Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie

Data: 2009-06-29 03:55:26
Autor: Michal Szymanski
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Ostatnio noszę się z zamiarem zakupu 2 osobowego  namiotu takiego na 3
sezony. Co mnie bardzo zdziwiło, że większość namiotów (a
zaryzykowałbym stwierdzenie że 99%) sprzedawanych w Polsce to są
namioty ciężkie. Przynajmniej ja takich nie mogę znaleźć za rozsadną
cene. Typowy 2 osobowy namiot marabuta to waga 3.5-4kg. Tymczasem
namioty sprzedawane w USA to waga 2.5 a są takie które ważą po 1.8kg
(mowa np. o namiotach firmy The North Face, MSR czy REI) . Zastanawiam
się czy w Polsce nie ma zapotrzebowania na lekkie namioty? Kolega
posiada taki lekki namiot i wielokrotnie spał w nim zimą i nawet w
takich warunkach namiot się sprawdza.

Michał Szymański
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-06-29 13:31:57
Autor: bans
Michal Szymanski pisze:

namioty ciężkie. Przynajmniej ja takich nie mogę znaleźć za rozsadną
cene. Typowy 2 osobowy namiot marabuta to waga 3.5-4kg.

Marabut Poligon Alu - poniżej 3kg, Fjord Nansen tez ma jakiś model poniżej 3kg, to tak na szybko, bez szukania.

Tymczasem
namioty sprzedawane w USA to waga 2.5 a są takie które ważą po 1.8kg

Bez znajomości parametrów typu wodoodporność podłogi/tropiku czy materiał z którego zrobiono maszty nie możesz porównywać.

> (mowa np. o namiotach firmy The North Face, MSR czy REI) .

Podaj modele, najlepiej linki, z ciekawości sobie porównam.

--
bans

Data: 2009-06-29 14:02:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Panie bans, prezesie pl.rec.gory z siedzibą w
<news:h2a9bu$16f$1mx1.internetia.pl> przy ul....

Michal Szymanski pisze:

[...]

Muwang II - 2,3kg. Z tym, że to jest taki namiot do spania tylko i
wyłącznie (wysokość: 85cm), gotować to w nim się zbyt wygodnie nie da.
3kg albo mniej:
-Larvik: 2,8kg -Romsdal, 2,9kg
-Troll II, 2,6kg
-Veig II, 2,8kg
-Lima II, 3kg
Masa z katalogu.

Data: 2009-06-29 14:17:00
Autor: Michal Szymanski
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
On 29 Cze, 14:02, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

Muwang II - 2,3kg. Z tym, że to jest taki namiot do spania tylko i
wyłącznie (wysokość: 85cm), gotować to w nim się zbyt wygodnie nie da.

zapomnialem dodac ze szukam namiotu ktory nie wymagalby przeciagania
palakow przez tropik :)

Data: 2009-07-01 06:53:13
Autor: KRZYZAK
Michal Szymanski <mich20061@gmail.com> napisali:

zapomnialem dodac ze szukam namiotu ktory nie wymagalby przeciagania
palakow przez tropik :)

W muwangu duzo tego przeciagania nie ma. Za to sypialnie podpina sie
naprawde szybko. Wada tego namiotu jest tez taka, ze ciezko osiagnac
rownomierne naprezenie tropiku. Raczej wymaga wykorzystania wiekszosci
szpilek.

Data: 2009-06-29 23:39:54
Autor: Doczu
bans pisze:
Michal Szymanski pisze:

[...]

No ale to chyba nie na 2 osoby. nie wyobrażam sobie jak tam moga spac 2 osoby. Strasznie maly jest :-( Tzn na schemacie podłoga ma 1,5 m szerokości więc teoretycznie nawet 3 osoby się zmieszczą, ale co z tego skoro zaraz od samej niemal podłogi zaczynaja się ostre skosy i 2 osoby może i wejdą, ale naprawdę bez żadnego komfortu.
Jak mi się ten namiot podobał, tak po zakupie zwrociłem go szybko, bo strasznie malutki jest. No i jak na taki namiocik kurewsko drogi :-(

--
Pozdrawiam Doczu
http://doczu.cba.pl

Data: 2009-06-30 07:51:02
Autor: bans
Doczu pisze:

Strasznie maly jest :-( Tzn na schemacie podłoga ma 1,5 m
[ciach]
Jak mi się ten namiot podobał, tak po zakupie zwrociłem go szybko, bo strasznie malutki jest. No i jak na taki namiocik kurewsko drogi :-(

Michał pytał o namioty o wadze 1,8kg, wymienił firmę TNF. A TNF z serii Ultralight to są jeszcze węższe niz Poligon, nie mówiąc o tym, że kosztują ponad 1000zł. Najwyraźniej cena i rozmiary mu obojętne.

--
bans

Data: 2009-06-30 01:34:51
Autor: Michal Szymanski
[...]

na ebayu nowe TNF chodza po 180$ (tak samo REI) tak wiec nie sa az tak
drogie. Co do rozmiaru to z tego co patrzylem to i REI i TNF ma 137cm
szerokosci..
Jesli chodzi o 'wyskosc slupa wody' to zastanawiam sie na ile to
przeklada sie na wodoszczelnosc - wiadomo ze rozne rzeczy producenci
pisza papier wszystko zniesie, druga sprawa ze rownie istotna dla
wododpornosci jest  konstrukcja. Co z tego ze material ma odpornosc
20m slupa wody jak bedzie gdzies cieklo po szwach. Ciekawy jestem czy
ktos robil porownanie w 'terenie' miedzy namiotami ktore maja tropiki
z materialow o roznej wodoodpornosci.

Pozdrowienia
Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-06-30 13:12:15
Autor: Krzysztof Halasa
Michal Szymanski <mich20061@gmail.com> writes:

[...]

Nawet nie wiem czy nie istotniejsza.
Jesli tropik nie styka sie z sypialnia to jest duza szansa ze nawet po
bawelnie by cieklo w dol (pod kilkoma warunkami), zamiast lac sie do
srodka.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-07 02:35:44
Autor: Michal Szymanski
[...]

tak a propo magi liczb. Prawie kazdy namiot sprzedawany w Polsce
(nawet te najtansze) maja wodopornosc 3000mm a te zimowe nawet 5000mm
ten North Face ktory rozpatruje ma 1500mm no i generalnie wydaje sie
ze to niewiele. Zerknalem jaka wodoodpornosc maja namioty The North
Face przeznaczone na najgorsza pogode np.
http://www.thenorthface.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=10341&storeId=207&catalogId=10201&langId=-1&from=subCat&parent_category_rn=11750&variationId=56P

i ciekawostka jest to ze wododpornosc tropiku jest tez 1500mm ! Czyzby
najlepsze namioty TNF byly gorsze niz tanie Polskie produkcje ? :)

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-06-29 14:04:14
Autor: Michal Szymanski
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Data: 2009-06-30 08:09:12
Autor: bans
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Michal Szymanski pisze:

Jesli chodzi o przyklady takich lekkich (zaczne od ciezszych):

Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy - nieprzemakalność tropiku to w tych namiotach najwyżej 1800mm słupa wody, częściej 1000, to spora oszczędność na wadze, ale dla mnie 3000mm to minimum.

--
bans

Data: 2009-06-29 14:38:30
Autor: gautama

Użytkownik "Michal Szymanski" <mich20061@gmail.com> napisał w wiadomości news:a07a3276-6514-46cd-8330-d9072db3e4ffx17g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

VauDe Hogan - dwójka, ok 1,5 kg
do tego kilka innych tejże firmy - wszystko do kupiena w HiMountain

Data: 2009-06-29 14:09:28
Autor: Michal Szymanski
On 29 Cze, 14:38, "gautama" <gauta...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Michal Szymanski" <mich20...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a07a3276-6514-46cd-8330-d9072db3e4ffx17g2000yqd.googlegroups.com....

> [...]
> namioty ciężkie.

VauDe Hogan - dwójka, ok 1,5 kg
do tego kilka innych tejże firmy - wszystko do kupiena w HiMountain

tylko niestety strasznie drogi i troche waski, Te amerykanski maja
minimum 50" czerokosci a ten ma 47"

Data: 2009-06-30 08:22:01
Autor: gautama

Użytkownik "Michal Szymanski" <mich20061@gmail.com> napisał w wiadomości news:63091832-38a1-473d-b57c-e75c88241115h2g2000yqg.googlegroups.com...

tylko niestety strasznie drogi i troche waski, Te amerykanski maja
minimum 50" czerokosci a ten ma 47"

2 średniego wzrostu osoby + plecaki dają radę bez większych problemów

Data: 2009-06-29 16:31:27
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 29 Jun 2009 03:55:26 -0700 (PDT), Michal Szymanski napisał(a):

[...]

Przesada z tym 99%. Ale istotnie jest ich relatywnie mało - po prostu te
przyzwoite są drogie lub bardzo drogie. W zasadzie poniżej 600 to raczej
trudno coś takiego znaleźć. W USA taka cena nie jest hamulcem, u nas często
niestety tak...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-06-29 17:53:22
Autor: Marcin Kamiński
Michal Szymanski pisze:
[...]

zastanow sie nad faroe in/out firmy fjord nensen - rozkladany na kijach trekingowych

poczytaj wiecej tu:
http://just-hike.blogspot.com/2009/06/ultralekka-kawalerka-czi.html

pozdrawiam serdecznie.
--
(_a/\/\e|_        |  .-.  | Nawet świnka
cml....dokuro.org | (o o) | potrafi wejść na drzewo

Data: 2009-06-30 12:12:49
Autor: Titus Atomicus
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
In article <h2ao1e$5vc$1@achot.icm.edu.pl>,
 Marcin Kamiński <cml@nomail.ru> wrote:

zastanow sie nad faroe in/out firmy fjord nensen - rozkladany na kijach trekingowych

poczytaj wiecej tu:
http://just-hike.blogspot.com/2009/06/ultralekka-kawalerka-czi.html

No tak. Tylko, ze w tegorocznym katalogu juz go nie ma.

TAk w ogole to FJ bardzo czesto zmienia asortyment.

TA

Data: 2009-06-29 21:49:30
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Jest kilka problemow: 2-osobowy namiot moze byc duzo wiekszy lub duzo
mniejszy, roznice w ilosci materialu moga byc nawet dwukrotne.
Jednopowlokowy vs dwupowlokowy, to takze kompromis.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-29 22:45:51
Autor: Jan Werbiński
[...]
-- -- -- -- -
Mówimy o jedynkach i dwójkach?

Lubię TNF, ale ich lekkie namioty są niestety bez tropiku albo zrobione w dużej części z siatki. Nie odpowiada mi taka oszczędność wagi. Nie macałem MSR i innych, ale TNF z oferty 2008 nie oferowało nic ciekawego.
Mam Jacka Wolfskina Pocket Hotel (czy jakoś tak) i jest to całkiem niezły kompromis. Lekki, niezbyt drogi, solidny i obszerny. Jak będzie za dużo kasy, to kupię Hilleberga.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-29 14:14:09
Autor: Michal Szymanski
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
On 29 Cze, 22:45, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
[...]

raczej wiekszosc sa z tropikiem.

dużej części z siatki.

to prawda duzo maja siatki ale powiedzmy taki RoadRunner 23 ma malo
siatki i 2.5kg wagi. Zreszta pytanie czy duzo daje jesli nie jest
siatka? Zima to faktycznie ma znaczenia, majac namiot z duza iloscia
siatki po prostu wsypywal sie sniego do srodka przez siatke :)

[...]

po doswiadczeniach z marabutem na 100% bede chcial namiot z palakami
Alu, dodatkowo nie wymagajacy wbijania szpilek zeby stal i co
najwazniejsze zeby mial mocowanie namiotu do stelaz na 'haczyki'. Nie
wiem czy ktorys Marabut albo Fjord spelnia te kryteria (no i zeby nie
wazyl wiecej niz 3kg). :)

Michal

Data: 2009-06-29 23:44:38
Autor: Doczu
Michal Szymanski pisze:

po doswiadczeniach z marabutem na 100% bede chcial namiot z palakami
Alu, dodatkowo nie wymagajacy wbijania szpilek zeby stal i co
najwazniejsze zeby mial mocowanie namiotu do stelaz na 'haczyki'. Nie

No to rozejrzyj się za Salewa Micra II. Spełnia te wszystkie wymogi, ale wymaga dokładnego rozbijania ponieważ ma tendencję do obwisania jesli bedzie rozbity byle jak. No i wadą jest też "płaski" dach, gdzie czasem kondensuje się para wodna (od środka) i lubi kapnac co jakiś czas. Ale sam tropik trzyma bez problemu

Data: 2009-06-30 01:52:19
Autor: Michal Szymanski
[...]

ten namiot wyglada interesujaco i cena sensowna. Musze sie przejsc do
intersportu bo chyba tylko tam moga jej miec.

Pozdrowienia
Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-06-30 13:55:47
Autor: Doczu
Michal Szymanski pisze:
[...]

Jak jestes z okolic Sosnowca to mogę Ci namiot zademonstrowac.
Tu popełniłem mały teścik http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty-biwakowe/%28namioty-biwakowe%29-salewa-micra/ a na picasie w katalogu z Wielkiej Fatry i Marmaroszy możesz zobaczyć namiot w akcji.
P.S.
Nic mi nie wiadomo aby Intersport miał te namioty.
predzej bedzie je miał Sklep Podróżnika czy 8a.pl. Nie pamiętam dokładnie gdzie swój kupowałem.

Data: 2009-06-30 06:15:03
Autor: Michal Szymanski
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie

Jak jestes z okolic Sosnowca to mogę Ci namiot zademonstrowac.
Tu popełniłem mały teścikhttp://www.forum.outdoor.org.pl/namioty-biwakowe/%28namioty-biwakowe%...

z przyjemnoscia przeczytam. Niestety jestem z drugiego konca Polski -
Gdansk.

Nic mi nie wiadomo aby Intersport miał te namioty.

przynajmniej na polsskiej stronie Salewy  wyswietlilo ze ich produktow
trzeba szukac w sklepach intersport.

predzej bedzie je miał Sklep Podróżnika czy 8a.pl. Nie pamiętam
dokładnie gdzie swój kupowałem.

tu zerkne.

Michal Szymanki
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-06-30 14:23:48
Autor: bans
Doczu pisze:

Tu popełniłem mały teścik http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty-biwakowe/%28namioty-biwakowe%29-salewa-micra/

Widzę, że ci namiot podszedł. Co powiesz na opinię niejakiego Józka z ngt.pl?

http://ngt.pl/51,salewa-micra.html

Na samym dole.

--
bans

Data: 2009-06-30 16:37:36
Autor: Doczu
bans pisze:
Doczu pisze:

Tu popełniłem mały teścik http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty-biwakowe/%28namioty-biwakowe%29-salewa-micra/

Widzę, że ci namiot podszedł. Co powiesz na opinię niejakiego Józka z ngt.pl?

Hmmm... czy podszedł... sam nie wiem, ale na razie nie widze dla niego alternatywy w zblizonej cenie i podobnych parametrach i gabarytach.
Ma swoje wady, ale jakoś je akceptuję.

http://ngt.pl/51,salewa-micra.html
Na samym dole.

no cóż mogę powiedzieć.Ten namiot ani nie pretenduje do szturmowego, ani kolega Józek nie dowiedział się o braku fartuchów już po dokonaniu zakupu. Nie rozumiem więc dlaczego brak fartuchów wymienia jako wadę.
To jak kupi samochód bez airbaga to w ocenie samochodu będzie brak airbaga wymieniał w wadach ? IMO bzdurne podejście, ale to jego ocena.
Kupił coś nieadekwatnego do jego potrzeb to i ma pretensje sam nie wiem do kogo. Dla mnie to ocena człowieka, który napalił się, kupił ale nie zastanowił się czy to jest sprzet pod jego potrzeby.
Co do spania w 2 osoby, to powiem że jest to nawygodniejsza dwójka jaką miałem. Wysoka, ściany nie mają skosu 30 stopni. Jakby jeszcze miał drugie wejście byłby rewelacyjny. Ten płaski dach mi tylko solą w oku stoi.
No ale jak ktoś ma 190 cm wzrostu to z pewnością za wygodnie mu w niej nie będzie

Data: 2009-07-01 07:48:21
Autor: bans
Doczu pisze:

 IMO bzdurne podejście, ale to jego ocena.

Ja tez nie twierdzę, że sensowna, na ngt zaglądam dopiero, jak juz nawet pudelek.pl przejrzę ;)

--
bans

Data: 2009-07-01 12:33:11
Autor: Doczu
bans pisze:
Doczu pisze:

 IMO bzdurne podejście, ale to jego ocena.

Ja tez nie twierdzę, że sensowna, na ngt zaglądam dopiero, jak juz nawet pudelek.pl przejrzę ;)

heheh może nie aż tak, bo sporo tam w miare wiarygodnych recenzji, ale trzeba wiedzieć kogo traktowac poważnie, a kto rozładowuje swoje frustracje po nieudanym zakupie.
Niestety jak jestes wybredny nie będziesz miał łatwo wybrac namiot.
W cenie powiedzmy do tych 700 zł trzeba iśc na kompromisy a to względem wagi, a to względem wielkości itp.
Nie wiem jak jest "półkę wyżej", bo nie używałem takich namiotów, ale mam nadzieję już niebawem dostanę do testów własnie coś z połki powyżej 1000 zł.

Data: 2009-07-01 13:21:34
Autor: bans
Doczu pisze:

Niestety jak jestes wybredny nie będziesz miał łatwo wybrac namiot.
W cenie powiedzmy do tych 700 zł trzeba iśc na kompromisy a to względem wagi, a to względem wielkości itp.

No to jak ci się ta Salewa dobrze sprawdzi (o jakość mi chodzi), to spróbuję się przymierzyć do Denali II.

Nie wiem jak jest "półkę wyżej", bo nie używałem takich namiotów,

Ja tez i nie zamierzam. Zbyt duże ryzyko - ze dwa lata temu w Dolinie Będkowskiej skoszono kosiarką TNF-a za 1200zł ;)

--
bans

Data: 2009-07-02 06:48:40
Autor: Doczu
bans pisze:
Doczu pisze:

[...]

heheh . czy się bardziej sprawdzi, to trudno ocenić - raczej nie. W zasadzie słuzy mi już sporo czasu i raczej poznalem jego wady i zalety.
Nie sądzę aby mnie czymś jeszcze zaskoczył in plus lub in minus.
Ogólnie oceniam go pozytywnie (bo inaczej to bym go sprzedał), choć nie jest ideałem i ma swoje wady.

Data: 2009-06-30 23:39:47
Autor: szaman
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Michal Szymanski wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Ostatnio noszę się z zamiarem zakupu 2 osobowego  namiotu takiego na 3

decathlonowy ultralight pro ii albo ultalight ii pro, 1820 gram - mała trumienka, mam drugi taki sam, super namiocik, co najważniejsze lekki za małe pieniądze.

sz

Data: 2009-07-02 14:07:42
Autor: Norbert Kwieciński
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Ja bardzo sobie chwalę Exped Venus II
(http://www.exped.com/exped/web/exped_homepage.nsf/b43HomePageE?openframeset).
Gdybyś znalazł w sensownej cenie, bardzo polecam.

Pozdrawiam, Norbert Kwieciński

Data: 2009-07-02 18:23:20
Autor: Doczu
Norbert Kwieciński pisze:
Ja bardzo sobie chwalę Exped Venus II
(http://www.exped.com/exped/web/exped_homepage.nsf/b43HomePageE?openframeset).
Gdybyś znalazł w sensownej cenie, bardzo polecam.

a ile on w rzeczywistości waży ?
Bo na stronie jakieś dziwne wagi sa podawane.

Data: 2009-07-03 07:39:12
Autor: bans
Doczu pisze:

a ile on w rzeczywistości waży ?
Bo na stronie jakieś dziwne wagi sa podawane.

E, tam, są też zwykłe, chrześcijańskie kilogramy. 3,2kg waży.

--
bans

Data: 2009-07-03 12:11:50
Autor: Norbert Kwieciński
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie

a ile on w rzeczywistości waży ?
Bo na stronie jakieś dziwne wagi sa podawane.

E, tam, są też zwykłe, chrześcijańskie kilogramy. 3,2kg waży.

Dokładnie, wcześniej miałem Marabuta Komodo (bez przedsionków) i jak porównuję to różnicę naprawdę czuć. A w tym są 2 przedsionki, więcej miejsca (dwie pionowe ściany). Można rozstawić też sam tropik albo bez tropiku. I wszędzie jest materiał a nie siateczka.
I jeszcze jedna zaleta - z boku patrząc - nic atrakcyjnego, zero wypasionych znaków z logo etc. Ma to czasem zalety:)
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.

Pozdrawiam, Norbert Kwieciński

Data: 2009-07-03 12:44:03
Autor: bans
Norbert Kwieciński pisze:

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.

Ale w Polsce dystrybutora brak.
Napisz jeszcze, ile to kosztuje, bo coś mi się wydaje, że jest poza zasięgiem, tak jak Hilleberg czy Helsport.

--
bans

Data: 2009-07-03 13:40:02
Autor: Norbert Kwieciński
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Niestety w Polsce dystrybutora brak:(, dlatego kupowałem zza granicy.
Kosztuje zazwyczaj dość sporo, ale jeśli nie szuka się na ten weekend, tylko przy okazji (mając plan na wymianę czegoś co się ma), to można wyczaić na jakiejś promocji/wyprzedaży. Mi się udało rok temu (fakt przy innym kursie złotówki) za ok 720 pln z transportem:)

pozdrawiam, Norbert

Data: 2009-07-03 13:41:12
Autor: bans
Norbert Kwieciński pisze:

 Mi się udało rok temu (fakt przy innym kursie złotówki) za ok 720 pln z transportem:)

To dobra wiadomość, spodziewałem się takiej kwoty - ale w euro ;)

--
bans

Data: 2009-07-03 20:51:44
Autor: Doczu
bans pisze:
Doczu pisze:

a ile on w rzeczywistości waży ?
Bo na stronie jakieś dziwne wagi sa podawane.

E, tam, są też zwykłe, chrześcijańskie kilogramy. 3,2kg waży.

eee no 3,2 kg za 2 osoby to zdecydowanie za dużo. Zwłaszcza przy takiej cenie :-(
ale nie powiem namiocik fajnie się przezntuje.
Jakoś zimą miałem przyjemnośc wędrowac z kolega, ktory miał Hilleberga (nie pomne modelu) 2,9 kg, idealna kopulka na 3 pałąkach i ze sporym przedsionkiem.
Niestety z tego co pamiętam cena mogła doprowadzić do zapaści :)
Ale ładny był ... jebany :)

Data: 2009-07-03 20:55:44
Autor: Doczu
Doczu pisze:
bans pisze:
Doczu pisze:

[...]

Przypomniał mi się model. to  byl Hilleberg Allak

Data: 2009-07-04 13:33:03
Autor: Norbert Kwieciński
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Przypomniał mi się model. to  byl Hilleberg Allak

--
Właśnie go na stronce obejrzałem, no no ... Ale - Price: ? 829. O żesz ....

Słowem, bardzo ciekawy. ale trochę jak eksponat w muzeum, do obejrzenia;)

Pozdrawiam, Norbert

Data: 2009-07-06 07:40:11
Autor: bans
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Norbert Kwieciński pisze:

Price: ? 829. O żesz ....

Oglądałem wcześniej. Dla nieświadomych - po zmianie kodowania polskich znaków w przeglądarce okazuje się, że ten pytajnik przed liczbą to symbol euro...

--
bans

Data: 2009-07-04 18:11:52
Autor: Hektor
Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie
Użytkownik "Doczu" <doczu@gazeta.pl> napisał

Przypomniał mi się model. to  byl Hilleberg Allak

Mam coś podobnego, ale bardziej pancernie wykonanego: Helleberg Staika. Sprzęt godny polecenia, ale dla osób z silnymi nerwami podczas płacenia przy kasie. Po odejściu od kasy to już same przyjemności. Zachęcony, rozglądam się za modelem Soulo.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-07-02 18:54:47
Autor: Szymon R.
Dnia 2009-06-29 12:55, Michal Szymanski napisal(a) te oto slowa:
Ostatnio noszę się z zamiarem zakupu 2 osobowego [...]

Ze swej strony mogę Ci zaproponować Hannah Serak S.
Namiot waży 2,6 kg (2,7 kg ?). Przyjemnie się go użytkuje, i dla dwóch osób jest naprawdę bardzo wygodny i pojemny. Używałem już go na kilkudziesięciu biwakach (wiosna-jesień, w zimie jeszcze nie miałem okazji biwakować) i sprawuje się bez zarzutu (dobre parametry wodoodpornościowe). Cena wydaje się także atrakcyjna (ok. 530 zł).

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Lekki namiot na wyprawe trekkingowe letnie