Lekkie & tanie opony do trekinga, co wybrac? Schwalbe Hurricane??

Data: 2009-08-14 08:23:20
Autor: Rooobert K.
Lekkie & tanie opony do trekinga, co wybrac? Schwalbe Hurricane??
Witam,

Mialem  Wormdrive i musze stwierdzic, ze te sprzed 5 lat byly lepsze od ostatnich, ktore kupilem, opory toczenia na asfalcie niewielkie (te nowsze bardziej sie kleily do asfaltu), w bardzo szybko ucieka bieznik ( w starych byl lepszy) i ostania duza wada lapalem kapcie prawie regularnie co 700 km.

Teraz mam Hurricane i sa o niebo lepsze, mam wrazenie, ze tocza sie lzej na asfalcie, aaa przejechalem prawie 4 tys km i zadnego kapcia, duzo mniej sie scieraja i sa bardziej "przyczepne" od Wormow.

Pozdr. R.k.

--

Lekkie & tanie opony do trekinga, co wybrac? Schwalbe Hurricane??