Lekki, leśny szuterek...

Data: 2011-04-09 10:47:36
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
Siema,

poniżej krótkie ujęcia z ostatniej niedzielnej "przejażdżki" do Inowłodza i Spały... Chłopaki trasę nazwali "lekkim, leśnym szuterkiem..." czym mnie ostrrro wku...i... ;)
Jak na pierwszy raz w terenie dzielnie walczyłem, ale dziewictwo i tak diabli wzięli...  ;)

http://tnij.org/k8dz
http://tnij.org/k8eg
http://tnij.org/k8ei

I pełna wersja... dla znudzonych polecam wsłuchać się w podkład od 8.13, który mówi wszystko... ;D

http://www.youtube.com/watch?v=rPpantjgyaQ

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-09 12:45:36
Autor: Monster
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 10:47, falco pisze:
[...]

Żeby tak efektownie walnąć w zasadzie na prostym nie musiałeś wcale z podwórka wyjeżdżać:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-09 12:57:01
Autor: KJ Siła Słów
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 12:45, Monster pisze:

Żeby tak efektownie walnąć w zasadzie na prostym nie musiałeś wcale z
podwórka wyjeżdżać:-)

gol na wyjezdzie liczy sie podwojnie

KJ

Data: 2011-04-09 06:32:57
Autor: ditron
Lekki, leśny szuterek...
On 9 Kwi, 12:57, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
W dniu 2011-04-09 12:45, Monster pisze:

> eby tak efektownie waln w zasadzie na prostym nie musia e wcale z
> podw rka wyje d a :-)

mnie to wygląda na wyrezyserowane
nie wiem tylko czemu wstając przywitał kijek :)
ogólnie rotfl
a tematyka b. ciekawa - sam sie kłócę z myślami co teraz kupić
i transalpa biorę pod uwagę
proszę częściej pisać o nowych doświadczeniach
pozdrawiam

Data: 2011-04-09 18:16:51
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 12:45, Monster pisze:

Żeby tak efektownie walnąć w zasadzie na prostym nie musiałeś wcale z
podwórka wyjeżdżać:-)

Gdyby babcia miała... ;)

W dniu 2011-04-09 12:57, KJ Siła Słów pisze:

> gol na wyjezdzie liczy sie podwojnie

Tej wersji będę się 3mał !! ;)

W dniu 2011-04-09 15:32, ditron pisze:

> mnie to wygląda na wyrezyserowane

Zapewniam Cię, że nie... ;)

> nie wiem tylko czemu wstając przywitał kijek :)

Nie kijek tylko ułamane lusterko...
Co do gałęzi, to mocno poczułem pod żebrami, bo akurat poleciałem na wystający konar, który wlazł mi pod kurtkę...

Oczywiście wywaliłem się, bo zgasł mi motocykl, ewidentnie za mała prędkość, ale jak wspomniałem, to był mój pierwszy wjazd w teren, do tego całkiem niespodziewany. Na filmie nie widać, ale wcześniej przedzieraliśmy się przez krzaczory, leżące drzewa, niektórzy nawet forsowali leśną rzeczkę. Do tego byłem bardzo spięty, zwyczajnie bojąc się o sprzęt, którego mi szkoda na wygłupy, choć adrenalina robi swoje... Gdybym miał kase, to kupiłbym kolejny motocykl - crossa i ucząc się jazdy w terenie orał z chłopakami, bo to co wyczyniali na Trampkach, to aż miło popatrzeć, zwłaszcza, że to są dość duże kloce jak na typowy teren.

Zapraszam na nasze forum - http://forum.transalpclub.pl/ można się bardzo dużo dowiedzieć, spotkać świetnych ludzi i co najważniejsze cieszyć z jazdy, bo co chwila gdzieś razem latamy...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-09 09:35:52
Autor: ditron
Lekki, leśny szuterek...
On 9 Kwi, 18:16, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
 > nie wiem tylko czemu wstaj c przywita kijek :)

Nie kijek tylko u amane lusterko...
a lusterko swoja droga - widac jak na szybko przymontowales ;)

Gdybym mia kase, to kupi bym kolejny motocykl - crossa i ucz c
si jazdy w terenie ora z ch opakami, bo to co wyczyniali na Trampkach,
to a mi o popatrze , zw aszcza, e to s do du e kloce jak na typowy
teren.
miedzy innymi z tego powodu rozmyslam tez nad innym moto - nx650

Zapraszam na nasze forum -http://forum.transalpclub.pl/mo na si
na pewno zajrzę, pozdrawiam

Data: 2011-04-10 17:33:12
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 18:35, ditron pisze:

na pewno zajrzę, pozdrawiam
Wróciliśmy z kolejnego wypadu część z nas latała po mazowieckim reszta po łódzkim. ;)

Jeśli jesteś z Wawy, to spotykamy się co środę k. 20 (czasem wcześniej, czasem później) w knajpie 2oo na Tunelowej. Teraz w sezonie coraz częściej może to być jedynie przystanek do wypadu na nocne ogniska gdzieś nad Zalew, Zalesie czy inne okoliczności przyrody.

Jak chcesz pogadać, to zapraszamy!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-11 22:52:21
Autor: Wojtek Sobociński
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-10 17:33, falco pisze:
[...]

O! Jak złożę hample to się pojawię którejś środy. A czy to nie wy byliście parę dni temu w Milanówku pod tesco? Wymieniłem wtedy pozdrowienia z właścicielami chyba czterech trampków i jednego (chyba) nakeda...
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-11 22:56:12
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-11 22:52, Wojtek Sobociński pisze:

[...]

Jeśli to była sobota, to tak, bo wtedy jechaliśmy na imprezkę z obowiązkowym ogniskiem do Owczarni... ;)

Zapraszamy!!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-12 12:18:16
Autor: Wojtek Sobociński
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-11 22:56, falco pisze:
[...]

Że też się nie spotkaliśmy :) Dajcie znać następnym razem :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-12 12:29:04
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-12 12:18, Wojtek Sobociński pisze:

Że też się nie spotkaliśmy :) Dajcie znać następnym razem :)

hehehe, ale teraz w sezonie co i rusz będą kolejne wyjazdy, imprezy, ogniska... Zresztą w ostatni łykend też lataliśmy, my bliżej Wawy w kierunku wschodznim (Urle) a grupa hardcore poleciała znów do Spały... ;)
Zdjęcia i filmiki na forum Transalpa... ;)

Najbliższy wypad bardzo możliwy już... jutro po spotkaniu w 2oo, ale po szczegóły zapraszam na forum, bo tam jest wszystko na bieżąco.
Dział Lokalne - Warszawa.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-09 20:18:02
Autor: Monster
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 18:16, falco pisze:
W dniu 2011-04-09 12:45, Monster pisze:

Żeby tak efektownie walnąć w zasadzie na prostym nie musiałeś wcale z
podwórka wyjeżdżać:-)

Gdyby babcia miała... ;)
Nie przejmuj się,widziałem lepszych-kurdupel siadł na nowiutką CBR900RR(stał na wysokim chodniku) i zanim odpalił silnik gibnął się na bok z krawężnika,:-)
Oczywiście wywaliłem się, bo zgasł mi motocykl,
a,no to juz wiem co Cię tak poniosło:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-09 18:35:33
Autor: kocyk
Lekki, leśny szuterek...
falco wrote:
[...]

Lo rany, to transalpa nie mozna nawet odlozyc na miekkie, zeby cos nie odpadlo?
K.

Data: 2011-04-10 17:01:21
Autor: blur
Lekki, leśny szuterek...
Użytkownik "kocyk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inq1nr$m9m$1@news.onet.pl...

falco wrote:
[...]

he he to samo chciałem napisać, chyba tym sprzętem lepiej w teren się nie pchać, gdyby w mojej XT za każdą glebą coś opadło to już nic by z niej nie było, musiałem ostro przypierdolić żeby urwać klamkę i skrzywić kierę a i tak nie przeszkadzało to w dalszej zabawie :)

Data: 2011-04-10 17:19:52
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-10 17:01, blur pisze:

gdyby w mojej XT za każdą glebą coś opadło to już nic by z
niej nie było, musiałem ostro przypierdolić żeby urwać klamkę i skrzywić
kierę a i tak nie przeszkadzało to w dalszej zabawie :)

To nie chodzi o moc uderzenia tylko pecha, bo upadłem na gałęzie (nie widać na filmie). Jedna z nich wbiła się pod kufer, druga pod żebro przez kurtkę, kolejne "objęły" kierownicę na tyle skutecznie, że puścił gwint na tulejce (w którą wkręca się lusterko). Samo lusterko nie ucierpiało, choć tak napisałem.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-10 20:00:29
Autor: blur
Lekki, leśny szuterek...

Użytkownik "falco"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inshqq$s4k$1@news.net.icm.edu.pl...

[...]

To jeszcze potwierdza że nie jesteście ubrani do "lasu" ani buty ani spodnie, kaski nie takie, a te kamizelki to nie wiem po jakiego grzyba, w pierwszym momencie myślałem że to jacyś naganiacze ;)

Data: 2011-04-10 20:12:45
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-10 20:00, blur pisze:

To jeszcze potwierdza że nie jesteście ubrani do "lasu"...

A wczytałeś się mój pierwszy list...? ;)
Wyraźnie napisałem, że chłopaki sobie zażartowali, bo ja w teren nie wjeżdżam (tym bardziej z kufrem, na szosówkach, ze zmienionymi na twarde przełożeniami, itd. itp.), ale nie było już odwrotu, więc walczyłem przez cały odcinek... ;) I tak jestem dumny, że tylko raz wyglebiłem... ;)

Jednak, to co niektórzy wyczyniają na Trampkach w terenie, to gały wychodzą, bo dobry jeździec na wszystkim pojedzie a ja wciąż się uczę pozostając przy... twardym... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-10 20:54:24
Autor: Monster
Lekki, leśny szuterek...
[...]

W kamizelkę leśniczy łatwiej trafi:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-09 18:53:35
Autor: Tytus
Lekki, leśny szuterek...
Siemka
*** "falco"
Jak na pierwszy raz w terenie dzielnie walczyłem, ale dziewictwo i tak diabli wzięli...  ;)

First cut is the deepest...
to nie moto na lesne ostepy...
nie popelnij tego bledu co ja - zaczynajac zabawe z mientkim od duzego moto,
bo szybko albo sam sie zniechecisz albo zniecheci Cie placenie za szkody.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-09 19:20:42
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-09 18:53, Tytus pisze:

nie popelnij tego bledu co ja - zaczynajac zabawe z mientkim od duzego
moto,
bo szybko albo sam sie zniechecisz albo zniecheci Cie placenie za szkody.

Nie, nie, to mi nie grozi, bo jak mówiłem chłopaki wpuścili mnie w maliny a gdy już wjechałem nie było odwrotu... ;) Doświadczenie zdobyte, gleba odfajczona, oby tylko tak się zawsze kończyło.

Zabawa w terenie, to rzeczywiście niezła adrenalina, ale dokładnie podchodzę do sprawy jak Ty, albo mając drugie moto albo nie zapuszczając się głębiej. T.Apacz spełnia się dla mnie jako typowy podróżnik z kapitalną możliwością, jaką jest niezależność zjechania na gorsze drogi, czego większość motocykli zwyczajnie nie może zrobić nerwowo szukając objazdów... ;)

Tak, więc jeżdżę, jeżdżę, jeżdżę, zdecydowanie po czarnym, zresztą jak na 3 tygodnie, to praktycznie tylko wkoło komina wkrótce nakręcę 3 tysiak... ;) A za pasem wyjazd na 2 zloty i sezon ruszy z kopyta...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97