Lekko OT: ogrzanie kanału - piecyk katalityczny?

Data: 2016-11-10 15:53:08
Autor: PiteR
Lekko OT: ogrzanie kanału - piecyk katalityczny?
na  ** p.m.s **  sirapacz pisze tak:

Mam nieco offtopiczny temat bo tyczy się ogrzewania....

Czym ogrzać w miare tanio kanał podczas prac w zimie aby się nie
zabić czy to tlenkiem węgla czy gazem (jest cięższy od powietrza?)
z butli. Garaż mam niestety jeszcze bez ocieplenia i wiatr pod dachem może
hulać jak chce:) dlatego kombinuje z jakimś promiennikiem na butle
gazową. Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt chęci użycia jej w
środku kanału aby ogrzać łapy i podwozie cobym do niego nie
przymarzał jak przyjdą niefajne temperatury:)

jakieś podpowiedzi?

mogę od biedy postawić kozę (mam przewód kominowy do którego mogę
się przebić) ale całe powietrze ogrzane będzie sobie radośnie
ulatywać górą a ja dalej będę marznąć.

To się nazywa piec szamotowy z nadmuchem. Ma niesamowitą wydajność. Żar tropików. Widziałem go w "lakierni-suszarni" u pana Mietka w puszczy gdzie diabeł mówi dobranoc. Kłody jak u Kmicica na imprezce. Kupny może być za duży do garażu i kosztuje.

Ale możesz na kozę poukładać stertę dziurawki czy cegły z odstępami i postawić obok kozy wentylator letni z karfura ;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 07:05:35
Autor: Zenek Kapelinder
Lekko OT: ogrzanie kanału - piecyk katalityczny?
I jak mu sie cegly ugrzeja to ma je do kanalu nosic?

Data: 2016-11-10 16:24:32
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Zenek Kapelinder pisze tak:

I jak mu sie cegly ugrzeja to ma je do kanalu nosic?

Może zrobic po rusku. Do kieszeni schować ;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 15:59:50
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

[...]

acha dobre czujniki czadu i pożaru robi Kidde.