Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto

Data: 2011-11-04 09:51:39
Autor: GR001
Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto

ps. watek o wyludnianiu newsow czytalem, prawidlowosc zauwazylem jednakze nie tylko tu i to mnie dziwi.

newsy może i troszkę są ospałe...
ale fora - przynajmniej te, których ja używam - żyją i mają się dobrze...
inna rzecz, że raczej piszą ci sami od lat, czytają ci sami od lat...
pozdr.
gr

Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto