Lekki cross

Data: 2013-06-02 15:11:05
Autor: PeJot
Lekki cross
W dniu 2013-06-02 14:55, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Takie drobne pytanie. Czy jeśli szukałbym lekkiego crossa to lepiej
kupować całego czy raczej składać od podstaw samemu?

Składanie praktycznie zawsze wychodzi drożej, chyba że masz pod ręką jakieś części do wykorzystania. Za to masz wpływ na wszystko.

Do końca nie jestem przekonany czy w rowerze crossowym potrzebowałbym
amortyzatora a na dzień dzisiejszy prawie wszystkie crossy mają amor.

Kłania geometria ramy, zaprojektowana pod amortyzator. Co prawda producenci na identycznych ramach zestawiają rowery z i bez amortyzatora.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-06-02 15:45:10
Autor: ToMasz
Lekki cross
W dniu 02.06.2013 15:11, PeJot pisze:
[...]

WOW! a ja składam rowery z aluminiowym widelcem, 8 biegów acera za 1000zł!. Fakt  że  na allegro dostaniesz taniej, ale w cenniku znanych firm?

Do końca nie jestem przekonany czy w rowerze crossowym potrzebowałbym
amortyzatora a na dzień dzisiejszy prawie wszystkie crossy mają amor.
mnei to strasznie wnerwia, więc składam sam.
Zacząłem od kupienia specializeda syrrusa. Śmigał wspaniale, ale przerobienie go na leśnego crossa to by była profanacja.
Kłania geometria ramy, zaprojektowana pod amortyzator. Co prawda
producenci na identycznych ramach zestawiają rowery z i bez amortyzatora.
więc pozostaje nienaturalnie długa rura widelca, choć pedały wychodzą dośc nisko. Jak jesteś zainteresowany, to mogę Ci pomierzyć taki rower, porobić zdjęcia; jak masz dostęp do części to sobie sam poskładasz. Zresztą, dzisiaj każdy ma, wystarczy sensownie zagadać

ToMasz