Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto

Data: 2011-11-04 09:01:41
Autor: Mateusz
Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto
W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
[CIACH]

Może ludzie po prostu nie mają czasu ? Może większość zapi**dala, żeby starczyło do pierwszego ?

Może nie w temacie, ale wczoraj jak wiozłem mamę na badania to jak wyjeżdżałem z parkingu jakiś gość, który wjeżdżał mnie lekko stuknął (obtarcie 0,5x0,5cm). Jak wysiadł to był tak znerwicowany, że mu łzy pociekły. Masakra jakaś... Facet z żoną jechał, żona tak samo - nerwowa, że aż strach podejść. Facet dał mi 50zł, bo więcej nie chciałem jak go zobaczyłem a żonie dałem persen, żeby mu zaaplikowała.

Teraz mam kilka zleceń na stronki i coś się tam kręci, ale przyzwyczaiłem się do nerwic klientów (wszystko na wczoraj, żadnej kawki, normalnej rozmowy), tekstów typu: mój szwagier to by taniej zrobił a też się zna... muszę się gryźć w język.

Takie czasy i tyle.

Data: 2011-11-05 16:08:44
Autor: megrims
Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto bardziej [OT]
W dniu 2011-11-04 09:01, Mateusz pisze:
W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
[CIACH]
(ciach)
Takie czasy i tyle.

Jeszcze bardziej OT

Odnośnie czasów, to będzie gorzej. Niemcy śmieją się, że
Polska ma prezydencje sw UE i przedstawia kilka, kilkanaście,

Niemcy majÄ… taki priorytet. Jest nim zarzÄ…dzanie kryzysem.
Co mają na myśli? Aby był prąd i pociągi kursowały.

A u nas tylko pierdolenie o szopenie.
Tylko kiedy to wszystko pierdolnie?

Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto