Lekka opona enduro?

Data: 2009-09-07 14:46:22
Autor: Pil
Lekka opona enduro?
Rzuć też okiem na nowe Conti Rubber Queen. Widziałem ostatnio testy
wersji 2.4 i po dniu jazdy w ciężkich warunkach wszyscy wypowiadali
się o niej bardzo entuzjastycznie. To taki typowy potężny i ciężki
pancernik, ale ma też wersję 2.2 cala. O dziwo 2.4 to pełnowymiarowe
2.4 cala (albo i więcej), a nie jak w przypadku innych continentali
2.2 Te większe będą dla Ciebie za duże i przede wszystkim za ciężkie,
ale te 2.2 mogą być ciekawe.

Pzdr,
Pil

Data: 2009-09-08 07:28:12
Autor: Solar
Lekka opona enduro?
Pil pisze:
[...]

Wygląda nieźle.
A Conti Slash? W wersji Protection waży 600 g 2.3.
Ktoś coś słyszał? Bo cena jakaś niewielka...
http://shimano-polska.com/publish/content/global_cycle/pl/pl/index/merken/continental/opony_mtb.html

Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.

Data: 2009-09-07 23:20:26
Autor: Pil
Lekka opona enduro?
> [...]
> ale te 2.2 mogą być ciekawe.

Wygląda nieźle.
A Conti Slash? W wersji Protection waży 600 g 2.3.

Od razu dodam żebyś się nie sugerował za bardzo podaną przez
producenta wagą bo np. wspomniana Rubber Queen miała ważyć 850gr, a w
rzeczywistości wyszło 940gr. Różnica spora, ale ludzie byli i tak
zachwyceni.

Pil

Data: 2009-09-08 08:52:51
Autor: r2rec
Lekka opona enduro?
Solar pisze:
Pil pisze:
[...]

używam conti gravity
http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/classic/gravity/gravity_en.html

Zachowuje się dobrze ... dopóki nie zacznie gubić klocków
.... a gubi je szybko ... na asfalcie ginie w oczach a na szutrach niewiele wolniej ... po niecałym 1k km należy myśleć o wymianie tylnej (przednia w stanie prawie nienaruszonym)
.... co do kapci w tym roku brak :)
W górach na stromych leśnych podjazdach brakuje oczywiście bardziej agresywnego bieżnika (w sytuacjach śliska maź i kamyko/korzenie)

pozdro
r2rec

Data: 2009-09-08 01:43:05
Autor: Jedrus
Lekka opona enduro?
Na rowerowy.com nie mają na stanie. Do Kality też dzwoniłem, na
stronie wisi, w rzeczywistości nie mają. Jest tylko 2,14. Gość
powiedział, że trzeba szukać, bo u dystrybutora też ich nie ma. W
końcu odpuściłem i zamówiłem na tył Prowlera XT 2,3". Na przód idzie
Weir LT. Się zobaczy :)

Pozdr.

Lekka opona enduro?