Lena Kurwicka-Bobinska z PO

Data: 2009-04-21 21:10:29
Autor: konserwator
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
wlasnie powiedziala:" W Polsce i poszczegolnych regionach UE"

Ze wam szmaty z PO nie wstyd?
- no jak szmatom ma byc wstyd!

rym

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-21 21:21:58
Autor: konserwator
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
moze byscie sie tej hehe "bobinskiej" na tubke pasty do zebow POwcy zrzucili
Jak ona "nas" bedzie reprezentowala z tej "europie"...
co za szmaciarstwo....

rym

Data: 2009-04-22 07:03:44
Autor: Voyant
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
On Tue, 21 Apr 2009 21:10:29 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

wlasnie powiedziala:" W Polsce i poszczegolnych regionach UE"

 i czego nie zrozumiales ?

Ze wam szmaty z PO nie wstyd?
- no jak szmatom ma byc wstyd!

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 08:37:26
Autor: HaMMeR
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

...karawana bezmyslnych osobnikow, typu Hersk!
Jedzcie dalej.., nikomu to nie przeszkadza matoly...

Data: 2009-04-22 17:07:59
Autor: Voyant
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
On Wed, 22 Apr 2009 08:37:26 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   pisy szczekaja, karawana idzie dalej ;o)))

..karawana bezmyslnych osobnikow, typu Hersk!

 wcale nie ubolewam ale nie odwdziecze sie rownie  milym komplementem obrazujacym stan twoje inteligencji
 emocjonalnej. zrobili to juz inni i ja podzielam ich zdanie.

Jedzcie dalej.., nikomu to nie przeszkadza matoly...

 nie przenos na innych swoich problemow z rozumieniem rzeczywistosci.
 uzywanie wulgaryzmow swiadczy wylacznie o twojej bezsilnosci ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 17:44:38
Autor: HaMMeR
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A to sie zawiodlem, tyle starania.., bo ja wlasnie
tymi wulgaryzmami chcialem wam wyjsc naprzeciw
i stworzyc nawet w postach wasze naturalne srodowisko bytowania!
Zmartwiles mnie, ze wysilki moje poszly na marne
i bede musial was stawiac w bezwulgaryzmowej,
czyli mocno niekomfortowej dla gluptakow, sytuacji...

Data: 2009-04-22 18:30:38
Autor: Voyant
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
On Wed, 22 Apr 2009 17:44:38 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]

tymi wulgaryzmami chcialem wam wyjsc naprzeciw
i stworzyc nawet w postach wasze naturalne srodowisko bytowania!

 chyba twoje. paples sie w szambie i szukasz kolegow?

Zmartwiles mnie, ze wysilki moje poszly na marne

 wiec sam sie z tym bujaj ;o)))

i bede musial was stawiac w bezwulgaryzmowej,

 skad u ciebie ta forma"wy" ? z czasow pzpr?

czyli mocno niekomfortowej dla gluptakow, sytuacji...

 nie przenos na innych warunkow srodowiska w ktorym przebywasz...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 20:05:38
Autor: HaMMeR
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

Wyluzuj Hersk.., wyluzuj, bo ci sie bialko zetnie:)
Na zartach sie nie znasz?

Data: 2009-04-23 06:57:25
Autor: Voyant
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
On Wed, 22 Apr 2009 20:05:38 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

 [...]

Wyluzuj Hersk.., wyluzuj, bo ci sie bialko zetnie:)

 opowiedz o tym... jezeli cos pamietasz ;o)

Na zartach sie nie znasz?

 cienko ci to wychodzi. przyloz sie bardziej.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 07:50:57
Autor: HaMMeR
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Przyloz sie bardziej.., latwo ci powiedziec!
Do tej pory wystarczylo wam, POhebom, pokazac
palec srodkowy i po przez szybkie go zginanie i prostowanie
mieliscie ubaw po pachy jak nikt inny.., ale jak widze,
pyski wam stezaly i juz byle czym sie was nie rozrusza...
A czy DWA palce wykonujace ww 'ewolucje' wam wystarcza
i na jak dlugo??

Data: 2009-04-23 14:31:56
Autor: cirrus
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49f001ca$0$29354$f69f905mamut2.aster.pl...
Voyant <heRsk> wrote:
[...]

Ale prymitywny bełkot.

--
stevep

Data: 2009-04-23 14:54:23
Autor: HaMMeR
Voyant<heRsk>  wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Ale wyjatkowo nielogiczne zdanie.

Data: 2009-04-23 17:27:49
Autor: cirrus
Voyant<heRsk>  wrote:
[...]

Zdanie logiczne czasem tez bełkot.

--
stevep

Data: 2009-04-23 19:00:41
Autor: Voyant
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
On Thu, 23 Apr 2009 07:50:57 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   cienko ci to wychodzi. przyloz sie bardziej.

Przyloz sie bardziej.., latwo ci powiedziec!

 sprez sie ;o)))

Do tej pory wystarczylo wam, POhebom,

 nie odwdziecze sie rownie milym komplementem ;o))

pokazac palec srodkowy i po przez szybkie go zginanie
i prostowanie mieliscie ubaw po pachy jak nikt inny..,

 fajnie sie bawisz z murzynskimi dzieciakami ;o))

ale jak widze,pyski wam stezaly

 coz to, brak argumentow, ze zaczynasz byc wulgarny?
 jakiez to typowe dla wielbicieli prezesa...

i juz byle czym sie was nie rozrusza...

 no...

A czy DWA palce wykonujace ww 'ewolucje' wam wystarcza
i na jak dlugo??

 kombinuj... kombinuj... "koles" ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 19:19:52
Autor: HaMMeR
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

No dobra...trzy!

Data: 2009-04-22 15:38:04
Autor: cirrus
Lena Kurwicka-Bobinska z PO
Użytkownik ""Voyant <heRsk>"" <~?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:s29tu410a2fe5m3sa2mp1gmb8qg5me0u7a4ax.com...
[...]

Konserwatory ujadaja karawana jedzie dalej.

--
stevep

Lena Kurwicka-Bobinska z PO