Lekko ot - sluchawki "pod" kask

Data: 2012-06-02 17:01:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Witajcie,

"Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete wlasnie przez kask.

Te z firmowego zestawu SE MW600 bylby prawie idealne - ale sa ociupinke za dlugie i po dluzszej jezdzie jednak troche boli.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-02 17:28:31
Autor: $heikh el $hah
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 17:01, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

A czym jeĹşdzisz?
Słuch niby nie jest tak ważny jak wzrok, ale jak się ma fajny silnik pod dupą, to fajnie słyszeć dźwięki otoczenia i jeszcze silnik.
To tak ta marginesie.
A konkretnie w odniesieniu do tematu - taka jest specyfika dousznych, że te standardowe są 'długie'. Ale wiem też, że chłopaki z foruma snowboardowego coś tam wykombinowali (pod kask snb, ale to raczej bez znaczenia). Pogooglaj za 'słuchawki pod kask snowboardowy/narciarski' albo idź na całość i 'motocyklowy'. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 21:11:37
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 17:28, $heikh el $hah pisze:

A czym jeĹşdzisz?
SĹ‚uch niby nie jest tak waĹĽny jak wzrok, ale jak siÄ™ ma fajny silnik pod
dupą, to fajnie słyszeć dźwięki otoczenia i jeszcze silnik.
To tak ta marginesie.

TDM 850 - fajnie pierdzi - bo tlumik jest niestandardowy ;)

A konkretnie w odniesieniu do tematu - taka jest specyfika dousznych, ĹĽe
te standardowe są 'długie'. Ale wiem też, że chłopaki z foruma
snowboardowego coĹ› tam wykombinowali (pod kask snb, ale to raczej bez
znaczenia). Pogooglaj za 'słuchawki pod kask snowboardowy/narciarski'
albo idź na całość i 'motocyklowy'. :)

THX

Data: 2012-06-02 19:56:29
Autor: Roman Niewiarowski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
[...]

senheisera ogladnij, jezdzilem w nich wiele godzin i bylo ok.
Modelu nie pomne, ale dokanalowe i jedne z tanszych tej firmy.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-02 20:12:34
Autor: Norbi
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
[...]

Creative EP 630 - tylko poszukaj oryginalnych bo wiekszosc na A... to podroby

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-06-02 21:18:53
Autor: zefir
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 20:12, Norbi pisze:
[...]

Potwierdzam, dobry stosunek jako¶ci do ceny i nie uwieraj± w kasku.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 21:17:29
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
UĹĽytkownik "Roman Niewiarowski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4fca53c7$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
senheisera ogladnij, jezdzilem w nich wiele godzin i bylo ok.

Dupa tam. Nie wiem czemu ludzie nalogowo polecaja albo creativa albo sennheisera - dwie firmy, produkujace takie sobie sluchawki, ktorych podrobek pelno jest wszedzie.

Ponadto te pierwsze, mimo ze brzmia niezle, to sa strasznie nietrwale. Mialem kilkanascie i za wszystkie dostawalem albo nowe, albo zwrot kasy - przed gwarancja zaczynaly trzeszczec, rozlatywaly sie wtyczki, pekaly przewody, siadaly potencjometry, nawet wodoodporne-sportowe nie dawaly rady.

Tyle w materii sennheisera, ktory miesci sie pod kask. Pelne nauszniki maja zajebiste i trwale, a spiralny kabel sie sprawdza naprawde super.

Ja od siebie polece wlasciwie dowolne sony - tanie modele idealnie wchodza pod kask (sa rownie male co senki 300), w brzmieniu maja mniej basu niz senki. Za 40zl w sklepie nie dla idiotow od reki i na 99% wytrzymaja dluzej niz gwarancja. Drozsze modele fajnie brzmia, ale sa wieksze i moga sie do kasku nie miescic.

Moge tez polecic kosa i philipsy, ale dokanalowki tych firm maja kompletnie inne gumki/gabki do kanalu i nie kazdemu pasuja (dla mnie kosy pod kask to rzecz nie do zniesienia).

Creative 630 tez sa fajne, ale IMHO zbyt drogie w porownaniu do jakosci dzwieku jaka oferuja.

Tak wiec wybor dla mnie by sie ograniczal do kasy - tanie? Sony. Drogie? 630. Drogie, dobre i nie pod kask - nauszniki senki. Drogie, dobre i nie pod kask - dokanalowe sony.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-06-02 21:29:52
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:

Tak wiec wybor dla mnie by sie ograniczal do kasy - tanie? Sony. Drogie?
630. Drogie, dobre i nie pod kask - nauszniki senki. Drogie, dobre i nie
pod kask - dokanalowe sony.

Oki, jaki mondel sony'ego ?

Data: 2012-06-02 21:43:10
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
UĹĽytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqdpih$qr9$1@inews.gazeta.pl...
Oki, jaki mondel sony'ego ?

Czarny;)

Serio mowie - bardzo niewielkie roznice wystepuja w jakosci dzwieku w tej niskiej kategorii cenowej. Porponowalbym np. MDR-EX 40, albo nawet 10.

Ja najbardziej cenie juz nieprodukowane 71 - sa male i brzmia dobrze.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-02 23:13:18
Autor: duddits
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:
Mialem kilkanascie i za wszystkie dostawalem albo nowe, albo zwrot kasy

Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo fetysz jakiś :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-02 23:14:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 23:13, duddits pisze:
W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:
Mialem kilkanascie i za wszystkie dostawalem albo nowe, albo zwrot kasy

Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo
fetysz jakiĹ› :)

Moj syn wykonczyl mi juz ze 3 pary ...... zawsze zabawa konczy sie jego pytaniem: tatus, a te kabelki to tak odczepione mialy byc?

:D

Data: 2012-06-03 14:40:23
Autor: Michał V-R
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 23:14, Mikolaj Jopczynski pisze:
Tak jak czytam, to faktycznie ciezko cos dobrac.
Mam lepszy sposob, kup sobie wieksze uszy, to problem sluchawek zniknie ;-)

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-03 11:10:40
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
UĹĽytkownik "duddits"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqdvke$1oa$1@inews.gazeta.pl...
Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo fetysz jakiś :)

I jedno i drugie. W tej chwili sprawnych mam 5 kompletow:
- pchelki san diska - praktycznie nie uzywam
- dokanalowki nokii - do telefonu (maja mikrofon)
- dokanalowki sony - uzywam do wszystkiego
- nauszniki philipsa - uzywam do prac polowych (pila lancuchowa, kosa spalinowa), w roli tlumienia dzwieku i przy okazji sluchania muzyki
- nauszniki sennheisera - kiedy mam ochote na naprawde dobra jakosc dzwieku

A samych sennheiserow pchelek i dokanalowych mialem w przeciagu 2 lat przynajmniej ze 20 par. Zadne nie przetrwaly wiecej niz pol roku aktywnego, codziennego uzywania. Kupowalem je zachecony moimi pierwszymi dobrymi sluchawkami (wlasnie nausznikami senki).

Data: 2012-06-03 11:50:01
Autor: siny
Lekko ot - sluchawki "pod" kask

[...]

jakies to niescisle takie to co piszesz
20 par w dwa lata codziennego uzywania a jedne wytrzymuja pol roku?
? to ja nic nie rozumiem czy oni zwariowali?
lol

Data: 2012-06-03 13:17:11
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "siny"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqffgs$kii$1@inews.gazeta.pl...
jakies to niescisle takie to co piszesz

Czemu?

20 par w dwa lata codziennego uzywania a jedne wytrzymuja pol roku?

Nie wiem co w tym niescislego? Do biegania mialem sportowe, na dojazdy do pracy mialem inne, do sluchania muzyki w domu mam jeszcze inne. W tej chwili mam 5 par, z czego uzywam 3 (2 codziennie, jedne tylko do pracy w polu). A do tego juz nie biegam i do pracy jezdze bez sluchawek.

Wszystkie te sluchawki kupowalem jak pracowalem w Anglii i na dobry model pracowalem jakies 3 godzinki. Teraz juz po drugiej przedwczesnej awarii firme produkujaca takie gowna bym skreslil z listy zakupow.

Sony daja rade, philipsy tez. Sennheisery nie wytrzymuja.

? to ja nic nie rozumiem czy oni zwariowali?

Najwidoczniej.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-03 00:45:37
Autor: Roman Niewiarowski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:

Dupa tam. Nie wiem czemu ludzie nalogowo polecaja albo creativa albo
sennheisera - dwie firmy, produkujace takie sobie sluchawki, ktorych
podrobek pelno jest wszedzie.

To ja Ci powiem dlaczego, bo jezdzilem w sennheiserach i bylo ok.
Co do trwalosci to ze dwa-trzy lata wytrzymaly, roznego traktowania, ale generalnie czesto zapominam ze je mam i kable sa mocno szarpane :)
O jakosc dzwieku trudno mni sie wypowiadac, bo nie jestem audio feelem. Ale w stosunku do panasonicow ktore sie rozlatywaly czesto dzwiek maja piekny :)

pozdr
newrom
PS. nie wiem czy podrobki, kupowalem w MM

Data: 2012-06-04 01:54:36
Autor: grzech
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Creative 630 tez sa fajne, ale IMHO zbyt drogie w porownaniu do jakosci
dzwieku jaka oferuja.

Warte swojej ceny. 3 lata je użytkuje, niemalże codziennie.
Doskonale tłumi± dĽwięki z zewn±trz poprawiaj±c znacz±co jako¶ć
muzyki, dociera do ucha
po prostu to co powinno:)
Bardzo fajny - miękki kabel - nie pl±cze się.
Pod kaskiem również dobrze się "układaj±"

grzech
tdm

Data: 2012-06-04 18:23:36
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "grzech"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:9c09227d-d188-455e-b58b-9646f4b3f209@e20g2000vbm.googlegroups.com...
Warte swojej ceny.

IMHO nie. Sa lepiej brzmiace i sa trwalsze od tych creative przy tej cenie.

3 lata je użytkuje, niemalże codziennie.

Tutaj nie polemizuje, 630 sa trwale.

Doskonale tłumi± dĽwięki z zewn±trz

Koss albo Jbuds lepiej. Ale niekoniecznie wygodne.

poprawiaj±c znacz±co jako¶ć
muzyki, dociera do ucha

zen Aurvana brzmia znacznie lepiej. Sennheisery CX 300 tez brzmia lepiej.

po prostu to co powinno:)

Nie za 100zl. Za 20 zwiecej mozna miec srednia polke sony (np. 75'tki). Rownie trwale, a brzmia lepiej. Albo cos z AKG, albo Kossa, albo...

Jesli 630 bylyby w cenie tych podrobek z allegro - czyli 30-50zl to bym mocno polecal, a tak to sa po prostu dobre sluchawki za zbyt duza kwote.

Bardzo fajny - miękki kabel - nie pl±cze się.

W sumie wszystkie firmowe sluchawki w tej okolicy cenowej maja juz dobre przewody. Nie polecam jednak plaskich - nie placza sie prawie w ogole, ale jak splacza to mogila.

Data: 2012-06-04 18:58:19
Autor: zefir
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-04 18:23, Ivam pisze:
[...]

Za 630 płaciłem w empiku, ze trzy lata temu, wła¶nie ok. 50zł. Aż tak podrożały?

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-04 19:17:01
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "zefir"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqipfb$lga$1@inews.gazeta.pl...
Za 630 płaciłem w empiku, ze trzy lata temu, wła¶nie ok. 50zł. Aż tak podrożały?

Pierwszy lepszy sklep jaki mi przyszedl do glowy:
http://www.euro.com.pl/sluchawki/creative-ep-630.bhtml

Data: 2012-06-04 23:37:44
Autor: zefir
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-04 19:17, Ivam pisze:
[...]

Pierwsze lepsze sklepy, jakie przyszły do głowy google.pl.

http://www.karen.pl/product/96125/Sprzet_komputerowy/Peryferia/Creative_EP_630.html

http://www.komputronik.pl/product/96125/Sprzet_komputerowy/Peryferia/Creative_EP_630.html

http://www.proline.pl/?prodid=CT+EP-630

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-05 00:52:28
Autor: sowa
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-04 23:37, zefir pisze:

http://www.komputronik.pl/product/96125/Sprzet_komputerowy/Peryferia/Creative_EP_630.html

zastanawiam sie (bo jestem na kupnie, swoje epki zgubilem tydzien temu)
dlaczego np. komputronik daje tylko rok gwarancji (cena 60pln)
a np. http://allegro.pl/salon-creative-sluchawki-douszne-ep-630-wawa-oryg-i2383243781.html
daja 24 miesiace? (cena 69pln)

--
sowa czyHa

Data: 2012-06-05 16:47:46
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "zefir"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqj9rb$9ns$1@inews.gazeta.pl...
Pierwsze lepsze sklepy, jakie przyszły do głowy google.pl.

Fakycznie, mea culpa. Za te pieniadze 630 sa spoko.

Data: 2012-06-04 20:11:45
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
[...]

Dobrze, jaki wiec model polecasz - bo poki co wiemy, ze *nie* polecasz kreatiwow.

Cena max 100 pln.

Data: 2012-06-04 20:36:14
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqito1$8ip$1@inews.gazeta.pl...
Dobrze, jaki wiec model polecasz - bo poki co wiemy, ze *nie* polecasz kreatiwow.

Nie polecam sennheiserow - creativy, jak nie masz lepszego pomyslu, lub masz kase, a w sklepie sa tylko creative i sennheisery to polecam;)

Cena max 100 pln.

Sony (okolica 100):
- MDR-EX75
- MDR-EX57

Sony, taniej - dowolny model. Naprawde mocno niedoceniona w Polsce firma (jesli chodzi o sluchawki).

AKG:
- K 321

Philips:
- SHE 9600 (ale moga byc zbyt duze pod kask)

Data: 2012-06-05 08:18:13
Autor: Norbi
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-04 20:36, Ivam pisze:

[...]

Masakra
rozwodzisz sie jakby to mialo jakies znaczenie...
Jakosc dzwieku i takie tam
Tu ma byc trwale i ma byc slychac
przy 120 km/h przestajesz rozrozniac co mowia - slyszysz sama muzyke
wiec po .... Ci super brzmiace sluchawki ?

Zeby nie bylo - na X-ie mam dobra szybe i wcale nie musze sie za nia chowac do predkosci znacznie przewyzszajacych dopuszczalne.
To samo mialem na R1 czy mam tez na gixerze.
Kaski mam 2 - Schubertha C2 i Schubertha R1 wiec te z cichszej polki

Probowalem zmieniac te przez Ciebie obrzucane blotem EP 630 na inne - rowniez kupilem soniaki - ale nie za 100 tylko za 300 i co - jedno wielkie G - w czasie jazdy zero roznic - ogolnie pieniadze wyrzucone w bloto.

Dlatego do kolegi - kup cos niedrogiego a nie sugeruj sie opiniami ze to nie ma dzwieku - to nie filharmonia - przy wiekszych predkosciach i tak niewiele bedziesz slyszal...

Kup takie zeby po prostu sie nie zepsuly podczas jazdy - bo to bardziej wkurza :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-06-05 08:37:21
Autor: Marcin N
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-05 08:18, Norbi pisze:

Dlatego do kolegi - kup cos niedrogiego a nie sugeruj sie opiniami ze to
nie ma dzwieku - to nie filharmonia - przy wiekszych predkosciach i tak
niewiele bedziesz slyszal...

Uff. W Końcu głos rozs±dku.

W słuchawkach w kasku chodzi o to, żeby cokolwiek grało, żebym nie musiał sobie nucić cał± drogę. O Hi-Fi mowy nie ma. Moje nie s± nawet stereo, ale ja mam dokaskowe a nie dokanałowe. No i mam też zatyczki w uszach.

Data: 2012-06-05 16:51:14
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcda4a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
rozwodzisz sie jakby to mialo jakies znaczenie...

A nie ma?

Tu ma byc trwale i ma byc slychac
przy 120 km/h przestajesz rozrozniac co mowia - slyszysz sama muzyke
wiec po .... Ci super brzmiace sluchawki ?

Po to, ze potem przesiadziesz sie na rower i wezmiesz te same sluchawki. Albo pobiegac. Albo poplewic. Albo co tam lubisz.

Probowalem zmieniac te przez Ciebie obrzucane blotem EP 630 na inne -

Czytanie ze zrozumiemiem stanowi problem? 630 sa ok, ale nie za 100zl. Sennheisery sa ok za 100zl, ale sa nietrwale. Sony IMHO lacza obie zalety.

rowniez kupilem soniaki - ale nie za 100 tylko za 300 i co - jedno

Dlatego nie polecam sluchawek za 300 tylko za 40-100.

Data: 2012-06-05 17:04:09
Autor: Norbi
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-05 16:51, Ivam pisze:

Po to, ze potem przesiadziesz sie na rower i wezmiesz te same sluchawki.
Albo pobiegac. Albo poplewic. Albo co tam lubisz.

WIesz - do biegania mam Kossy PortaPro - w dokanalowkach tez biegalem - ale wole nauszne...

Czytanie ze zrozumiemiem stanowi problem? 630 sa ok, ale nie za 100zl.
Sennheisery sa ok za 100zl, ale sa nietrwale. Sony IMHO lacza obie zalety.

Dlatego sie dziwie ze zaczales od mowienia ze sa za drogie a nawet nie sprawdziles po ile chodza oryginalne.

Ja mam na stanie 630, polke wyzej EP 830, jakies Sennhisery i tak do jazdy na moto wole 630 - maja juz pare lat i nadal dzialaja...

Dlatego nie polecam sluchawek za 300 tylko za 40-100.

Wazne jest jedno - sluchawki maja byc oryginalne - bo podrobek jest kupa na allegro niezaleznie od marki - no moze SoundMagica jeszcze nie podrabiaja tak bardzo :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-06-05 18:51:16
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fce1fea$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
WIesz - do biegania mam Kossy PortaPro - w dokanalowkach tez biegalem - ale wole nauszne...

A widzisz, ja praktycznie zawsze wole dokanalowki.

Dlatego sie dziwie ze zaczales od mowienia ze sa za drogie a nawet nie sprawdziles po ile chodza oryginalne.

Sprawdzilem tam gdzie zawsze sprawdzam, bo czesto kupuje akurat w tej a nie innej sieci. Juz raz sie przyznalem, ale powtorze - mea culpa.

Wazne jest jedno - sluchawki maja byc oryginalne - bo podrobek jest kupa na allegro niezaleznie od marki - no moze SoundMagica jeszcze nie podrabiaja tak bardzo :)

Sa jeszcze denon, yamaha, jbl i pioneer. Ale ich w ogole jest malo.

Data: 2012-06-03 10:15:52
Autor: Marcin N
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
[...]

Ja chętnie używałbym słuchawek, które mają rozbudowany element tłumiący hałas. Coś w rodzaju odlewów w kształcie anatomicznym ucha z wtopionym głośniczkiem. Słyszałem, że podobno gdzieś ktoś..., ale na oczy nie widziałem.

Robiłem testy tłumienia słuchawek dousznych - i niestety tłumienie wypada w nich marnie w porównaniu do zatyczek. W zasadzie dyskwalifikacja. Pozostaje stosować głośniki dokaskowe plus zwykłe zatyczki w uchu.

Data: 2012-06-03 10:30:01
Autor: Mikolaj Jopczynski
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-03 10:15, Marcin N pisze:
[...]

wypada w nich marnie w porĂłwnaniu do zatyczek. W zasadzie
dyskwalifikacja. Pozostaje stosować głośniki dokaskowe plus zwykłe
zatyczki w uchu.

A testowales dokanalowe? Bo one z zalozenia i konstrukcji same w sobie tlumia...

Data: 2012-06-03 10:37:19
Autor: Marcin N
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
W dniu 2012-06-03 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Pisząc "douszne" miałem na myśli właśnie te kanałowe.

Znalazłem zatyczki:
http://earcom.pl/11-6-28-ACS-Biopact-_Do-Sportow-Motorowych_.htm

430 zł!! Chyba zostanę przy tych po złotówce.

Data: 2012-06-03 11:12:27
Autor: Ivam
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
UĹĽytkownik "Marcin N"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqf6fj$tle$1@news.task.gda.pl...
Robiłem testy tłumienia słuchawek dousznych - i niestety tłumienie wypada w nich marnie w porównaniu do zatyczek.

A koss spark plug? Maja gabki podobne do zatyczek. Zreszta wiele sluchawek dokanalowych mozna przerobic stosujac zatyczki zamiast do uszu zamiast oryginalnych gumek.

Data: 2012-06-03 19:51:37
Autor: Leszek Karlik
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
On Sun, 03 Jun 2012 10:15:52 +0200, Marcin N  <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

[...]
Ja chÄ™tnie uĹĽywaĹ‚bym sĹ‚uchawek, ktĂłre majÄ… rozbudowany element tĹ‚umiÄ…cy  haĹ‚as. CoĹ› w rodzaju odlewĂłw w ksztaĹ‚cie anatomicznym ucha z wtopionym  gĹ‚oĹ›niczkiem. SĹ‚yszaĹ‚em, ĹĽe podobno gdzieĹ› ktoĹ›..., ale na oczy nie  widziaĹ‚em.

www.otoria.pl - robią słuchawki z dopasowanymi anatomicznie końcówkami,
ale sporo sobie za to liczÄ….

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2012-06-03 12:35:17
Autor: Budyń
Lekko ot - sluchawki "pod" kask
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqd9qt$jqb$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

"Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete wlasnie przez kask.

przetestowane i wiemy ze dziala: http://www.navcomm.eu/product_info.php?cPath=27_42&products_id=57
również tam znajdziesz radyjka z niezłą mocą do łącznosci miedzy moturami

b.

Lekko ot - sluchawki "pod" kask