Leming w krainie Tuska (2)

Data: 2013-05-06 09:21:06
Autor: Stokrotka
Leming w krainie Tuska (2)
Dobże, że masz curkę i masz co jeść.
Ja mam więcej lat. Trudne studia za sobą, dwa systemy informatyczne wielostanowiskowe, wielokrotne rugi z pracy, bezdomność.....
żadnej perspektywy. Jedyna perwspektywa to mścić się na tyh co wyżucali bezprawnie z pracy, co nie płacili, co niszczyli życie, co rugowali z własnego (mojego) kąta nawet nie będącego mieszkaniem. Na sędziah, na wymiaże sprawiedliwości, za pszeciąganie spraw o oczywistą zapłatę, na prokuraturce za sztamę z mafią i bandytami, na radnym Mirosławie Groholskim podającym się za Adama Beredę, na......ruskim wywiadzie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-05-06 09:38:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Leming w krainie Tuska (2)

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:518759e7$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sama się prosisz o to, by cię traktować, jak nawiedzoną idiotkę.
A twoja zemsta na pracodawcach będzie polegać na tym, że nie będziesz pracować? Bajeczne!!!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-06 00:54:01
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Leming w krainie Tuska (2)
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 09:38:02 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
U�ytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci news:518759e7$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Ja mam wi�cej lat. Trudne studia za sob�, dwa systemy informatyczne > wielostanowiskowe, wielokrotne rugi z pracy, bezdomno��......

> �adnej perspektywy. Jedyna perwspektywa to m�ci� si� na tyh co wy�ucali > bezprawnie z pracy, co nie p�acili, co niszczyli �ycie, co rugowali z > w�asnego (mojego) k�ta nawet nie b�d�cego mieszkaniem. Na s�dziah, na > wymia�e sprawiedliwo�ci, za pszeci�ganie spraw o oczywist� zap�at�, na > prokuraturce za sztam� z mafi� i bandytami, na radnym Miros�awie > Groholskim podaj�cym si� za Adama Bered�, na.......ruskim wywiadzie.

Sama siďż˝ prosisz o to, by ciďż˝ traktowaďż˝, jak nawiedzonďż˝ idiotkďż˝.

A twoja zemsta na pracodawcach b�dzie polega� na tym, �e nie b�dziesz pracowa�? Bajeczne!!!

Bajecznie to będzie kiedy ten pomysl chwyci w populacji...
....a niewiele już brakuje. To się dopiero ubawimy! ;P
W przyszłym roku maja skreslac z bezrobocia i ubezpieczenia za odmowe przyjęcia pierwszej lepszej wcisnietej oferty pracy. Akurat wdrożą to przed wyborami do europarlamentu i samorzadow, ktoś widze planuje uaktywnić elektorat na czas...PO zabralo się wreszcie za robote? ;P
Już teraz 200% wzrostu licytacji komorniczych własności dluznikow:
http://www.sfora.biz/Komornicy-w-natarciu-Coraz-wiecej-licytacji-domow-i-mieszkan-a55309
Glinianki będą w modzie...co Bogus? ;P

Ubawiony setnie...

Data: 2013-05-06 10:11:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Leming w krainie Tuska (2)

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:b1a7e281-1f21-4198-96e5-631859b59ad1googlegroups.com...
[...]

=======================

Synku! Jest takie powiedzenie: "jeśli masz liczyć na kogoś, licz na siebie".
Ja tak robiłem przez całe moje długie życie i dlatego teraz z nudów, siedzę sobie na PSP i kpię sobie z nieudaczników, którzy mają pretensje do całego świata o to, że są nieudacznikami.

kpiący szczęśliwy emeryt

Data: 2013-05-06 12:14:47
Autor: Chiron
Leming w krainie Tuska (2)

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:518765ab$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Synku! Jest takie powiedzenie: "jeśli masz liczyć na kogoś, licz na siebie".

No nie! To już nie chcesz mnie usynowić?

Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Podoba mi się ta stopka. Dośćdobrze świadczy ona o Tobie.

--

Chiron

Data: 2013-05-06 13:46:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Leming w krainie Tuska (2)

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:km7vqb$m0r$1node2.news.atman.pl...

[...]

Adresatem mojej wiadomości był <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com>. Ty nim jesteś geniuszu?

Tu kopia tego, co próbowałeś zniekształcić, prostaku:

Data: 2013-05-06 19:55:57
Autor: the_foe
Leming w krainie Tuska (2)

[...]

a co to za zyciowy sukces dożyc emerytury?

--
@foe_pl

Data: 2013-05-06 20:21:50
Autor: Gonzalez
Leming w krainie Tuska (2)
W dniu 2013-05-06 19:55, the_foe pisze:

[...]

No wiesz, można kpić, że żyje się na koszt niedoszłych emerytów, okradzionych przez Tuska na rzecz urzędników administracji państwowej...

Data: 2013-05-06 20:23:28
Autor: A. Filip
Leming w krainie Tuska (2)
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

[...]

a co to za zyciowy sukces doĹźyc emerytury?

W kraju premiera Tuska (PO)? Jak najbardziej.

--
A. Filip
Dziecko, ktĂłre nie zna pieszczoty, mĂłwiąc, nie uśmiecha się.   -- Przysłowie abisyńskie

Data: 2013-05-07 08:01:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Leming w krainie Tuska (2)

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:km8qra$lue$1news.dialog.net.pl...

[...]

Rozumiem, że według ciebie, życiowym sukcesem, jest śmierć przed dożyciem wieku emerytalnego!
Życzę powodzenia w osiągnięciu tego celu!

kpiący szczęśliwy emeryt

Data: 2013-05-06 13:48:36
Autor: LeonKame
Leming w krainie Tuska (2)

[...]

W przyszlym roku ma wejsc w zycie plan utylizacji emerytow i rencistow.

powodzenia zycze.

Data: 2013-05-06 14:01:24
Autor: xantiros
Leming w krainie Tuska (2)
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

[...]

A powiedz co w tym pomyśle jest złego ? Ile osób pracuje na czarno będąc jednocześnie zarejstrowanymi jako bezrobotni, korzystając z opieki społecznej i innych róznego rodzaju dotacji.

Leming w krainie Tuska (2)