Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]

Data: 2010-09-03 17:08:41
Autor: Wmak
Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]
Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> napisał(a): Możliwe,że radio poszukuje informacji o ruchu drogowym TP albo informuje o nadawaniu radio-textu.

Wyłącz informacje o ruchu drogowym TA/TP, przejrzyj i pozmieniaj inne zaawansowane funkcje RDSu, wyłącz REG  - może się uspokoi.

Wmak

Data: 2010-09-03 19:24:18
Autor: Big Jack
Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]
W wiadomości
* Wmak* napisał(-a):

Możliwe,że radio poszukuje informacji o ruchu drogowym TP

A wiesz, na to nie wpadłem. Rzeczywiście mam włączone TP, ale nie pomyślałbym, że tylko na Zetce może z tego wynikać problem. Jutro to sprawdzę, bo dzisiaj to już mi się nie chce lecieć do garażu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]