Lekcja seksu.

Data: 2010-03-05 16:23:40
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
# Poruszenie na Żoliborzu wywołało spotkanie uczniów I LO z Andrzejem Lepperem. Poszerzał ich wiedzę o społeczeństwie i tłumaczył się m.in. z seksafery. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgmsw

--
stevep

Data: 2010-03-05 16:29:50
Autor: Neko
Lekcja seksu.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

[...]

Rozumiem, ze jako goracy zwolennik Leppera i Łyżwy zywnie uczestniczyles
w szkoleniu przez Mistrza i Guru ?

Jakie nauki wyniosles ze spotkania?

Data: 2010-03-06 10:13:03
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hmr8pa$7q5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zywnie to ty jako zwolennik PiS-u popierałeś Leppera jako wicepremiera rządu.

--
stevep

Data: 2010-03-05 20:18:01
Autor: Jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-05 16:23, cirrus pisze:
[...]

Facet został ofiarą swojej uczciwości.. Nie On pierwszy, i nie On ostatni. Ciężko dzisiaj się żyje w Polsce ludziom uczciwym.

Data: 2010-03-06 09:19:44
Autor: =heÂŽsk=
.Re: Lekcja seksu.
On Fri, 05 Mar 2010 20:18:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Facet został ofiarą swojej uczciwości.. Nie On pierwszy, i nie On ostatni. Ciężko dzisiaj się żyje w Polsce ludziom uczciwym.

 tobie tez ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 23:50:17
Autor: Jadrys
.Re: Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-06 09:19, =heÂŽsk= pisze:
[...]

Tak, ja też. Na każdym kroku jestem oszukiwany. A to przez dostawcę internetu, a to przez banki, przez jedna z telewizyjnych platform cyfrowych itd. Każdy tylko dybie na moje pieniądze.

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .heÂŽsk.
.Re: Lekcja seksu.
On Sat, 06 Mar 2010 23:50:17 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Tak, ja też. Na każdym kroku jestem oszukiwany.

 TO TY DAJESZ SIE OSZUKIWAC...

A to przez dostawcę internetu, a to przez banki, przez jedna z telewizyjnych platform cyfrowych itd.

 a w tych bankach pracuja ruscy i zydzi. oni ciebie oszukuja.

Każdy tylko dybie na moje pieniądze.

 tylko ty nie ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 18:54:56
Autor: Jadrys
.Re: Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-07 08:56, .heÂŽsk. pisze:
On Sat, 06 Mar 2010 23:50:17 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Tak, ja teĹź. Na kaĹźdym kroku jestem oszukiwany.

  TO TY DAJESZ SIE OSZUKIWAC...

Tak, i nic na to nie mogę poradzić.

A to przez dostawcę internetu, a to przez banki, przez jedna
z telewizyjnych platform cyfrowych itd.

  a w tych bankach pracuja ruscy i zydzi. oni ciebie oszukuja.

Raczej kapitalistyczne ścierwa ktore mnie ograbiają tylko po to żeby dopisać kolejną sumę do stanu konta jaśnie pana prezesa.

Każdy tylko dybie na moje pieniądze.

  tylko ty nie ;o)))

Mam w nosie czyjeś pieniądze.

Data: 2010-03-07 16:33:14
Autor: cirrus
.Re: Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmum76$ekb$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-06 09:19, =heRsk= pisze:
[...]

Oj biedaku, wszyscy cię krzywdzą, jak to na pochyle drzewo nawet koza wskoczy.

--
stevep

Data: 2010-03-07 18:56:12
Autor: Jadrys
.Re: Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-07 16:33, cirrus pisze:

[...]

Myślę że jesteś (lub będziesz) krzywdzony  w równym mi stopniu.

Data: 2010-03-08 10:00:15
Autor: cirrus
.Re: Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hn0pbn$ltr$2news.onet.pl...
[...]

Nie czuje się krzywdzony, a ty pewnie jesteś bardziej sfrustrowany niż skrzywdzony.

--
stevep

Data: 2010-03-08 12:43:31
Autor: Jadrys
.Re: Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-08 10:00, cirrus pisze:
[...]

Czy to frustracja że sieć orange nie zapewnia mi dostępu do netu ale jednak gdy rozwiąże z nimi umowę to będę musiał zapłacić karę?  Czy frustracją jest to że podpisana umowa z "cyfrą+" gwarantuje mi zakup nowego dekodera za złotówkę, ale tak się składa że tych dekoderów nie ma w punktach autoryzowanych dystrybutorów tej firmy?
Czy wreszcie w banku PKO BP urzędnik namówił mnie na założenie tzw. lokaty inwestycyjnej, mówiąc że niczym nie ryzykuję. A wyszło tak że w przeciągu paru miesięcy straciłem ponad 500 tys. zł. takich przykładów jest jeszcze więcej, i to jest moja frustracja?  Odpowiem ci że gdybym miał okazję i sposobność to bym te świńskie nigdy nienażarte kapitalistyczne ryje nastawione na obdzieranie ludzi ze skóry potopił w szambie.

Data: 2010-03-06 10:14:05
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmrld5$vti$6news.onet.pl...
[...]

A jeszcze gorzej naiwniakom, którzy wypisuja podobne kretynstwa.

--
stevep

Data: 2010-03-06 23:51:00
Autor: Jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-06 10:14, cirrus pisze:
[...]

Widzę Stefan że gardzisz ludźmi uczciwymi?

Data: 2010-03-07 16:47:53
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmum8g$ekb$2news.onet.pl...
[...]

Uczciwymi inaczej jak Lepper zdecydowanie.

--
stevep

Data: 2010-03-07 18:57:06
Autor: Jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-07 16:47, cirrus pisze:

Widzę Stefan że gardzisz ludźmi uczciwymi?

Uczciwymi inaczej jak Lepper zdecydowanie.

Nikogo nie okradł, nie brał łapówek, nie dorobił się na polityce (On ani nikt z jego rodziny)... z całą odpowiedzialnością można pana marszałka Leppera nazwać człowiekiem uczciwym.

Data: 2010-03-08 10:15:40
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hn0pdd$ltr$3news.onet.pl...
[...]

Przecież powiedzialem- uczciwy inaczej.

--
stevep

Data: 2010-03-08 12:44:37
Autor: Jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-08 10:15, cirrus pisze:
[...]

Zdefiniuj słowo "uczciwy inaczej".

Data: 2010-03-08 09:59:31
Autor: Antenka
Lekcja seksu.

Facet został ofiarą swojej uczciwości.. Nie On pierwszy, i nie On
 ostatni. Ciężko dzisiaj się żyje w Polsce ludziom uczciwym. <

Jadrysiu z kim polemizujesz, z orangutanem - cirrusem? Niech  mu się
nie dłuży, bo ździra, której nie udało się wrobić w ojcostwo
Łyżwińskiego ani Leppera, może za chwilę rzucić podejrzenie na
burczymuchę hihi.
Stoi za nią murem cała redakcja i poplecznicy GóWna.
To się nazywa siła szekla!
Ciekawe, że media nagle ucichły, kiedy okazało się, że DNA
Łyżwińskiego i Leppera nie jest tożsame z DNA  bękarta tej
naciągaczki.

Bękart
====nieślubne dziecko (pozamałżeńskie) - dziecko pochodzące ze związku
pozamałżeńskiego, inaczej "z nieprawego łoża" (łac. 'illegitimi
thori') lub dziecko naturalne (w prawie kanonicznym, w przeciwieństwie
do dziecka prawego).

( Wikipedia)

Antenka

Data: 2010-03-10 21:24:58
Autor: Jadrys

=====
[...]

Ależ ja wcale z nim nie polemizuję, - ja mu tylko piszę jak wygląda prawda :-) .
To przecież jasne dla kazdego że za "seksaferą" stoi Adam M. :-(

Data: 2010-03-11 14:44:53
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hn8v70$jtu$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś pewny, ze Adamowi M. jeszcze staje?

--
stevep

Data: 2010-03-11 21:28:09
Autor: jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-11 14:44, cirrus pisze:

Ależ ja wcale z nim nie polemizuję, - ja mu tylko piszę jak wygląda prawda
:-) .
To przecież jasne dla kazdego że za "seksaferą" stoi Adam M. :-(

Jesteś pewny, ze Adamowi M. jeszcze staje?

Może to on zrobił tego dzieciaka Anecie K.

Data: 2010-03-12 11:34:01
Autor: cirrus
Lekcja seksu.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnbjp5$9ep$1news.onet.pl...
[...]

Raczej nie, buhajem rozpłodowym Samoobrony był Lepper.

--
stevep

Data: 2010-03-13 17:26:30
Autor: jadrys
Lekcja seksu.
W dniu 2010-03-12 11:34, cirrus pisze:
[...]

Oj nie mów hop.. Aneta z pewnością wie jak wciągać facetów do łóżka. Więc może i pan Adam dał się pociągnąć tej dziwce.

Data: 2010-03-07 19:15:22
Autor: Andrzej Adam Filip
Lekcja seksu. [Lepper na spotkaniu w LO]
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
[...]

Azaliż bowiem te "durne dzieciaki" powinny wierzyć w to wyborcza na ten
temat napisała a "wersję Leppera" (za to skazanego w pierwszej
instancji/nieprawomocnie) powinny mieć w czterech literach zamiast w
ogóle samodzielnie myśleć i rozważać która strona ma rację ;-)

Niecnego czynu nie ukryją piękne słowa,
a oszczerstwa nie zabrudzą szlachetnego.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2010-03-12 00:14:27
Autor: Antenka
On 7 Mar, 19:15, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> pisze:

> [...]

ogóle samodzielnie myśleć i rozważać która strona ma rację ;-)

Niecnego czynu nie ukryją piękne słowa,
a oszczerstwa nie zabrudzą szlachetnego.

Lepper skazany przez chazarskie sądy i co tu się dziwić...

Antenka

Data: 2010-03-12 09:42:17
Autor: cytryna
Lekcja seksu.
[...]

Andrzej Lepper w Strasburgu
... tak gwoli przypomnienia dlaczego elyty 3 RP przypuściły na niego
wściekły atak :

http://www.youtube.com/watch?v=flKRe2ZMI-Y

--

Lekcja seksu.