Lekkie drgania kierownicy - pytanie

Data: 2011-01-24 20:53:37
Autor: MS
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
Witam

Byłem na jeździe próbnej Vectra C i przy prędkości 110 - 120 km czuć drgania na kierownicy ale dosłownie delikatne. Co może być przyczyną ?? źle wyważone koła ?? felgi 17 cali, opony zimowe, czy może być inna przyczyna ??

Data: 2011-01-24 21:11:37
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-24 20:53, MS pisze:
[...]

Najprawdopodobniej źle wyważone koła.

Przy obecnej pogodzie (okolice zera) wystarczy, że trochę wody spłynie po jeździe w jakiś rowek felgi i tam zamarznie.

Data: 2011-01-24 23:06:30
Autor: G Nowak
[...]

A oryginalne felgi czy "obce"? Jesli obce to czy maja pierscienie centrujace?

--
Pozdr

Data: 2011-01-25 00:23:14
Autor: marek
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
Jesli obce to czy maja pierscienie centrujace?

wyjasnij nam specu jakie to ma znaczenie. tylko bez nadmiernego pierdolingu.

Data: 2011-01-25 00:36:03
Autor: G Nowak
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
>Jesli obce to czy maja pierscienie centrujace?
wyjasnij nam specu jakie to ma znaczenie. tylko bez nadmiernego

Wiesz, tez nie moglem uwierzyc, ze to ma szanse pomoc ale po ktoryms wywazaniu oraz zakupie nowego kompletu opon nabylem centry i problem zniknal. A te, ktore wyje*** nie byly w cale zle ;/

--
Pozdr

Data: 2011-01-25 01:43:17
Autor: marek
[...]

mialo byc bez pierdolingu.

Data: 2011-01-25 03:11:51
Autor: Jotte
Użytkownik "marek" <spierdalaj@org.pl> napisał w wiadomości news:ihl6b6$d02$1inews.gazeta.pl...

[...]
Pierdoling to naturalna i słuszna reakcja na kretyning.

--
Jotte

Data: 2011-01-26 09:24:58
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
Witam serdecznie.

Byłem na jeĽdzie próbnej Vectra C i przy prędko¶ci 110 - 120 km czuć drgania na kierownicy ale dosłownie delikatne. Co może być przyczyn± ?? Ľle wyważone koła ?? felgi 17 cali, opony zimowe, czy może być inna przyczyna ??
Przyczyn może być co najmniej kilka. Niewyważone koło, krzywa felga, uszkodzona
opona, zamarznięty ¶nieg albo lód na obręczy. Przy 17-tkach i niskim profilu
może być nawet chwilowo odkształcona opona je¶li auto długo stało.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2011-01-26 10:19:17
Autor: MS
W dniu 2011-01-26 09:24, newsartmediaWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

"chwilowo" ?? tzn że po przejechaniu ilu¶ km wróci do normalno¶ci ???

Pozdrawiam

Data: 2011-01-27 10:41:36
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
Witam ponownie.

"chwilowo" ?? tzn że po przejechaniu ilu¶ km wróci do normalno¶ci ???
To zależy. Je¶li zaczynam sezon po zimie i kilku miesi±cach postoju to trzeba
kilkuset km. Je¶li stało tydzień to wystarcza kilkana¶cie do kilkudziesięciu km.
Idiotami się nie przejmuj. Nie s± groĽni.

Data: 2011-01-26 10:23:58
Autor: marek
Lekkie drgania kierownicy - pytanie
Przy 17-tkach i niskim profilu
może być nawet chwilowo odkształcona opona je¶li auto długo stało.

ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)

Data: 2011-01-26 10:27:20
Autor: MS
W dniu 2011-01-26 10:23, marek pisze:
Przy 17-tkach i niskim profilu
może być nawet chwilowo odkształcona opona je¶li auto długo stało.

ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)

spoko, każda sugestia jest ważna :-)

Data: 2011-01-26 10:33:18
Autor: Grabosz
Lekkie drgania kierownicy - pytanie

Użytkownik "marek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ihop7g$ph2$1@inews.gazeta.pl...

Przy 17-tkach i niskim profilu
może być nawet chwilowo odkształcona opona je¶li auto długo stało.

ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)

Sam jeste¶ idiota i jak widać masz nikł± wiedzę oraz do¶wiadczenie w temacie w którym zabierasz niepotrzebnie głos.

Data: 2011-01-26 13:51:00
Autor: jack
Lekkie drgania kierownicy - pytanie

Mnie drga przy hamowaniu,a to po wymianie tarcz hamulcowych-stare orginały na
nowe podróby.
Jak mówi przysłowie:zamienił stryjek siekierkę na kijek.
Ale nie przeszkadza bo jezdze wolno [tak do 190km\h]
pozdro.jack

--

Lekkie drgania kierownicy - pytanie