego reprezentanta w rządzie według swoich poglądów i racji. To co teraz jest to chaos i jakaś kompletna rozpierducha za sponsorowana przez Niemiecki rząd. Należy wypierdolić PO, zbudować mechanizmy aby w przyszłości zapobiec obcym państwom ingerencję w nasze struktury polityczne i pozwolić do powstania normalnej naszej Polskiej prawicy i lewicy. PiS także nie może dążyć do autorytaryzmu bo bez kontroli nie mam mowy aby jaka kolwiek partia rządziła uczciwie.

Data: 2018-10-23 09:57:03
Autor: Pisiorowy Escobar
Lekcja POkory
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Właśnie o to chodzi aby z PiSem nie była, ale aby z swojego przekonania patrzeli PiSowi na ręce, od tego jest zdrowy podział na lewicę i prawicę

u nas nie ma prawicy. pisuar to lewactwo

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 11:19:24
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 22.10.2018 o 10:26, Bruno Brunowski pisze:

 Dlatego już tu pisałem proponuję SLD aby trzymali PiS za mordy

Buhhhhaaaa. SLD to bezzębny psina. ;-)))

a sprzedajnym POsranym mafiom

"gliński tuczy rydzyka" => google ;-)))

należy podziękować.

W Łodzi POdziękowało >70% ;-)))

Nie mówiąc już o PiS to w przypadku PO nawet byle żul z pod budki z  piwem
jest lepszym rozwiązaniem dla kraju niż złodzieje z PO.

Czy senator Kogut (PiS) juz gnije w więzieniu? ;-)))

Taka jest prawda srajdajk

To Bruno też jest srajdak? ;-)))

i co kolejne wybory widać że coraz większa ilość Polaków to zauważa.

Tak. W UE 27:1, w Łodzi >70% ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:22:02
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 10:19, Lord Donald pisze:
[...]

Tak na marginesie to już macie mniej niż wtedy kiedy wasza PO powstała. Skoro was zadowala nagroda pocieszenia to idzie wam tylko pogratulować, widać to pierwsze wybory kiedy cały naród będzie zadowolony, nawet i przegrani.

Data: 2018-10-22 11:16:51
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 10:09, Bruno Brunowski pisze:

 Rozumiem jak Lepper cie szył się z 19% zawsze mając mało

Zostaw nieboszczyka Leppera w spokoju.
TY stary komuch liżesz łapy PiS-owi?
Odymili cię koscielnym kadzidłem?

https://www.wykop.pl/link/4361289/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

Pfu!

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:11:24
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 10:06, Lord Donald pisze:
[...]

Po za tym, widzę że cieszą cie małe rzeczy. A pamiętasz czasy kiedy PO marzyła o wspaniałych wynikach i mówiła, że aby przegrać musieli by przejechać zakonnicę na pasach w ciąży po pijaku. A tu mas, teraz upadli nisko że mimo mocnej prze4sranej nawet w pomarańczowych koalicjach idąc do wyboru cieszą się z gównianego wyniku, upadając to partii, które kiedyś sami zwymyślali od buraków, dla których skok z 15% do 19% był wielkim sukcesem, mimo że nadal byli tylko ciekawostką w rządzie, wiecznie w opozycji.

Data: 2018-10-22 11:01:58
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pqk0do$e2l$2gioia.aioe.org...
[...]

Tylko bez piszczot dziadziu ;-)))

znasz wyniki?

TVP Info ;-)))

Bo sondaże to Polacy znali już w piątek,

Ty też znałeś sowiecki parobku?

nic nowego tu nie wnosisz.

Patrz temat ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:10:07
Autor: Zenek Kapelinder
Lekcja POkory
twoi zlodzieje i przekreciarze sie nie POpisali. Gdyby nie myk to pelo mialo by 21% a nowosmieszna byla by jak jaja. Brala by udzial ale nie wchodzila.

Data: 2018-10-22 21:52:52
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:96cc9738-5438-4513-a6f2-139795929e30googlegroups.com...
twoi zlodzieje i przekreciarze sie nie POpisali.

google => gliński tyczy rydzyka ;-)))

Gdyby nie myk to pelo mialo by 21%

A tak ma w Łodzi >70%, a w "stolycy" > 50%. Piekny nokaucik ;-)))

a nowosmieszna byla by jak jaja.

A wyszły berety. Łodzkie ;-)))

Brala by udzial ale nie wchodzila.

Ale weszła i to na 70% ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 16:23:02
Autor: Zenek Kapelinder
Lekcja POkory
Pozyjemy zobaczymy jak przy siedemdziesieciu procentach mozna byc prezydentem, bo nie twierdze ze nie jest, ale nie rzadzic.

Data: 2018-10-23 09:22:44
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Pozyjemy zobaczymy jak przy siedemdziesieciu procentach mozna byc
prezydentem, bo nie twierdze ze nie jest, ale nie rzadzic.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hanna_Zdanowska

"W wyborach samorządowych w 2010 została zgłoszona jako kandydatka na
prezydenta Łodzi z ramienia Platformy Obywatelskiej. W pierwszej turze
wyborów z 21 listopada 2010 zdobyła 69 613 (34,04%) głosów, zajmując
pierwsze miejsce wśród kandydatów[4]. 5 grudnia tego samego roku zwyciężyła
w drugiej turze wyborów z Dariuszem Jońskim z wynikiem 60,65% głosów[5], 13
grudnia została zaprzysiężona na stanowisko prezydenta miasta. W 2014 z
powodzeniem ubiegała się o reelekcję, wygrywając w pierwszej turze
głosowania z wynikiem 54,08% głosów[6]."

No i co zenus? Ustalicie zarząd komisaryczny? Jak w Rosji? To żeście
wymyslili? Któremu z PiS obiecał to koryto własciciel kota? Tobie? ;-)))

Oj bedzie dym, "a na drzewach zamiast liści..."   ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 09:30:40
Autor: Zenek Kapelinder
Lekcja POkory
Pozyjemy pizdziak zobaczymy. Jeszcze kilka dni. Sa pierwsze urzedowe dane. Pelo mialo niby miec sciane zachodnia na wlasny uzytek. Juz nie ma. Wiekszosc ma tylko w pieciu wojewodztwach.

Data: 2018-10-23 17:30:37
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
Pozyjemy zobaczymy jak przy siedemdziesieciu procentach mozna byc prezydentem, bo nie twierdze ze nie jest, ale nie rzadzic.

Będzie kolejnym prezydentem na uchodźstwie.

Data: 2018-10-24 09:18:00
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pqneqs$87a$1gioia.aioe.org...
Pozyjemy zobaczymy jak przy siedemdziesieciu procentach mozna byc prezydentem, bo nie twierdze ze nie jest, ale nie rzadzic.

Będzie kolejnym prezydentem na uchodźstwie.

Módlcie się bracia i siostry z PiS by dobra bozia dała wam rozum bo "na drzewach zamiast liści..." ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 23:54:08
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 21:52, Pajdak pisze:
[...]

Co ty srajdak z ta Łodziom. W Łodzi to i 100% nie wiele jej daje. Jej bardziej niż te 70% przydało by się zaświadczenie o niekaralności, to by może wtedy nawet jakby na nią nie zagłosowali mogła by przynajmniej być babciom klozetową w ratuszu. Teraz z takimi papierami to se może pomarzyć o jakim kolwiek wakacie politycznym, nawet jakby miała 100% poparcia społecznego.  Chociaż byś się zesrał srajdak, nie ma mowy aby PiS dal niej zmienił Polskie prawo. Wiemy jaka jest sytuacja. Jedyne zaświadczenie jakie może przynieść to te, które sobie sama wydrukuje jak do tej pory fałszowała inne dokumenty, ale raczej tym razem na fałszywe glejty od niej nikt się nie nabierze.

Data: 2018-10-22 12:35:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Lekcja POkory
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

Zenusiu volguto kogutek - kiedy wyprowadzasz sie z Łodzi? Wiesz, tam mieszka 70% twoich wrogów! ;-))))

zenuś już boi się wychodzić na ulicę
siedzi tylko w kącie i czyta russia today --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 14:20:45
Autor: Lord Donald
Lekcja POkory
W dniu 22.10.2018 o 12:35, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Co do Mazowieckiego to w ogóle ludzie się tam boją z samochodu wyjść aby się odlać przejeżdżając po drodze przez te rejony. Jeszcze niedawno przy głównych drogach były strzechy o wozy drabiniaste. Sama Warszawa i Łódź jest miastem gdzie prysznic obok kibla na klatce schodowej w centrum miasta jest uznawany za szczyt luksusu. A każdy mieszkaniec takich gett jest przekonany, że musi ukraść i zabić aby żyć, bo inaczej sam zdechnie z głodu lub zostanie zabity za butelkę wina. Po tych ludziach nie wiele można się spodziewać, ale ze względów humanitarnych i między narodowy obciach jakoś musimy nadal próbować ucywilizować centralną Polskę. W sumie nie dziwne jak na warszawiaków Hankę i Trzaskowskiego, że złodziejstwo i mafijne układy uważali za coś normalnego, tak właśnie wygląda kręgosłup moralny mazowszan, jeszcze nie do końca ucywilizowana dzicz, ale z czasem i to ucywilizują.

Data: 2018-10-22 21:48:17
Autor: Pajdak
Lekcja POkory
UB-ek lordzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pqkfat$19cm$1gioia.aioe.org...
Co do Mazowieckiego to w ogóle ludzie się tam boją z samochodu wyjść aby się odlać przejeżdżając po drodze przez te rejony. Jeszcze niedawno przy głównych drogach były strzechy o wozy drabiniaste.

Dziadek, kiedy to było? Jeszcze pamietasz? ;-)))

Sama Warszawa i Łódź jest miastem gdzie prysznic obok kibla na klatce schodowej w centrum miasta jest uznawany za szczyt luksusu.

Skoro ty mieszkasz w chlewie to faktycznie luksusy! ;-)))

A każdy mieszkaniec takich gett jest przekonany, że musi ukraść
i zabić aby żyć, bo inaczej sam zdechnie z głodu lub zostanie zabity za butelkę wina.

To straszne! Czytałes Tyrmanda? ;-)))

Po tych ludziach nie wiele można się spodziewać, ale ze względów humanitarnych i między narodowy

Daruje już ci te błędy ort ;-)))

obciach jakoś musimy nadal próbować ucywilizować centralną Polskę.

Za pomocą wojsk CA?

W sumie nie dziwne jak na warszawiaków Hankę i Trzaskowskiego,

Zabolało, co? ;-))))

że złodziejstwo i mafijne układy uważali za coś normalnego,

google => gliński tuczy rydzyka... To normalne?

tak właśnie wygląda kręgosłup moralny mazowszan,

Ty dziadek to pewnie mieszkasz w Niemczech, co? ;-)))

jeszcze nie do końca ucywilizowana dzicz, ale z czasem i to ucywilizują.

Dostaliście niezłego łupnia, co? ;-)))))

--
Pajdak

Lekcja POkory