Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]

Data: 2010-09-03 20:43:19
Autor: Bydlę
On 2010-09-03 17:54:19 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> said:

Pytanie może nie do końca dotyczy motoryzacji, ale chociaż częściowo ma
z nią związek, dlatego zadaję go m.in. na pl.misc.samochody. Chodzi mi o
odbiór Radia Zet przez radio samochodowe. Mam fabryczne Alana z RDS.
Problem jest taki, że z częstotliwością co ok. 30s słychać krótkie
"piknięcia"

A u mnie to jedna z najlepiej odbieranych stacji.
Radio fabryczne, nawet nie wiem jak się nazywa.

--
Bydlę

Data: 2010-09-03 22:40:06
Autor: Wmak
Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):
A u mnie to jedna z najlepiej odbieranych stacji.
Radio fabryczne, nawet nie wiem jak się nazywa.

Owszem, bardzo dobry odbiór.
W fabrycznym radiu CEEDa, tylko z anteną wymienioną na prosty 80cm patyk, zamiast oryginalnej krótkiej ze "spiralką", mam włączone AF i na trasie z Warszawy do Gdańska a na południe prawie do słowackiej Żiliny nie ma zaników, nie zauważam, kiedy AF zmienia częstotliwość.

Data: 2010-09-04 10:57:31
Autor: Bydlę
On 2010-09-04 00:40:06 +0200, " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Między Katowicami a Warszawą moje radio po prostu gra, nie informując o zmianach częstotliowści nadajnika.
To bardzo miłe, gdy w niedzielny poranek podsłuchuję polityczne rozmowy u Olejnik.
Co już nie jest takie oczywiste (bezproblemowy odbiór w trasie) w przypadku RMF FM czy Trójki.

I tylko żal, że RMF Classic po pierwsze nie ma nadajników ogólnopolskich, a dwa, że z uporem godnym lepszej sprawy reklamują nachalnie swoją własną stację swoim własnym słuchaczom...
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-09-04 11:34:28
Autor: jerzu
On Sat, 4 Sep 2010 10:57:31 +0200, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:

[...]

Trójki nie słucham, z RMF FM problemu nie mam w calej Polsce, podobnie
jak z Zetką. Co prawda wczoraj musiał chyba nawalić jakiś nadajnik w
okolicach Częstochowy (Radomsko?), bo w samej Częstochowie i okolicach
odbiór Zetki był baaardzo mizerny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-08 20:58:27
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 04.09.2010 11:34, jerzu pisze:
Co prawda wczoraj musiał chyba nawalić jakiś nadajnik w
okolicach Częstochowy (Radomsko?), bo w samej Częstochowie i okolicach
odbiór Zetki był baaardzo mizerny.

Zetka nadaje z Wręczycy:

http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR_S1A

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]