Lekki rower dla seniora - składak, jubilat

Data: 2015-10-09 21:12:13
Autor: Jacek
Lekki rower dla seniora - składak, jubilat
W dniu 2015-10-08 o 14:03, Krastiu pisze:
Szukam jakiegoś lekkiego i niedrogiego roweru dla seniora.
Coś takiego jak składak albo Jubilat (trochę większe koła niż w składaku).
Może są jakieś składaki z ramą aluminiową. Widziałem coś z Chin ale to
no name i nie wiem jak z jakością.
Czemu lekki? Bo codzienne wyciąganie z piwnicy po schodach do miłych
zajęć nie należy.
Dobrze Ci radzą, żeby dać deski na schody. Deski be? daj pasek z płyty OSB. Druga sprawa, to wybór. Wolisz rower 18 kg za 300 zł, czy 13 kg za 1300 zł?
Licząc używanie roweru przez 3 lata, codziennie, wychodzi 1 zł z dzień. Ja bym się zgodził na noszenie 5 kg więcej za 1 zł.
Jacek

Data: 2015-10-10 07:39:27
Autor: mbut
W dniu 09.10.2015 o 21:12, Jacek pisze:
[...]

Głupia rada z deskami, lepszych pomysłow nie macie?

Data: 2015-10-11 05:18:19
Autor: tadeklodz
W dniu sobota, 10 października 2015 07:39:30 UTC+2 użytkownik mbut napisał:
> [...]
> Ja bym się zgodził na noszenie 5 kg więcej za 1 zł.
> Jacek

Głupia rada z deskami, lepszych pomysłow nie macie?

kup seniorowi kijki do chodzenia . Odpadnie problem wynoszenia roweru z piwnicy. Ile ten senior ma lat?

Data: 2015-10-12 23:01:14
Autor: Titus Atomicus
Lekki rower dla seniora - składak, jubi lat
In article <9b2d5081-d5fb-4790-bfa5-78284487330b@googlegroups.com>,
 tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:

kup seniorowi kijki do chodzenia . Odpadnie problem wynoszenia roweru z piwnicy. Ile ten senior ma lat?
 A jakie to ma znaczenie?
To ze ktos ma klopoty z podniesieniem 10kg, nie oznacza ze ma rezygnowac z rowerowania (bo to zupelnie inne aktywnosci).
--
TA

Data: 2015-10-12 15:30:46
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 12 października 2015 23:01:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

To ze ktos ma klopoty z podniesieniem 10kg, nie oznacza ze ma rezygnowac z rowerowania (bo to zupelnie inne aktywnosci).

I tu z szanownym kolegą zgadzam się w całej rozciągłości.
Powinien też latać samolotem, zwłaszcza jeśli lubi i koniecznie
powinien też chodzić na jednego głębszego do pobliskiego baru,
bo to też są zupełnie inne aktywności.
A jak ma daleko, no to rowerowanie jest idealną opcją, wystarczy
jedynie jakiś rower kupić, byle nie był ciężki, bo jak zaznaczono,
wynoszenie takich ciężarów z piwnicy do przyjemnych nie należy.
Teraz przynajmniej wiemy, po co seniorowi rower, lekki i niedrogi.
Senior to jest nieźle zakamuflowany gostek.

Data: 2015-10-13 13:06:48
Autor: borsuk
W dniu 2015-10-13 o 00:30, Ignac pisze:
[...]

te wypociny to z powodu bezsenności?

Data: 2015-10-13 10:25:35
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 13 października 2015 13:06:51 UTC+2 użytkownik borsuk napisał:

te wypociny to z powodu bezsenności?

Nie, z powodu troski o alkoholików!

Data: 2015-10-23 03:01:03
Autor: Titus Atomicus
Lekki rower dla seniora - składak, jubi lat
In article <mvioka$o7e$1@node1.news.atman.pl>,
 borsuk <borsukkUSUN@aster.pl> wrote:

> [...]
> Teraz przynajmniej wiemy, po co seniorowi rower, lekki i niedrogi.
> Senior to jest nieźle zakamuflowany gostek.

Pax, pax, panowie.
Ignac to bardzo poczciwy czlek w sumie... Choc istotnie, dokladnie nie wiem o co mu tym razem chodzilo.
--
TA

Data: 2015-10-23 12:30:45
Autor: Ignac
W dniu piątek, 23 października 2015 03:01:07 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

Ignac to bardzo poczciwy czlek w sumie... Choc istotnie, dokladnie nie wiem o co mu tym razem chodzilo.

Nie piszę "didaskaliów" do swoich wypocin, ale ze względu na sympatie
do Ciebie, zrobię mały wyjątek- to jest tylko alternatywne spojrzenie
na rzeczywistość. A umiejętność nabyłem po jednej babce.

Data: 2015-11-08 03:00:33
Autor: Titus Atomicus
Lekki rower dla seniora - składak, jubi lat
In article <ad902976-b8fd-4aff-9e11-bc42181cd534@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

do Ciebie, zrobię mały wyjątek- to jest tylko alternatywne spojrzenie
na rzeczywistość. A umiejętność nabyłem po jednej babce.

No, doceniam...
Ale przyznaj sie, ze jakas pomrocznosc jasna cie dopadla.
:-)
--
TA

Data: 2015-11-08 03:04:14
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 8 listopada 2015 03:00:36 UTC+1 użytkownik Titus_A.. napisał:

> do Ciebie, zrobię mały wyjątek- to jest tylko alternatywne spojrzenie
> na rzeczywistość. A umiejętność nabyłem po jednej babce.  No, doceniam...
Ale przyznaj sie, ze jakas pomrocznosc jasna cie dopadla.

Mam tak czasem, ale nie używam do tego żadnych dopalaczy.

Data: 2015-10-13 02:40:35
Autor: rmikke
W dniu niedziela, 11 października 2015 14:18:23 UTC+2 użytkownik tade....@poczta.onet.pl napisał:

kup seniorowi kijki do chodzenia . Odpadnie problem wynoszenia roweru
z piwnicy. Ile ten senior ma lat?

Bardzo, urwa, zabawne.

Ile by nie miał lat, moze mieć takie warunki fizyczne, że rower tak, a noszenie go - nu-nu! Ja np. mam uszkodzone biodro i wręcz powinienem
wszędzie jeździć rowerem (po mieście to nawet jazda samochodem obciąża
biodro bardziej, bo co z tego, że siedzę sobie, jak potem trzeba kawał
ganiać z parkingu...), natomiast po schodach zasadniczo lepiej żebym
w ogóle nie wchodził, o targaniu przy tym roweru nie wspominając.

Lekki rower dla seniora - składak, jubilat