Lekki OT: zdjęcie na murze w restauracji Manekin w Poznaniu

Data: 2014-07-27 10:45:57
Autor: The dude
Lekki OT: zdjęcie na murze w restauracji Manekin w Poznaniu
Jadłem w tym lokalu siedząc w ich ogródku, jest tam na murze stare zdjęcie czarno-białe, a właściwie w sepii przedstawiające dość dużą grupę ludzi, jakieś spotkanie rodzinne, zlot klubu(?). To prawdopodobnie Żydzi, chciałbym się dowiedzieć co to za fotografia i kogo przedstawia, stąd moja prośba, jeśli ktoś wie co to za zdjęcie, albo będąc w tym lokalu mógłby pstryknąć wyraźną fotkę tej ściany:
http://manekin.pl/files/gallery/paczio.jpg

Lekki OT: zdjęcie na murze w restauracji Manekin w Poznaniu