Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   [SPRZEDAM] Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive

[SPRZEDAM] Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive

Data: 2009-08-10 20:38:20
Autor: Łukasz Olszewski
[SPRZEDAM] Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive
http://allegro.pl/item703722299_lekki_rower_jensen_dual_drive_28_wawa.html

Co kupujesz:


                +

                   lekka aluminiowa rama

                +

                  koła 28'' (mniejsze opory toczenia niż 26'')
                +

                  wzmocnione, dwukomorowe obręcze
                +

                  lekkie opony z odblaskiem Schwalbe Marathon XR 1,5"
                +

                  plastikowe lekkie błotniki
                +

                  bagażnik pod sakwy z systemem mocowania bagażu
                +

                  lusterko
                +

                  oświetlenie zintegrowane z kierownicą i bagażnikiem
                +

                  koszyk na bidon
                +

                  nowe hamulce
                +

                  nowe stery
                +

                  nowy łańcuch KMC
                +

                  Piasta Sram DualDrive 24


DUAL DRIVE - technologia stworzona przez Sram, której założeniem było
zmniejszenie wagi i zwiększenie żywotności roweru, poprzez skomponowanie
piasty z 3 wewnętrznymi biegami i 8/9 biegami zewnętrznymi.




--


Data: 2009-08-10 22:45:44
Autor: RadoslawF
[SPRZEDAM] Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive
Dnia 2009-08-10 22:38, Użytkownik Łukasz Olszewski napisał:

                  koła 28'' (mniejsze opory toczenia niż 26'')

To opory toczenia zależą od średnicy koła ?
Od kiedy ?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-10 14:46:39
Autor: Saurus
Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive
On 10 Sie, 22:45, RadoslawF <radosla...@gazeta.pl> wrote:
To opory toczenia zależą od średnicy koła ?
Od kiedy ?

Na tej samej zasadzie co od szerokości opony -  obszar kontaktu z
podłożem ma stałą wielkość przy danym ciśnieniu i obciążeniu, zmienia
się to, jaki ułamek opony się odkształca i tworzy te opory toczenia (a
więc też część mniejszego lub większego obwodu koła).

Data: 2009-08-11 08:24:10
Autor: RadoslawF
Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive
Dnia 2009-08-10 23:46, Użytkownik Saurus napisał:

To opory toczenia zależą od średnicy koła ?
Od kiedy ?

Na tej samej zasadzie co od szerokości opony -  obszar kontaktu z
podłożem ma stałą wielkość przy danym ciśnieniu i obciążeniu, zmienia
się to, jaki ułamek opony się odkształca i tworzy te opory toczenia (a
więc też część mniejszego lub większego obwodu koła).

Od szerokości to owszem.
Ale wielkość "obszaru kontaktu" bardziej od napompowania i wagi
kierownika zależy niż od średnicy koła.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-11 02:43:17
Autor: Saurus
Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive
On 11 Sie, 08:24, RadoslawF <radosla...@gazeta.pl> wrote:

Od szerokości to owszem.
Ale wielkość "obszaru kontaktu" bardziej od napompowania i wagi
kierownika zależy niż od średnicy koła.

A przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem.

[SPRZEDAM] Lekki rower trekingowy/miejski JENSEN na DualDrive

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona