Lekcja od innej strony

Data: 2009-06-26 13:20:34
Autor: skippy
Lekcja od innej strony
Wyznaczyłem sobie iles tam dni temu matematycznie istotne poziomy:
http://www.futures2009.republika.pl/t1.png

Teraz to wygląda tak:
http://www.futures2009.republika.pl/t2.png

Powstaje pytanie: czy gruby gra bo ja tak narysowałem?
Czy może działa tu brzytwa Ockhama i mamy prostsze wyjasnienia:
1) te wyliczenia działają
2) miałem fart
?

Data: 2009-06-26 05:13:07
Autor: macieks
Lekcja od innej strony
On 26 Cze, 13:20, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
[...]

Pewnie, że fart :)
Takim samym fartem, przez pół dnia wczoraj na poziomie 1835 leżało
moje S.(fartownie zgadza się to z wykresem :)
Dziwne :)

Data: 2009-06-26 14:20:47
Autor: totus
Lekcja od innej strony
macieks wrote:

[...]

Nie dziwne. To Wy jesteście ONI. Macie wgląd we wszystkie konta w Polsce i tak manipulujecie by zabrać pieniądze  z poziomu 1807. Doniosę komu trzeba.

Data: 2009-06-26 05:29:28
Autor: macieks
Lekcja od innej strony
On 26 Cze, 14:20, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie dziwne. To Wy jesteście ONI. Macie wgląd we wszystkie konta w Polsce i
tak manipulujecie by zabrać pieniądze  z poziomu 1807. Doniosę komu trzeba.

Coś słaby ze mnie "manipulator", chyba za minut kilka S powie bye :):)

Data: 2009-06-29 11:10:50
Autor: skippy
Lekcja od innej strony

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h22b28$t39$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]