Lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego - martwić się?

Data: 2010-08-07 20:34:59
Autor: Marcin N
Lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego - martwić się?
Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.

Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.

Czy powinienem się martwić? Wyczyściłem cały zacisk - wszystkie cztery tłoczki.

Data: 2010-08-08 13:06:43
Autor: Ivam
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3k908$89p$1@news.onet.pl...
Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.

Co znaczy lekko - daj fotke, to bedzize latwiej powiedziec.

Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.

Pytanie co sie stanie, jak zalozysz nowe klocki i jak tloczki schowaja sie calkiem - czy nie uszkodza uszczelki.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-09 11:05:48
Autor: de Fresz
On 2010-08-07 20:34:59 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.

Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.

Czy powinienem się martwić?

Jak nie cieknie (w tym również po wciśnięciu do pozycji jaką zajmuje przy nowych klockach), to nie. Ale trza do niego zaglądać częściej niż co zmiana klocków (co jakieś 6-10kkm). Zresztą jak zacznie mocno cieknąć to i tak poczujesz.
No chyba że myśl iż masz te 3 g rdzy w motocyklu nie da Ci spać po nocach, to wtedy biegiem do serwisu po nowy.

de Fresz

Data: 2010-08-09 16:19:57
Autor: Marcin N

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3ogdd$kgf$1@inews.gazeta.pl...
On 2010-08-07 20:34:59 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

[...]

Nie planuję się zamartwiać. Dzięki za uspokajające opinie.

Lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego - martwić się?