Lekki scyzoryk

Data: 2015-01-29 19:46:33
Autor: Robert Tomasik
Lekki scyzoryk
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:54ca187a$0$2659$65785112news.neostrada.pl...

http://www2.knifecenter.com/item/DEE1CB004/deejo-knives-granadilla-wood-37g-folding-knife-375-satin-plain-blade-minimalist-design
http://szwajcarskiscyzoryk.pl/?p=83

Wydaje mi się, że to bedzie dość mało wygodne i niepraktyczne.

Data: 2015-01-29 20:10:27
Autor: atm
Lekki scyzoryk
On 2015-01-29 19:46, Robert Tomasik wrote:
[...]

W dloni lezy dobrze choc oczywiscie wiekszy uchwyt bylby wygodniejszy, priorytetem jest jednak waga.
Blokada ostrza nie budzi zadnych zastrzezen.
Co do praktyczonsci - moglbys napisac co masz na mysli? Noz jest ostry, kroi; calosc zabiera minimalna ilosc miejsca w kieszeni, waga nieodczuwalna.

Data: 2015-01-29 20:41:30
Autor: Robert Tomasik
Lekki scyzoryk
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:54ca85a9$0$2157$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-01-29 19:46, Robert Tomasik wrote:
[...]

W górach nóż służy do:
- otwierania konserw - ale przy takim smukłym ostrzu bałbym się, by sobie palców nie połamać;
- krojenia chleba - może i by sie nadało;
- smarowania konserwą chleba - ale ostrze wąskie;
- prac technicznych albo pomocy przy przemieszczaniu się - smukłe ostrze może się złamać.

Data: 2015-01-29 21:09:58
Autor: ktos
Lekki scyzoryk

[...]

Przede wszystkim uchwyt dyskwalifikuje go do jakichkolwiek cięższych prac. Bałbym się patyk zastrugać. Można nim najwyżej wydłubać brud spod paznokci. ;) To gadżet. Czy ładny, sprawa gustu.

Data: 2015-01-29 21:11:02
Autor: atm
On 2015-01-29 19:46, Robert Tomasik wrote:
[...]

Czasy konserw coraz bardziej odchodza do niebytu ;]
Zimą w gory pod namiot biore liofy, pasztety maja uchwyt do oderwania wieczka, konserwy sa teraz czesto w formie malego "jajka" z grubszej folii alu.
Ten nozyk ma byc kieszonkowym scyzorykiem, uzywanym sporadycznie.
Na przestrzeni ostatnich lat widzialem jak i ile korzystam ze szwajcara i w moich warunkach ten deejo powienien sprawdzic sie w 100%.

Data: 2015-01-30 01:42:12
Autor: Titus Atomicus
Lekki scyzoryk
In article <54ca93dc$0$2638$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

Ten nozyk ma byc kieszonkowym scyzorykiem, uzywanym sporadycznie.
Na przestrzeni ostatnich lat widzialem jak i ile korzystam ze szwajcara i w moich warunkach ten deejo powienien sprawdzic sie w 100%.

To moze w ogole zrezygnujesz?
Zaoszczedzisz gramy i zlotowki...
--
TA

Data: 2015-01-30 09:20:36
Autor: atm
wrote:

[...]

Idac tym tropem mozna rowniez zrezygnowac z podstawowego opatrunku, zapasowych baterii itd.

Data: 2015-01-29 21:41:36
Autor: Henek Dąbrowski
Lekki scyzoryk
> [...]
> - smarowania konserwą chleba - ale ostrze wąskie;
> - prac technicznych albo pomocy przy przemieszczaniu się - smukłe ostrze

ale łatwo między żebra wchodzi ;-)

Pzdr Henek

Data: 2015-01-29 21:44:42
Autor: Robert Tomasik
Lekki scyzoryk
Użytkownik "Henek Dąbrowski" <henek@diabli.nadali.pl> napisał w wiadomości news:54ca9b00$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> - smarowania konserwą chleba - ale ostrze wąskie;
> - prac technicznych albo pomocy przy przemieszczaniu się - smukłe > ostrze

Jesli myśli o tym, co ja - to za krótkie ostrze :-) A jeśli o czymś innym, to ile razy używałeś w ten sposób scyzoryka?

Lekki scyzoryk