Lekki, leśny szuterek...

Data: 2011-04-09 18:35:33
Autor: kocyk
Lekki, leśny szuterek...
falco wrote:
Siema,

poniżej krótkie ujęcia z ostatniej niedzielnej "przejażdżki" do Inowłodza i Spały... Chłopaki trasę nazwali "lekkim, leśnym szuterkiem..." czym mnie ostrrro wku...i... ;)
Jak na pierwszy raz w terenie dzielnie walczyłem, ale dziewictwo i tak diabli wzięli...  ;)

http://tnij.org/k8dz
http://tnij.org/k8eg
http://tnij.org/k8ei

Lo rany, to transalpa nie mozna nawet odlozyc na miekkie, zeby cos nie odpadlo?
K.

Data: 2011-04-10 17:01:21
Autor: blur
Lekki, leśny szuterek...
Użytkownik "kocyk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inq1nr$m9m$1@news.onet.pl...

falco wrote:
[...]

he he to samo chciałem napisać, chyba tym sprzętem lepiej w teren się nie pchać, gdyby w mojej XT za każdą glebą coś opadło to już nic by z niej nie było, musiałem ostro przypierdolić żeby urwać klamkę i skrzywić kierę a i tak nie przeszkadzało to w dalszej zabawie :)

Data: 2011-04-10 17:19:52
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-10 17:01, blur pisze:

gdyby w mojej XT za każdą glebą coś opadło to już nic by z
niej nie było, musiałem ostro przypierdolić żeby urwać klamkę i skrzywić
kierę a i tak nie przeszkadzało to w dalszej zabawie :)

To nie chodzi o moc uderzenia tylko pecha, bo upadłem na gałęzie (nie widać na filmie). Jedna z nich wbiła się pod kufer, druga pod żebro przez kurtkę, kolejne "objęły" kierownicę na tyle skutecznie, że puścił gwint na tulejce (w którą wkręca się lusterko). Samo lusterko nie ucierpiało, choć tak napisałem.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-10 20:00:29
Autor: blur
Lekki, leśny szuterek...

Użytkownik "falco"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inshqq$s4k$1@news.net.icm.edu.pl...

[...]

To jeszcze potwierdza że nie jesteście ubrani do "lasu" ani buty ani spodnie, kaski nie takie, a te kamizelki to nie wiem po jakiego grzyba, w pierwszym momencie myślałem że to jacyś naganiacze ;)

Data: 2011-04-10 20:12:45
Autor: falco
Lekki, leśny szuterek...
W dniu 2011-04-10 20:00, blur pisze:

To jeszcze potwierdza że nie jesteście ubrani do "lasu"...

A wczytałeś się mój pierwszy list...? ;)
Wyraźnie napisałem, że chłopaki sobie zażartowali, bo ja w teren nie wjeżdżam (tym bardziej z kufrem, na szosówkach, ze zmienionymi na twarde przełożeniami, itd. itp.), ale nie było już odwrotu, więc walczyłem przez cały odcinek... ;) I tak jestem dumny, że tylko raz wyglebiłem... ;)

Jednak, to co niektórzy wyczyniają na Trampkach w terenie, to gały wychodzą, bo dobry jeździec na wszystkim pojedzie a ja wciąż się uczę pozostając przy... twardym... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

[...]